استایل مردانه شیک

modavar
17 ژانویه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

استایل مردانه شیک

استایل مردانه شیک، آیا دوست دارید که مردی جذاب و تاثیرگذار باشید؟ فکر می‌کنید علاوه بر زبان بدن و طرز رفتارتان چه چیزهای دیگری وجود دارند که می‌توانند چنین تأثیری ایجاد کنند؟ درست حدس زدید. لباس‌ها و استایل مردانه شما هم بدون آن‌که بدانید زبان گویایی دارند.

شناخت انواع استایل به شما کمک می‌کند تا با توجه به ویژگی‌های شخصیتی‌تان پوشش مناسبی انتخاب کنید. برای تبدیل شدن به مردی خوش پوش و خوش سلیقه و برای اینکه دیدی جامع نسبت به انواع استایل مردانه پیدا کنید، تا پایان این مقاله با مدآوری همراه ما باشید.

مردان هنگامی که سر کمدشان می روند انتخاب های استادانه ای برای پیراهن دارند. پیراهن ها معمولا برای راحتی، زیبایی و پوشش و ورزش کردن طراحی شده اند، ولی بعضی مواقع برای کارهای دیگری بیش از آنچه ساخته شده اند نیز استفاده می شوند، لباس های ورزشی به عنوان پیراهن و زیر پیراهنی ها برای بیرون رفتن از نمونه هایی از استفاده ی همه کاره لباس ها توسط مردان هستند.

گستردگی انواع پیراهن مردانه، موجب شده تا مدل های جذاب زیادی از این پیراهن ها برای استایل های گوناگون وجود داشته باشد. با این حال هنوز هم برخی از آقایان بدون توجه به این موضوع، سریع در اولین فروشگاه، اولین پیراهن را خریداری کرده و با هر لباسی که دوست دارند، ست می کنند. اگر نسبت به مدل پیراهن مردانه، شناخت وجود داشته باشد، طبیعاً انتخاب بهتری هم در زمان خرید صورت خواهد گرفت.

پیراهن های مردانه را براساس معیارهای مختلفی همچون نوع کاربری و استایل و طرح، می توان به انواع مختلفی دسته بندی کرد. در ادامه مدآوری به معرفی برخی از این دسته بندی ها می پردازیم.

رسمی مردانه اکسسوری

پیراهن مردانه

پیراهن های آستین بلند و یقه کوتاه گران تر هستند، این نوع لباس ها در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند و بسیار سبک و براق هستند که با خط های راه راه عرضه می شوند و معمولا زیر کت و شلوار و ژاکت های ورزشی به همراه کراوات پوشیده می شوند، همچنین می توانید آن را باریک کنید تا به هر اندام و بدنی بیاید.

مردانه 2

پیراهن های اسپرت

پیراهن های اسپرت در دو نوع آستین کوتاه و آستین بلند موجود می باشند و مثل پیراهن های آستین بلند هستند؛ با این تفاوت که کمی گشادترند.
این لباس ها می توانند روی شلوار جین پوشیده شوند و معمولا جایگزین لباس های گران تر که زیر کت و شلوار می پوشند؛ می شوند و تقریبا مانند مدل برخی یونیفرم ها هستند.

یقه دار یا گلف

تی شرت یقه دار یا پیراهن گلف

تی شرت های یقه دار آستین کوتاه یا “پیراهن گلف” هم غیررسمی و دوستانه هستند و هم می توان آن ها را در مجالسی که کمی رسمی هستند پوشید. این تی شرت ها که توسط چوگان بازهای انگلیسی و گلف بازهای آمریکایی معروف شدند، در ماه های گرم بیشتر محبوب هستند تا بقیه ماه ها. این تی شرت های یقه دار، 3 یا 4 دکمه در قسمت یقه آن دارند.

کشباف ورزشی تیم ها

این لباس ها توسط تیم های فوتبال معروف شدند، این لباس ها دارای لوگو و نماد تیم به همراه نام آن و شماره بازیکن پوشنده لباس است، این لباس به عنوان یکی از محبوب ترین لباس های دوستانه به ویژه در مسابقات ورزشی شناخته شده است و دارای یک یقه مثل خدمه هواپیما و یا یقه هفت کوتاه است.

مردانه 2

تی شرت

تی شرت ها جزء اصلی و ماندگار کمد لباس هر مردی هستند، این گونه تی شرت ها که یقه ای ندارند، برای این طراحی شدند که به عنوان زیرپیراهنی پوشیده شوند ولی در طول سال ها که به عنوان لباس اصلی و محبوبی پوشیده شدند، کم کم در مواد و رنگ های مختلفی تولید شدند.

قابلیت این تی شرت برای چاپ شدن هر تصویر، نام و نوشته و تبلیغاتی، آن را به یکی از محبوب ترینها بدل کرده است، این تی شرت، راحت، سبک و انعظاف پذیر است و لباسی است که می توانید برای شغل خود  و برای خواب نیز استفاده کنید.

کشباف مردانه

کشباف های مردانه لباس هایی آستین بلند و بدون یقه هستند که به عنوان پولیور استفاده می شوند و دکمه ندارند، تقریبا نیمه اندامی و به طور معمول لباس های ساده و یکرنگی هستند ولی گاهی اوقات با طرح های مختلف نیز تولید می شوند.سویشرت ها لباس هایی هستند که یقه ای مانند یقه ی خدمه ی هواپیما دارند و از مواد ضخیم تر و جاذب ساخته شده اند، گشاد هستند و بعضی مواقع با لباس های یقه دار در زیرشان پوشیده می شوند.

لباس رسمی

لباس های رسمی لباس هایی بسیار متشخصانه و رسمی هستند که معمولا در زیر کت و شلوارها پوشیده می شوند، البته لباس هایی نیستند که اغلب اوقات پوشیده شوند، معمولا برای مجالس عروسی و مهمانی های رسمی به کار می روند و زیر کت پوشیده می شوند، این لباس ها دارای آستین بلند و دکمه دار هستند؛ در رنگ سفید عرضه می شوند و معمولا در قسمت جلوی پیراهن تعدادی پلیسه وجود دارد و یقه های شان را با پاپیون یا کروات می بندند.

مدل های پیراهن مردانه براساس طرح

هنگام خرید پیراهن مردانه با تنوع چندانی روبرو نمی شوید. پیراهن های مردانه یا ساده و بدون هیچ گونه طرحی است یا راه راه و چهار خانه طراحی می شود. البته در مدل های غیر رسمی می توان پیراهن هاوایی را هم مثال زد.

پیراهن چهارخانه

در بین مدل ها و طرح های مختلف پیراهن مردانه، پیراهن چهارخانه از همه محبوب تر می باشد که در راهنمای خرید پیراهن چهارخانه به طور کامل در خصوص آن بحث شده است. اندازه طرح چهارخانه در این پیراهن ها می تواند ریز یا درشت باشد که هرکدام برای استایل مشخصی مناسب هستند. پیراهن های چهارخانه درشت بیشتر برای استایل اسپرت استفاده می شوند، در حالی که پیراهن چهارخانه ریز در استایل های نیمه رسمی کاربرد دارد. همچنین ترکیب های پیراهن روی تیشرت را مشاهده کنید.

ترکیب های رنگ مشکی و قرمز، مشکی و سبز و مشکی و زرد در بین ترکیب های رنگی برای پیراهن چهارخانه، از همه محبوب تر هستند.

مردانه راه راه

پیراهن راه راه

طرح راه راه در این پیراهن به صورت افقی یا عمودی است. افراد با هیکل درشت می توانند با انتخاب پیراهن راه راه عمودی، استایل جذابی برای خود بسازند. این مدل پیراهن برای افراد با قد کوتاه بسیار مطلوب است اما پیراهن راه راه افقی برای افراد قد بلند انتخاب مناسبی محسوب می شود. همچنین اگر تمایل به پوشیدن لباس های چهارخانه دارید می توانید از راهنمای پیراهن چهارخانه مردانه استفاده کنید.

پیراهن هاوایی

پیراهن های هاوایی اخیرا در بین پیراهن های طرح دار بسیار پرطرفدار شده اند و در راهنمای خرید پیراهن هاوایی به طور کامل در خصوص آن صحبت می شود. پیراهن های هاوایی در استایل های اسپرت، جذابیت زیادی دارند و در صورت تطابق با سلیقه تان، می توانید از آن ها استفاده کنید.

بررسی جنس در مدل های پیراهن مردانه

جنس انواع پیراهن های مردانه از جمله مهم ترین فاکتورها در زمان خرید آن ها است. انواع پیراهن های مردانه اعم از رسمی و اسپرت با هر طرح، در جنس های مختلف تولید می شوند. انتخاب جنس مدل پیراهن مردانه به فاکتورهای گوناگون بستگی دارد که در راهنمای خرید پیراهن مردانه در خصوص آن کامل بحث می شود. در ادامه به تشریح برخی از جنس های مختلف پیراهن مردانه می پردازیم.

نخ پنبه

در پارچه های مورد استفاده برای تولید پیراهن مردانه، درصد مشخص از نخ پنبه وجود دارد. در برخی از پارچه گاهاً از مواد دیگری هم استفاده می شود تا قابلیت اتو شدن پیراهن بهبود یابد. بعضی از آقایان در زمان خرید پیراهن مردانه صرفاً به وجود نخ پنبه در آن اهمیت می دهند و نسبت به چروک شدن زیاد پیراهن توجه ندارند. پیراهن های مردانه حاوی درصد بالا نخ پنبه، خیلی زود چروک می شوند و در استایل های رسمی، جلوه بدی را به وجود می آورند. لذا در زمان خرید پیراهن مردانه حتماً به درصد نخ پنبه موجود در آن توجه کنید.

کشمیر

پارچه کشمیر، از جمله محبوب ترین پارچه ها برای تولید پوشاک در جهان است که از بز کشمیر (منطقه ای در هندوستان) به دست می آید. این پارچه سبک، لطافت فوق العاده ای دارد و در عین حال برای تولید پیراهن های مردانه زمستانی، بسیار مناسب است. پارچه کشمیر معمولاً برای تولید پیراهن چهارخانه گرم استفاده می شود و یک انتخاب عالی برای فصل سرما محسوب می گردد. این پارچه غالباً با پوست انسان سازگاری دارد و به ندرت موجب حساسیت می شود.

جین

جین

پیراهن های جین از جمله پرطرفدارترین مدل های پیراهن مردانه محسوب می شوند که جذابیت خاص خود را دارند. برخی از آقایان پیراهن جین آبی را بر روی یک تی شرت سفید می پوشند و با شلوار لی آبی رنگ ست می کنند. پیراهن جین با شلوارهای مشکی هم قابلیت ست شدن دارد. گاهی اوقات به پیراهن جین، پیراهن لی هم گفته می شود. اما در حقیقت لی (Lee) نام یک کمپانی مشهور تولید کننده محصولات جین است.

پیراهن جین از پارچه جین یا دنیم (Denim) تولید می شود که حاوی الیاف کتان است. در قسمت پشت پارچه جین، شیارهای مورب وجود دارد که وجه تمایز اصلی این پارچه با پارچه کتان عادی است.

در زمان تولید پارچه جین، بافت نخ آن رنگ آبی دارد اما سمت دیگر نخ، سفید رنگ است. همین تفاوت رنگ در نخ پارچه جین، باعث شده تا محصولات تولید شده با آن بسیار جذاب باشند.

انواع استایل مردانه بر اساس میزان رسمیت

شما باید بسته به محیط‌های کاری و فعالیت خود، تیپ‌های متفاوتی داشته باشید. در ادامه چهار استایل مردانه که از نظر رسمیت با هم متفاوتند را بررسی می‌کنیم.

استایل مردانه رسمی

یک دست کت و شلوار خوش‌دوخت، مهم‌ترین مولفه‌ این استایل است. در صورت استفاده از کراوات باید رنگ آن را متناسب با کت و شلوار خود انتخاب کنید.

کمربند و کفش در این استایل معمولا از جنس چرم و هم رنگ انتخاب می‌شوند. یک ساعت مچی رسمی (ترجیحا با بند چرمی) تکمیل کننده‌ استایل رسمی مردانه است.

به طور کلی مردانی که استایل رسمی را انتخاب می‌کنند، طرز فکر مستقلی دارند و معمولا از مد پیروی نمی‌کنند.

مردانه 1 1

استایل کژوال مردانه

دقت کنید که اصطلاح کژوال یا معمولی در این استایل به معنی نامرتب بودن نیست. در این استایل از لباس‌هایی استفاده می‌شود  که نسبت به استایل رسمی، به مراتب راحت‌ترند.

شما می‌توانید از این لباس‌ها به صورت روزمره استفاده کنید. با این تعریف، استفاده از پیراهن‌های مردانه چهارخانه، شلوارهای کتان یا جین، تیشرت‌های ساده و ترجیحا یقه‌‌‌دار (پولوشرت) و کفش‌های کتانی یا چرم در این استایل رایج است.

برای داشتن یک ظاهر شیک و آراسته در تیپ کژوال لازم است که اصول ست کردن رنگ‌ها را هم بشناسید؛ مثلا می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای در پوشش خود استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌های اصلی مانند سفید و مشکی هم دست شما را برای انتخاب رنگ سایر قسمت‌های پوشش خود، آزادتر خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اکسسوری‌هایی از قبیل ساعت، کیف دستی و کمربند را هم با رنگ پوشش خود هماهنگ کنید.

استایل مردانه با کت تک (استایل نیمه رسمی)

باید دانست که کت‌های تک مردانه در واقع بخشی از استایل نیمه‌رسمی مردانه هستند. برای داشتن راحتی بیشتر، بهتر است کت‌های دو چاک را انتخاب کنید. در انتخاب جنس کت، به فصلی که در آن قرار دارید هم توجه کنید.

دقت کنید که جنس کتی که انتخاب می‌کنید باید بسیار نزدیک به جنس شلوارتان باشد. برای مثال یک کت پشمی با یک شلوار کتانی هیچ تناسبی ندارند. کراوات‌های باریک و تک رنگ هم استایل مردانه شما را بسیار خاص‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

استایل هنری مردانه

این استایل مخصوص آقایانی است که دوست دارند خاص و متفاوت به نظر برسند. معمولا در یک استایل هنری، طرح‌های ریز، بیشتر در لباس‌ها بکار می‌رود و پارچه‌های راه راه جای خود را به طرح‌های گل گلی یا نقطه‌دار می‌دهند. در ضمن، به جزئیات توجه بیشتری می‌شود.

در استایل هنری می‌توان مطابق با فصل از کلاه‌های مختلف استفاده کرد. اکسسوری‌هایی مانند گردن‌بند و دست‌بندهای سنگی هم در این استایل مردانه کاربرد زیادی دارند.

در استایل هنری مردانه از کت‌های مخمل کوبیده یا چرم جیر به جای کت‌های چرم استفاده می‌شود و شلوارهای جین رنگ روشن تکمیل‌کننده‌ این ست هستند. استفاده از کتانی‌های تخت و تیشرت‌های آزاد هم از دیگر مشخصه‌های این سبک پوشش مردانه است.

انواع استایل مردانه بر اساس فصل

هر فصلی لباس خاص خود را می‌طلبد. برای داشتن یک استایل مردانه شیک لازم است طرح، رنگ و جنس لباس‌های خود را مطابق با فصل انتخاب کنید.  مدآوری در ادامه مقاله، اصول داشتن یک استایل مردانه شیک برای هر چهار فصل سال را  می توانید بخوانید.

مردانه بهار

استایل مردانه بهاری

برای داشتن یک استایل مردانه شیک باید رنگ لباس‌های خود را با فصلی که در آن قرار دارید هماهنگ کنید. یک پیراهن کتان یا جین با رنگ ملایم بنفش، یاسی یا آبی کمرنگ یک انتخاب خوب برای فصل بهار است. برای ست کردن این پیراهن‌ها می‌توانید از یک شلوار کتان یا مخمل کبریتی که ترجیحا رنگی هماهنگ و تیره‌تر از پیراهن شما داشته باشد، استفاده کنید.

پوشیدن یک ژاکت نه چندان ضخیم بافتی می‌تواند استایل شما برای روزهای سردتر باشد. شما می‌توانید به جای ژاکت از یک کت جیر یا چرم هم استفاده کنید. اگر می‌خواهید تیپ اسپرت‌تری داشته باشید، پیشنهاد ما به شما، پوشیدن یک جلیقه نسبتا ضخیم بهاری است که آن را با رنگ پیراهن و شلوار خود هماهنگ کرده‌اید.
در کنار این‌ها، یک جفت بوت بهاری به رنگ روشن و کیف‌های پول کوچک‌ یا کیف‌های دوشی ضد‌ آب مردانه، تیپ بهاری شما را جذاب‌تر می‌کنند.

مردانه تابستان

استایل مردانه تابستانی

هوای گرم این فصل، رنگ و جنس لباس‌های شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بهترین لباس‌ها برای یک تیپ تابستانه مردانه، تیشرت، پولوشرت و پیراهن‌های آستین کوتاه هستند.

برای تابستان بهتر است از رنگ‌های سرد و روشن مثل آبی روشن و سبز پسته‌ای استفاده کنید. در این فصل، به جای پوشیدن کفش‌های چرم بهتر است به سراغ کفش‌های پارچه‌ای و صندل‌های اسپرت مردانه بروید.

برای فصل تابستان، عینک آفتابی که متناسب با فرم صورت شما باشد را فراموش نکنید. اگر می‌خواهید تیپ رسمی‌تری داشته باشید، می‌توانید یک کت تک مردانه از جنسی سبک و خنک، روی لباس‌های خود بپوشید.

مردانه زمستانه

استایل مردانه پاییزی

به طور کلی رنگ‌هایی با تم کرم و قهوه‌ای تناسب بیشتری با فصل پاییز دارند؛ اما رنگ‌های جذاب‌تری مانند قرمز و آجری را هم می‌توان در این فصل پوشید. استایل مردانه با هودی یا کت چرم، جزو جذاب‌ترین استایل‌های پاییزی مردانه هستند. استفاده از بارانی هم در فصل پاییز زیاد دیده می‌شود. پوشیدن نیم‌بوت‌ها یا کفش‌هایی با جنس چرم و جیر، ترجیحا با رنگ قهوه‌ای، شما را بسیار خوش‌تیپ‌تر می‌کند.

در پاییز بهتر است لباس‌هایی از جنس پشم، مخمل و کشبافت بپوشید. جلیقه‌های پافر کلاه‌‌دار، پلیورها و ژاکت‌های بافت، کت و شلوارهای پشمی یا مخمل از جمله بهترین لباس‌ها برای فصل پاییز هستند.

مردانه زمستانه1

استایل مردانه زمستانی

طیف گسترده‌ای از لباس‌ها را برای این فصل می‌توانید بپوشید؛ فقط کافی است تصمیم بگیرید که می‌خواهید استایلی رسمی داشته باشید یا غیر رسمی.

کت‌های بلند مردانه مجلسی یا اسپرت، پالتوهای شیک فوتر، ژاکت‌های بافتنی، کت‌های چرم یا جین خزدار از جمله لباس‌های مردانه پرطرفدار زمستانه هستند.
ترکیب رنگ‌های مشکی با خاکستری یا سبز ارتشی گزینه‌هایی عالی برای این فصل هستند. در استایل زمستانه مردانه، یک جفت چکمه جیر یا چرم را با دستکش‌ها و شال‌گردن‌هایی که می‌توانند بافتنی، چرم یا موهر باشند ست کنید. انتخاب یک عینک آفتابی با فریمی که رنگی خنثی و ظاهری کلاسیک دارد، تیپ زمستانی شما را به مراتب کامل‌تر می‌کند.

در تمام فصل‌های سال می‌توانید برای داشتن یک استایل شیک مردانه از پوشش‌های لایه لایه در لباس خود استفاده کنید.

مردانه

چند نکته برای شیک پوشی آقایان

فرقی نمی‌کند که استایل مردانه با کت چرم برای شما جذاب‌تر است یا یک استایل رسمی؛ شیک‌پوشی مفهومی است که همه به خوبی آن را درک می‌کنند. نکات جزئی وجود دارند که می‌توانند شما را از یک مرد با ظاهری عادی به یک مرد خوش‌تیپ و جذاب تبدیل کنند.

نکاتی که در ادامه آن‌ها را مطرح می‌کنیم را حتما بخوانید و در لباس پوشیدنتان از آن‌ها استفاده کنید تا همیشه جذاب باشید.

بهتر است در کمد خود یک پیراهن طوسی و یک کمربند مشکی ساده داشته باشید؛ این دو  به راحتی با لباس‌های مختلف ست می‌شوند.
اگر می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید از کراوات‌های باریک تیره‌‌رنگ استفاده کنید.
برای جلوگیری از آسیب دیدن و برق افتادن پیراهن‌ها هنگام اتو، یک تکه پارچه کتان بین پیراهن و اتو قرار دهید.
استفاده از اکسسوری‌های مردانه مانند شال، دستمال گردن، دکمه سردست، ساعت مچی و … می‌تواند ظاهر شما را بسیار خاص‌تر و جذاب‌تر کند.
اگر می‌خواهید از مد روز فاصله نگیرید، هر سال پیراهنی به رنگ سال بخرید و در تیپ‌های کژوال خود از آن استفاده کنید.
مطابق با سن خود لباس بپوشید.
اگر اندام چاقی دارید، پیراهن‌های راه راه عمودی برای شما انتخاب مناسب‌تری هستند و اگر لاغر اندام هستید، بهتر است از پیراهن‌های چهارخانه و راه راه افقی استفاده کنید.
داشتن یک شلوار مشکی و پیراهن آکسفورد از ملزومات کمد لباس آقایان شیک پوش است.

نکات مهم در خرید انواع پیراهن مردانه

به منظور خرید انواع پیراهن مردانه، رعایت برخی نکات ضروری است که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

حتما به سایز و اندازه پیراهن مردانه توجه داشته باشید. ابعاد در سایزبندی پیراهن مردانه رسمی و اسپرت متفاوت است. به عنوان مثال اگر در پیراهن های رسمی، سایز Medium یا M برایتان اندازه است، در پیراهن های اسپرت باید سایز Large یا L را احتمالاً انتخاب نمایید. معمولاً سایزبندی در پیراهن های مردانه براساس استاندارد مشخص انجام می شود. با این حال قواره مورد استفاده از پارچه برای تولید پیراهن، از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای مراقبت صحیح از پیراهن مردانه، حتما آن را به طور کاملاً مرتب به چوب لباسی بزنید و در کمد آویزان کنید. از تا کردن غیراصولی پیراهن و قرار دادن آن در کشو خودداری نمایید. در زمان شستشو، حداکثر دما باید 30 درجه سانتی گراد باشد. استفاده از شوینده های بی کیفیت و سفید کننده ها به پیراهن آسیب جدی می زنند. اگر پیراهن را با لباس های رنگی به طور همزمان می شویید، حتما آن را پشت و رو کنید.
پیراهن مردانه را با مطابق استایل مدنظرتان انتخاب نمایید. سعی نکنید تا الگوهای همیشگی را بشکنید چون اکثراً نتیجه منفی خواهد داشت.
پیراهن های رسمی باید داخل شلوار باشند اما پیراهن های اسپرت معمولاً به صورت روی شلواری استفاده می شوند.
ترکیب پیراهن اسپرت دکمه باز با تی شرت های رنگی، ترکیب جذاب و مناسبی است به شرطی که هماهنگی رنگ در آن کاملاً وجود داشته باشد.
توجه به کیفیت پیراهن از جمله مهم ترین معیارهای خرید است. در خرید انواع پیراهن مردانه، همواره کیفیت را در اولویت قرار دهید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش شد تا مطالب مفیدی در خصوص «انواع پیراهن مردانه» و برخی از جنس های مورد استفاده در تولید مدل های پیراهن مردانه بیان گردد. به یاد داشته باشید که در زمان خرید هر مدل پیراهن مردانه، توجه به کاربری پیراهن، استایل، طرح و کیفیت بسیار مهم و ضروری است.

همان‌طور که گفته شد، کاربرد اکسسوری‌ها می‌تواند شما را جذاب‌تر کند؛ اما استفاده افراطی از آن‌ها باعث می‌شود که ظاهری شلخته پیدا کنید. در استایل‌های رسمی تنها از ساعت مچی و یک دستبند مردانه چرم هماهنگ با آن استفاده کنید. برای استایل‌های نیمه‌رسمی و کژوال هم سعی کنید تنها از یک گردنبند، دستبند، ساعت و انگشتر استفاده کنید

امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید باشد و بتوانید با توجه به سلیقه‌ شخصی خود و نکاتی که گفتیم، بهترین انتخاب‌ها را برای استایل شخصی مردانه خود داشته باشید. اگر درباره انواع استایل مردانه و نحوه انتخاب لباس در هر سبک، سوالی دارید، می‌توانید آن را از مدآوری بپرسید و همچنین با بهترین کیفیت و بهترین برندهای لباس خود را می توانید از فروشگاه اینترنتی مدآوری خریداری کنید.

کیفیتی که انتظار داشتید و قیمتی که انتظار نداشتید را با ما تجربه کنید.

هر روز ارزانتر…

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.