راهنمای خرید کالای دیجیتال

modavar
15 ژانویه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

راهنمای خرید کالای دیجیتال

راهنمای خرید کالای دیجیتال، کالای دیجیتال چیست؟ کالا در تعریف عموم به اسباب و وسایل و امثال آن‌ها اطلاق می‌گردد. اما در اقتصاد این کلمه به وسایلی گفته می‌شود که تمامی نیازهای انسان را به طور مستقیم یا غیر مستقیم برآورده می‌سازد. کالاها را می‌توان از جهات مختلف دسته بندی کرد و مدآوری در این مقاله سعی در آشنا کردن شما با یک دسته از کالاها به نام کالاهای دیجیتال داریم.

کالای دیجیتال مفهوم بسیار گسترده و وسیعی دارد. در برخی از منابع محصولات دیجیتال را انواع کالاهای غیر ملموس و خدماتی، مانند انواع نرم افزارها و کتاب‌های الکترونیکی معرفی کرده‌اند. اما در واقع محصولات دیجیتال قالب‌هایی هستند که نرم افزارها را فعال می‌کنند و خدماتی را به انسان‌ها عرضه می‌دارند. از یک نرم افزار موبایل گرفته تا دوربین‌ها یا پاور بانک‌ها.

تعریف محصول یا کالای دیجیتال

کالا و یا محصولی که نامشهود است، کالا یا محصول دیجیتال نام می‌گیرد. کالاهای دیجیتال مانند وبینار، نرم افزارهای آموزشی، اپلیکیشن‌های موبایل، قالب سایت، فونت، طرح گرافیک، طرح‌های لایه باز و… را می‌توان بخشی از کالاهای دیجیتال به حساب آورد.

پس به طور کلی کالاهای دیجیتال به کالاهای نامشهود اطلاق می‌گردد و ماهیت آن‌ها باعث می‌شود در شبکه، آن‌ها را دانلود کرد. مالکیت و مسائل حقوقی در این کالاها به عنوان حق کپی رایت شناخته می‌شود. به عبارتی مالک حقوقی یک کالای دیجیتال شخصی است که اقدام به خلق آن فایل می‌کند و اجازه حق استفاده از آن کالا را به گروه و اشخاص مورد نظر خود طبق شرایط و مقررات خود خواهد داد. کالای دیجیتال حاصل تجربه و دانش و آگاهی متولی کالا است و بنابر رضایت او دیگران حق استفاده از آن را خواهند داشت.

مزایای کالای دیجیتال در تجارت الکترونیک

همان‌طور که در ابتدا اشاره گردید ماهیت کالای دیجیتال منجر گردیده تا این کالاها به سادگی در شبکه قابل دانلود باشند. به راحتی و با استفاده از چند کلیک ساده می‌توان پول این محصولات را پرداخت کرده و در حداقل زمان ممکن و بدون هیچ گونه زحمتی از آن‌ها استفاده کرد. از مزایای دیگر این کالاها این است که این کالاها نیاز به هیچ گونه انبار فیزیکی جهت نگهداری ندارند و نیازی به انبار گردانی نیز ندارند در نتیجه هزینه نگهداری آن‌ها تقلیل خواهد یافت. کالای دیجیتال به دلیل ماهیت دیجیتالی آن فاسد نمی‌شود و تمامی مسائل گفته شده از مزایای این گونه کالاها محسوب می شوند.

معایب کالای دیجیتال در تجارت الکترونیک

در مقابل مزایای کالای دیجیتال، آن‌ها دارای معایبی نیز می‌باشند. از معایب کالاهای دیجیتال می‌توان به کپی برداری راحت، قروش مجدد کالا توسط خریدار قبلی، انتشار کالا بدون اجازه و رضایت مالک از معایب این گونه کالاها محسوب می‌شود. مصرف کنندگان کالای دیجیتال و اشخاصی که نیاز به این کالاها دارند همواره ترجیح می‌دهند محصولی را که دارای پشتیبانی است خریداری نمایند. زیرا اینگونه کالاها در صورتی که از آن ها پشتیبانی نشود به زودی کارایی خود را از دست خواهند داد. یا خریداران فایل صوتی یک خواننده که همواره طرفداران آن خواننده با خرید فایل صوتی خواننده محبوبشان از خواننده محبوبشان پشتیبانی خواهند کرد.

اخبار و مقالات، تکنولوژی و فناوری دیجیتال در عرصه جهانی

تکنولوژی و فناوری دیجیتال در عرصه جهانی یکی از بارزترین نمادهای پیشرفت و توسعه جوامع بشری ست. در عین حال به قدری در زندگی روزمره مردم ورود و نفوذ کرده که فرهنگ بسیاری از جوامع را دچار تغییرات اساسی و ساختاری کرده است.با ورود فن آوری های دیجیتالی به زندگی افراد جامعه و همچنین نرم افزار های متعدد و جذاب ، به نوعی شاهد یک در هم آمیختگی فرهنگی هستیم. ملل مختلف با مشاهده با فرهنگ های مختلف به شیوه خاص خود از این تکنولوژی و فناوری دیجیتال استفاده می کنند و این تفاوت ها را در نرم افزار هایی مانند اینستاگرام ، تیک تاک و امثال آن به وضوح می توان مشاهده کرد.

در این مقاله قصد داریم تا تغییراتی که تکنولوژی در زندگی افراد جوامع گوناگون به وجود آورده را بررسی نماییم.

دیجیتال 2

تکنولوژی و فناوری دیجیتال و تغییرات جهانی

آنگونه که صنعت و خصوصا فن آوری های دیجیتال در سال های اخیر رشد کرده اند دیگر می توان به سادگی شاهد این موضوع بود که بشر امروز دیگر با هیچ اختراعی متعجب و شگفت زده نمی شود. اگر زمانی قدم گذاشتن به سطح ماه یک آروزی دست نیافتنی بود و یا زمانی که انسان به روی ماه قدم گذاشت یک خبر شگفت آور برای انسان بود امروزه شاهد این هستیم که حتی دیگر با کسی شنیدن برنامه ایلان ماسک برای صدور حیات به کره مریخ هم متعجب نمی شود.

حتی اگر به شما بگویند که در چند سال آینده یک کشتی فضایی بسیار غول پیکر را برای سفری بی بازگشت به فضا خواهند فرستاد باز هم تعجب نمی کنید. آن قدر سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی و انتشار اخبار آن در فضای مجازی سرعت گرفته است که گاهی احساس می کنیم که بشر امروزی را دیگر هیچ خبری شکفت زده نمی کند.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دیجیتال انسان توانسته تا با تکیه در دانش روز افرزون خود جهانی به قطر ۹۳ میلیارد سال نوری را رسد و مشاهده نماید. اکنون با کمک هزاران ماهواره ای که شرکت تسلا در اطراف کره زمین قرار داده است اینترنت در همه جای جهان با سرعتی بسیار بالا در دسترس همگان قرار دارد.

تلسکوپ های عظیم در اطراف کره زمین به رسد ستاره ها، کهکشان ها، سیارات و سیاه چاله ها هستند و به زودی با ارسال جدید ترین تلسکوپ و قرار دادن آن در مدار توسط ناسا انسان قادر خواهد بود منشا جهان هستی را شناسایی و بیگ بنگ را به طور کاملا واقعی به تصویر بکشد.

تکنولوژی چیست و تاثیر فناوری دیجیتال بر زندگی روزمره شما تا چه اندازه بوده است ؟

اگر از عموم افراد بر روی کره زمین سوال کنید که چه چیزی از تکنولوژی و فناوری دیجیتال می دانید عموما هر آنچه را که نام ببرند در تلفن همراهشان و یا لپ تاپ شان خلاصه می شود اما اگر همان تلفن همراهی که به نظر آن ها یک وسیله ساده است را برایشان مو شکافی کنید انگشت به دهان خواهند ماند. استفاده از سی پی یو با ۸ هسته شاید یک واژه ساده برای همگان باشد اما توصیه می کنیم که مطلبی را که در این صفحه پیرامون سی پی یو و قدرت پردازش آن با تعداد هسته های بالا نوشته ایم را بخوانید.

علم و صنعت و تکنولوژی و فناوری دیجیتال به اندازه ای با هم درآمیخته شده اند که برای عموم مردم از هم قابل تفکیک نیستند. در نظر داشته باشید سال ها پیش که تا این اندازه تلفن همراه پیشرفت نکرده بود ودر دسترس همگان نبود آیا باور میکردید که زمانی تمام دنیا را در گوشی تلفن همراه خود بتوانید بگنجانید؟

همه جا به اینترنت دسترسی داشته باشید و نیازی به کارت اینترنت نداشته باشید؟ نیازی به مودم، کانکشن و صدای نا به هنجار مودم نداشته باشید. و آیا تصور این حد از سرعت اینترنت آن هم در ایران را پیش بینی می کردید؟ دسترسی لحظه به لحظه به اینترنت و انواع پیام رسان ها، توان برقراری تماس های تصویری در لحظه و بر خط . همه این اتفاقات عادی ترین و پیش پا افتاده ترین پیشرفت های بشر در عرصه علم و صنعت و تکنولوژی و فناوری دیجیتال است.

دی مکس

چند نمونه از این پیشرفت ها و تاثیرات آن بر زندگی بشر امروز

ساخت تصاویر زیبا با برنامه های ویرایشگر تصویر مانند فتوشاپ ، ساخت انیمیشن های فوق العاده و حتی بسیار نزدیک به واقعیت با نرم افزارهای ۳Ds Max و Maya. ساخت فیلم های علمی و تخیلی با جلوه های ویژه جذاب چشم نواز. بالا رفتن سرعت تولید علم و چاپ و نشر آن به سرعتی بسیار بالاتر از حد تصور بشر. کمی فکر کنید همین ۱۰۰ سال پیش کتاب در دسترس همگان نبوده است.

همین ۵۰ سال پیش هم چاپ کتاب به شیوه حروف چینی و به اصطلاح شیوه چاپ گوتنبرگی بوده است. اما امروزه سخت ترین قسمت چاپ تایپ آن است و پس از آن با فشار چند کلید به سرعت صفحات چاپ شده در پیش روی شما خواهند بود.

ربات های انسان نما، هوش مصنوعی (مغزی که همه چیز را فرا می گیرد و هیچ چیز را فراموش نمی کند) ماشین های بدون نیاز به راننده، فروشگاه های هوشمند، خانه های هوشمند، ماشین های هوشمند، گوشی هوشمند و در نهایت زندگی هوشمند. زندگی ای که پیش از شما نیاز شما را پیش بینی می‌کند. زندگی هوشمندی که هیچ یک از نقاط ضعف بشری را ندارند. محاسبات دقیق و تصمیمات درست و در لحظه. توان بررسی میلیون ها پیش بینی در ثانیه. تکنولوژی و فناوری دیجیتال را می توان به نوعی انسان بدون نقطه ضعف دانست. انسان بدون اشتباه، با ضریب خطای بسیار اندک.

مقایسه محصولات دیجیتال با محصولات فیزیکی

محصول دیجیتال چیست؟ چند سال پیش اگر به کسانی که در خانه کار کرده اند و از این راه ها در آمد های کسب میکنید حرف شما را باور نمیکرد . البته همه اینرا میدانستید که دور کاری امری بدیهی است ولی اگر آنها را میگفتید که اینکار چه قدر برایتان پرسود و یا آسان است به آسانی آنرا نمی پذ یرفتید حالا اوضاع اینگونه نیست.

در اصل اشخاصی این محصولات یا خدمات دیجیتال خود را به صورت موقتی و دائمی و همچنین آنلاین می‌فروشند.
پس اگر قصد دارید که به این اقتصاد پر رونق پیوند بخورید  و هنوز نیز در حال رشد کردن است راهی ساده تر از به وجود آوردن یک محصول دیجیتال وجود ندارد.

به بیان ساده تری و بسیار واضحی محصولات است که در یک قالب نامشهود مثل: یک فایل موجود است که میتوانید آنرا دانلود، پخش یا در رسانه های فیزیکی ترجمه نمایید (مثل کتاب الکترونیک) ولی نکات اصلی در ارتباط با محصول‌های دیجیتال امکانی برای تعامل یافتن آنها از راه فناوری دارد.

دیجیتال

محصول‌های دیجیتالی امکان دارد که شامل: فایل های صوتی، بوک ها (کتابهای الکترونیک)، چک لیست ها، ورک بوک های قابل دانلود، الگوهای قابل چاپ کردن، برنامه های کاربردی موبایل یا دسکتاپ، گرافیک ها و پرونده‌ها می‌شوند.

شفاف بودن

برای شفاف بودن بیشتر نیز میتوانید بگویید محصول‌های دیجیتالی محصولاتی است که کاربر ها میتوانند از راه تلفن همراه، کامپیوتر، لپ‌تاب، تبلت خود بدون اینکه نیازی به نصب‌های فیزیکی آنرا بخرید و به آن دسترسی پیدا کنید.

ابزار ها

فیلترهای گرید برند هایی است که فیلترها و ابزارهای فتوشاپ را به صورت آنلاین به فروش میرسد. این شرکت‌ها آنقدر در نیچ مارکتینگ پیشرفت میکند که خود نیز به یک بازار تبدیل میگردد و هر ماه حدود 50 هزار بازدید کننده متفاوت به سایت آنها سر میزنند.

پس می‌توانیم بگوییم که محصول‌های دیجیتالی پتانسیل بالا و بی اندازه دارد و در بیشتر جهت ها فواید زیاد و مضرات نسبت به کالای فیزیکی دارند.

مزایای محصولات دیجیتالی نسبت به محصولهای فیزیکی

زمانیکه قصد برای فروش یک محصول دارید تصمیم گرفتن میان محصولهای دیجیتالی و فیزیکی کار دشواری به نظر می آید و امکان دارد که وسوسه برایتان پیش بیاید که طبق عادتهای قدیم بدون مقایسه کردن محصول‌های فیزیکی را انتخاب نمایید .

محصولات فیزیکی

فروختن محصولهای فیزیکی امری بسیار سود آور برایتان است ولی مانعی در این راه وجود ندارد که نرخ برای سود را کمتر میکند . برای مثال: چند بار نیز برای شما اتفاق افتاده باشد که لحظات پایانی به دلیل هزینه‌های حمل و نقل مالیاتها و… از خریدن کالاها یا ابزاری را به طور آنلاین صرف می‌نماید؟

هزینه ها

همین هزینه‌های غیر قابل پیش بینی از عوامل اصلی برای کم کردن نرخ سود از فروشهای آنلاین محصولهای فیزیکی شمرده می‌شود. از عامل‌های دیگری که کاربرها را از خریدن منصرف می‌شود اینکه برای خریدن آنلاین معمولا ناچار برای به وجود آوردن یک حساب کاربری جدیدی می‌شوند.

فروش محصولات

این درحالی است که هر 2 عاملهای ذکر شده در فروش های محصولات دیجیتالی پاک می‌شود. در طی فروش فایل‌ها کاربران مجبور به پرداخت هزینه برای حمل و نقل نیست و تنها کافی است که دانلود فایل انجام گردد همچنین چون لازم نیست که برای فروشگاه‌های فایل خود آدرس کاربران را بدانید.

حل ساده مسائلی که برای بشر دشوار است

اگر امروزه بشر می تواند از پس مسائل سخت و دشوار به سادگی برآید و از ساخت و ساز های عظیم گرفته تا شکافت یک اتم کوچک به دقت عمل کند. به جرات می توان قسمت بزرگی از این موفقیت ها را از چشم همین پیشرفت تکنولوژی و فناوری دیجیتال دید. انسان چیزی اختراع کرده است تا به جای او محاسبه کند، عمل کند، کار کند، بسازد و اداره کند.

تنها کافی است اندکی به اجسام دور و بر خود نگاه کنید تا متوجه شوید کالاهای دیجیتال در سر تا سر زندگی شما رخنه کرده‌اند. این روزها عوامل متعددی باعث رونق بازار کالای دیجیتال شده‌اند که رشد تکنولوژی مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد. در این مقالات دیگر مدآوری قصد دارد تا به بررسی انواع محصولات دیجیتال بپردازد.

محصولات شما به عنوان یک کالای دیجیتال در نهایت باید پسندیده و خریداری شوند، باید کیفیت محصول، قیمت آن، نحوه پرداخت، ارسال و تحویل به گونه باشد که مشتری را اقناع کند تا شما هم به سود برسید. پس خوب است درباره هر یک از مراحل به خوبی تحقیق کنید و تمام راهکارهای مشتری مداری و فروش انلاین رابیاموزید تا در جریان تجارت خود رشد کنید.

محصولات دیجیتال، برای رفع نیازهای کاربران و رساندن بهره به کاربران و مشتریان، طراحی و ساخته می‌شود. محصولات دیجیتال در واقع، شکل ملموسی ندارند و از جنس خدمتی غیر ملموس می باشند. در یک جمع بندی کلی کالای دیجیتال عبارت است از هر محصولی که با استفاده از بستر دیجیتال، برای کاربران و مشتریان و همچنین شرکت سازنده محصولات، ارزش ایجاد می کند و هزینه متغییر تولید آن صفر یا بسیار اندک است.

این محصولات، شامل کلیه تلفن های همراه هوشمند، کامپیوترها، لپ تاپ، تبلت، دست بندهای هوشمند، مچ بندهای هوشمند و … می باشد. اگر شما هم قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات دیجیتال را دارید، از فروشگاه  اینترنتی مدآوری دیدن فرمایید.

سوالات متداول

منظور از کالای دیجیتال (محصولات دیجیتال) چیست؟

در حقیقت کالای دیجیتال هر محصولی است که شما بتوانید آن را به صورت آنلاین به دیگران بفروشید، از نرم افزارهای آموزشی گرفته تا یک دستگاه واقعی مانند پاوربانک، از یک تم وب سایت گرفته تا یک پی دی اف کتاب و یا یک ساعت هوشمند .محصولات دیجیتال ممکن است شامل فایل‌های صوتی، ای-بوک‌ها( کتاب‌های الکترونیک)، چک لیست‌ها، ورک بوک‌های قابل دانلود، الگوهای قابل چاپ، برنامه‌های کاربردی موبایل یا دسکتاپ، گرافیک‌ها و پرونده‌های PSD شوند.

محصول دیجیتالی بخریم یا محصول فیزیکی؟

محصولات دیجیتال، پتانسیل بسیار بالا و بی‌اندازه‌ای داشته و در بسیاری از جهات، مزایای بیشتر و مضرات کمتری نسبت به کالای فیزیکی دارند.

مزایای محصولات دیجیتال در زندگی چیست؟

یکی از مزایای کالای دیجیتال آن است که نیازی به بیمه محصولات و یا تضمین کیفیت برای فروش ندارید. از مهم ترین ویژگی محصولات دیجیتال می‌توان به حذف واسطه ها برای فروش و همچنین حاشیه سود بساربالای فروش محصولات دیجیتال، اشاره کرد.

معایب کالای دیجیتال چیست؟

از معایب کالاهای دیجیتال می‌توان به کپی برداری راحت، قروش مجدد کالا توسط خریدار قبلی، انتشار کالا بدون اجازه و رضایت مالک از معایب این گونه کالاها محسوب می‌شود. مصرف کنندگان کالای دیجیتال و اشخاصی که نیاز به این کالاها دارند همواره ترجیح می‌دهند محصولی را که دارای پشتیبانی است خریداری نمایند.

زیرا اینگونه کالاها در صورتی که از آن ها پشتیبانی نشود به زودی کارایی خود را از دست خواهند داد. یا خریداران فایل صوتی یک خواننده که همواره طرفداران آن خواننده با خرید فایل صوتی خواننده محبوبشان از خواننده محبوبشان پشتیبانی خواهند کرد.

آیا خدمات پس از فروش شامل کالای دیجیتال می‌شود؟

بسیاری از کالاهای دیجیتال، قابلیت دریافت خدمات پس از فروش را دارند؛ مثلا وقتی شما نرم افزاری را می خرید و نصب می کنید، اگر از شرکتی معتبر و دارای سیستم مدیریتی صحیح، نرم افزار را تهیه کرده باشید، نسخ به روز آن را دریافت خواهید کرد و یا اگر آموزشی را دریافت کرده اید، رفع اشکال آن آموزش برایتان قابل انجام است.

می‌توان گفت که با تبدیل شدن وسایل آنالوگ به دیجیتال محصولاتی پدید می‌آیند که به مراتب زندگی بشر را راحت‌تر می‌کنند. به طور مثال سیستم کوک در ساعت‌های دیجیتال بسیار راحت‌تر و دقیق‌تر از نمونه‌های آنالوگ می‌باشد. در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد انواع کالای دیجیتال می‌پردازیم.


موبایل

گوشی همراه، موبایل یا گوشی، وسیله‌ای برای ارسال و دریافت صدا و تصویر از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی است. منظور از تلفن موبایل، یا تلفن سلولی، دستگاهی است که برای اتصال به شبکهٔ تلفن همراه به کار گرفته می‌شود. اولین گوشی تلفن بی‌سیم در سال ۱۹۷۳ میلادی با وزنی نزدیک به ۲۰۰ گرم ساخته شد. موبایل نسل‌های گوناگونی دارد و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکنندهٔ گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، هواوی، سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، سونی، اپل، شیائومی، اچ‌تی‌سی، گوگل پیکسل، بلو، جی پلاس، و … هستند.

در تلفن‌های همراه به‌طور معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند. از سیستم‌های عامل معروف برای تلفن همراه، می‌توان به اندروید، آی‌اواس، ویندوز فون و سیمبیان اشاره کرد.

بانک 1

پاور بانک

یکی از معضلات دنیای امروزی شارژ داشتن وسایل می‌باشد. افراد دائما باید چک کنند تا مطمئن شوند که گوشی، ساعت، لب تاب و سایر وسایلشان به اندازه‌ی کافی شارژ دارند. حضور یک پاور بانک می‌تواند تا حد زیادی از این دغدغه‌ی افراد کم کند. ظرفیت پاور بانک‌ها متفاوت می‌باشد لذا شما هنگام خرید بایستی نمونه‌ای را متناسب با میزان نیاز خود تهیه نمایید. کسانی که اهل گردش و عکاسی هستند احتمالا این نیاز را بیشتر از دیگران احساس کرده‌اند. هر چند که نداشتن نگرانی بابت شارژ وسایل خودش می‌تواند به اندازه کافی وسوسه کننده باشد.

هدفون

هدفون، هدست و هندزفری از جمله وسایلی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانیم محیط خود را محدودتر و شخصی‌تر سازیم. این سه کلمه اگر چه در بسیاری از مواقع به جای هم استفاده می‌شوند اما تفاوت‌هایی نیز دارند که شاید دانستن آن‌ها خالی از لطف نباشد. هدفون‌ها دو گوشی بزرگ برای پوشاندن گوش‌ها دارند و بیشتر برای گوش کردن به موسیقی استفاده می‌شوند.

هدست‌ها همان هدفون‌هایی هستند که با کمک میکروفون‌هایشان می‌توانند صدا را نیز جا به جا کنند. از آن جایی که هدست‌ها معمولا در پشتیبانی‌ها و تماس‌های صوتی استفاده می‌شوند گوشی‌هایشان را کمی کوچک‌تر از هدفون‌ها می‌سازند.

در آخر نیز باید به هندزفری‌ها اشاره کنیم. این محصولات اجزای بزرگی ندارند و کاملا در گوش جا می‌شوند. لذا حمل آن‌ها آسان‌تر است و جلب و توجه نمی‌کنند.

اسپیکر

شاید عجیب باشد اما گوش کردن به موسیقی با صدای بلند لذت بیشتری دارد. از آن جایی که صدای بلند هدفون‌ می‌تواند به گوش‌های شما آسیب وارد کند. لذا استفاده از اسپیکرها پیشنهاد منطقی‌تری می‌باشد. اسپیکرهای جدید هم شارژی هستند و هم با کمک بلوتوث به گوشی‌های هوشمند وصل می‌گردند. این قابلیت‌ها کاربرد آن‌ها را بسیار راحت کرده است.

گوشی

هولدر گوشی

انواع اقسام هولدرها با توجه به مدل گوشی‌ها و میزان نقدینگی افراد تولید می‌شوند. این وسیله به هنگام رانندگی، فیلم برداری، آموزش و یا حتی تفریحات نیز مفید می‌باشد. نگه داشتن گوشی با دست در دراز مدت مشکلات متعددی را به وجود می‌آورد. لذا استفاده از یک هولدر موبایل با کیفیت تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد. به ویژه کسانی که در زمان رانندگی باید دائما گوشی خود را چک کنند.

دوربین

با کمک دوربین‌های دیجیتال می‌توانید به راحتی لحظاتتان را ثبت کنید. نقطه‌ی قوت این کالای دیجیتال این است که بر خلاف نمونه‌های قبلی‌شان نیاز نیست تا زمان چاپ و ظهور عکس‌ها صبر کنید تا نتیجه را ببینید. اگر چه هنر ادیتورها در زیبایی خیلی از عکس‌ها دخیل است اما پیش نیاز آن کیفیت بالای تصاویر می‌باشد. دوربین‌ها مانند سایر وسایل دامنه قیمت و تنوع زیادی دارند لذا دست شما باز است تا نمونه‌ای متناسب با کار و نیاز خود خریداری نمایید.


هارد و مموری

این روزها به حدی محتواهای تازه و با کیفیت تولید می‌شوند که هر کسی نیاز به یک هارد و یا به طور کلی مموری اضافه دارد. کسانی که فیلم زیاد نگاه می‌کنند و یا کسانی که کالای دیجیتال غیر ملموس می‌فروشند نیاز به یک بایگانی حساب شده دارند. لذا فرق نمی‌کند که هدفتان سرگرمی باشد یا کاری، احتمالا حضور یک مموری اضافه می‌تواند مفید واقع شود.

لپتاپ
قاب، کاور و کیف

تجهیزات حفاظتی از جمله لوازم جانبی‌ای هستند که طول عمر یک کالای دیجیتال را افزایش می‌دهند. اتفاقا این کاورها و لوازم در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند و هر کسی می‌تواند متناسب با سلیقه خود نمونه‌ای را انتخاب نماید. پس می‌توان گفت که این تجهیزات جنبه‌ی تزئینی هم دارند.

هوشمند 2

ساعت‌های هوشمند

استفاده از ساعت‌ هوشمند می‌تواند از جمله تجربه‌های هیجان انگیز افراد باشد. این ساعت‌ها نمونه‌های مختلف و متعددی دارند که امکانات و قیمت‌هایشان متفاوت می‌باشد. لذا اکثر افراد قادرند تا یکی از آن‌ها را برای خود تهیه نمایند. مهم‌ترین قابلیت این محصولات توانایی اتصالشان به گوشی‌های همراه است. لذا دیگر لازم نیست که برای هر صدایی گوشی‌ خود را چک کنید.
کسانی که علاقه‌ی زیادی به تکنولوژی دارند، راننده‌ها و ورزشکاران از جمله افرادی هستند که دوست دارند یکی از این ساعت‌ها را بر روی مچ دستانشان ببینند. هر ساعت هوشمندی یک سری امکانات و قابلیت‌های مختص خودش را دارد که معمولا در کاتالوگ محصولات درج شده‌اند.

بازی

کنسول بازی و تجهیزات آن

کنسول‌های بازی این روزها از جمله علاقه‌مندی‌های کودکان مخصوصا پسر بچه‌های می‌باشند. خیلی از قطعات کنسول‌ها مانند دسته‌ها ممکن است که پس از مدتی نیاز به تعویض داشته باشند. استاندارد بودن دسته‌ها در خسته شدن دست‌ افراد اهمیت بسیار زیادی دارد.

دیجیتال 3

در ادامه‌ی توضیحاتمان در باب انواع کالای دیجیتال قصد داریم به بررسی نکات مهم به هنگام خرید این قبیل محصولات بپردازیم.

برند یک کالای دیجیتال

برند کالای دیجیتال تا حدی می‌تواند ضامن کیفیت آن‌ باشد. اگر چه نوع برند در قیمت محصولات تاثیر می‌گذارد و گاهی دست افراد در خرید برندهای مشهور بسته است اما کماکان بد نیست که یک سری اطلاعات در رابطه با برند مورد نظرتان داشته باشید.

قیمت کالای دیجیتال

همیشه گران‌ترین محصولات بهترین آن‌ها نیستند اما نمی‌توان از این حقیقت نیز چشم پوشی کرد که نمونه‌های ارزان معمولا فاقد کیفیت هستند. لذا اگر محدودیت مالی دارید سعی کنید نمونه‌هایی را خریداری نمایید که بهترین بازخورد را دارند.

ویژگی‌های منبع انرژی

کالای دیجیتالی که نیاز به منبع انرژی دارد باید به لحاظ مدت زمانی که طول می‌کشد تا شارژ شود و میزان بازده آن بررسی گردد.

  • با مدآوری همراه شوید تا در مقالات دیگر انواع کالاهای دیجیتال و برندهای آن را برای شما معرفی کند تا به آسانی اطلاعاتی کاملی در مورد کالا های دیجیتال داشته باشید و آن ها را از فروشگاه اینترنتی مدآوری مطمئن و آسوده خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.