محصولات مراقبت از پوست

modavar
31 دسامبر, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست، امروزه مراقبت از پوست تبدیل به یکی از برنامه های روتین و روزانه در زندگی افراد شده است. از آنجایی که سلامت پوست و حفظ آن با گذشت زمان و افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا میکند، انتخاب درست محصولات مراقبت از پوست و به ویژه برند آن نیز یکی از نکاتی است که نباید نسبت به آن بی توجه بود.

به احتمال زیاد شما نیز هنگام خرید محصولات مراقبتی به مواردی مانند شهرت برند، میزان محبوبیت، نظرات مشتریان، قیمت محصولات و حتی نام برندهایی که تست حیوانی ندارند توجه می کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای داشتن پوستی سالم و برطرف کردن نیازهای پوست خود بگیرید.
از شوینده و پاک کننده های آرایش گرفته تا آبرسان ها همگی با داشتن خواص ضد جوش، ضد چروک و مرطوب کنندگی در جهت درمان و ترمیم برای داشتن پوستی سالم، زیبا و شفاف موثر هستند. با مدآوری همراه باشید تا بهترین برندهای مراقبت از پوست را به شما معرفی کنیم.

برند کلینیک

اگر از خریداران محصولات مراقبتی هستید غیر ممکن است که برند معروف و خارجی کلینیک را نشناسید. این برند محصولات آرایشی و عطر نیز تولید می کند اما بیشتر به دلیل محصولات مراقبت پوستی با کیفیت و اثربخشی که دارد محبوب است. اکثر محصولات این برند چندکاره هستند. به طور مثال شوینده های کلینیک علاوه بر پاکسازی پوست به دلیل داشتن سالیسیلیک اسید قابلیت از بین بردن جوش های سر سیاه را نیز دارند. هرچند محصولات برند کلینیک در مقایسه با برندهای ایرانی قیمت بالاتری دارند اما در بین بهترین برندهای محصولات پوستی خارجی قیمت مناسبی داشته و با توجه به میزان اثربخشی و حجم محصولاتش ارزش خرید را دارند. اگر به دنبال یک برند همیشگی هستید که بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا را در اختیار شما بگذارد، محصولات کلینیک برای انواع مختلف پوست مناسب هستند.

ویژگی های برند کلینیک

  • ساخت: کشور آمریکا
  • پرفروش ترین محصول پوستی: لوسیون مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی
  • ژل مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی کلینیک
  • ویژگی ها: تمامی محصولات کلینیک ضد حساسیت، فاقد پارابن، فتالات و عطر هستند.

شاپ

برند بادی شاپ

بادی شاپ در دسته بندی های مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، مو، بدن و عطریات محصولات خود را تولید و در اختیار مشتریان قرار میدهد، البته محصولات پوستی این برند به دلیل اثربخشی سریع و قیمت مناسب بسیار معروف تر از سایر تولیدات آن میباشد و همین موضوع باعث فروش بالای آن نسبت به سایر برندهای معروف محصولات پوستی در دنیا شده است. Body Shop از جمله برندهایی است که به صورت تخصصی به تفکیک محصولات بر اساس نوع پوست افراد پرداخته است. به طور مثال افرادی که پوست چرب دارند، در روتین روزانه پوست چرب و جوش دار خود باید از محصولات Tea Tree بادی شاپ استفاده کنند. لاین های مختلف محصولات بادی شاپ پاسخگوی نیاز تمامی افراد با هر نوع تایپ پوستی هستند. برای خرید بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی، بادی شاپ یک گزینه عالی با کلکسیونی از محصولات متعدد است.

ویژگی های برند بادی شاپ

  • ساخت کشور انگلیس
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
  • تونر تی تری بادی شاپ
    تونر آلوئه ورا بادی شاپ
    تونر ویتامین E بادی شاپ
  • ویژگی ها: تمامی محصولات بادی شاپ کرولتی فری بوده و اکثر آنها پایه گیاهی دارند.

برند تاچا

استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید محصولات تاچا باعث شده تا حس آرامش را برای پوست شما به ارمغان آوردند. محصولات این برند که حامی حقوق حیوانات نیز است شاید قیمت بالایی داشته باشند اما پس از استفاده اثربخشی فوق العاده آن ها را خواهید دید. علاوه بر این اکثر محصولات تاچا دارای خواص روشن کنندگی، کلاژن ساز و اثرات ضد پیری و جوانسازی پوست را دارند.

ویژگی های برند تاچا

  • ساخت: ژاپن
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    اسپری آبرسان تاچا
    کرم آبرسان The Water Cream تاچا
    سرم ویتامین c روشن کننده تاچا
  • ویژگی ها: برند تاچا یک برند کرولتی فری و حاوی موادی جهت جلوگیری از پیری پوست است.

1

برند اون

این برند مخصوص شماست اگر …
پوست حساسی دارید.
دچار خشکی، قرمزی، خارش و انواع واکنش های آلرژیک پوستی میشوید.
محصولات برند Avene حاوی ماده کلیدی آب چشمه درمانی مخصوص اون هستند که قابلیت تسکین و التیام بخشیدن به پوست های حساس، به حداقل رساندن تحریکات و حفظ سلامت پوست در زمستان را دارند. محصولات اون به خواص درمانی و ترمیم کننده پوست های آسیب دیده و تسریع در روند بهبود آسیب ها معروفند. به همین دلیل جز لیست بهترین برندهای پوستی در دنیا در سال 2022 قرار گرفته اند.

ویژگی های برند اون

  • ساخت: فرانسه
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    ترمیم کننده سیکالفیت اون
    اسپری آب آبرسان و التیام بخش اون
    ژل کرم آبرسان Hydrance اون
  • ویژگی ها: اون دارای 16 کالکشن از محصولات ویژه ترمیم و تسکین پوست به ویژه پوست حساس است.

برند ایزدین

برند ایزدین یک برند مراقبت از پوست کرولتی فری است که محصولات آن از مواد تشکیل دهنده تا بسته بندی کمترین تاثیر را روی محیط زیست دارند. یکی از بهترین برندها برای خرید محصولات مراقبت از پوست خارجی به ویژه در زمینه تولید انواع کرم ضد آفتاب است که توانسته رضایت مشتریان را تا حداقل 90 درصد جلب کند. یک محصول آیکونیک و بسیار پرفروش ایزدین در دنیا ضد آفتاب فیوژن واتر است که به دلیل داشتن پایه آب سبک بوده و باعث احساس راحتی و شادابی پوست شما در عین محافظت عالی در مقابل اشعه های uv آفتاب می گردد.

ویژگی های برند ایزدین

  • ساخت: اسپانیا
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    ضد آفتاب فیوژن واتر spf50 ایزدین
    ضد آفتاب فیوژن واتر spf50 رنگی ایزدین
    ضد آفتاب اریفوتونا AK فلویید spf100 ایزدین
  • ویژگی ها: ایزدین یک برند داروخانه ای است.

برند استادرم

استادرم برند تخصصی پیشرو در تولید محصولات مراقبت پوستی با تکنولوژی و فرمولاسیون های ویژه بهبود تدریجی بافت پوست است و هدف آن زیباسازی و جلوگیری از پیری پوست شما در گذر زمان می باشد. محصولات استادرم باعث انرژی بخشی و تقویت سلول های پوست و بالا بردن مقاومت آنها در مقابل عوامل آسیب زای محیطی می شوند که این برند را به یکی از برندهای محبوب مراقبت پوستی تبدیل می کند.

ویژگی های برند استادرم

  • ساخت: فرانسه
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    پاک کرم پاک کننده عمیق منافذ دنزکروستاسیون استادرم
    کرم آبرسان قوی hyaluronic استادرم
    ژل مرطوب کننده eau cellulaire استادرم

برند شیسیدو

هیچ برند ژاپنی به اندازه شیسیدو قدمت نداشته و قابل اعتماد نیست. محصولات پوستی این برند معروف سالانه در سراسر جهان به فروش ویژه می رسند. اثربخشی و کیفیت بالای محصولات شیسیدو باعث شده تا انتخاب بین آنها کار سختی باشد. فروشگاه اینترنتی مدآوری تمامی محصولات پوستی این برند ژاپنی را به صورت اصل ارائه مینماید و شما میتوانید با خیالی راحت آنها را خریداری نمایید.

ویژگی های برند شیسیدو

  • ساخت: ژاپن
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    لوسیون ضد آفتاب صورت و بدن spf50+ شیسیدو
    ضد آفتاب اکسپرت age defence spf50+ شیسیدو
    ضد آفتاب استیکی spf50 شیسیدو

برند لانکوم

محصولات مراقبتی برند لانکوم زیبایی پاریسی را به پوست شما هدیه می دهند. لانکوم یکی از بهترین برندها برای خرید لوازم آرایشی و محصولات پوستی و به ویژه محصولات ضد پیری پوست است و اگر از محصولات این برند به درستی استفاده شود، پوستی جوان، شفاف و درخشنده خواهید داشت.

ویژگی های برند لانکوم

  • ساخت: فرانسه
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    تونر آبرسان کانفرت لانکوم
    کنسانتره جوانساز دور چشم ژنفیک Light Pearl لانکوم
    کرم دور چشم جوان کننده ژنفیک لانکوم
    برند مراقبت از پوست لانکوم

برند فیلورگا

فیلورگا یکی از برند های منحصر به فرد و شناخته شده ی فرانسوی است که از محبو بیت بالایی برخوردار است. برند فیلورگا فعالیت خود را با تولید محصولات درمانی آغاز کرد. استفاده از تیم محقق و متخصص در کنار آزمایشگاه ها کمک کرده است تا محصولات برند فیلورگا کیفیت بالایی داشته باشند. فیلورگا در سال 2007 محصولات ضد پیری تولید کرد و با گذشت زمان موفق به تولید بیش از 50 محصول آرایشی بهداشتی شد. امروزه این برند محصولات خور را به بیش از 70 کشور عرضه می دارد.

ویژگی های برند فیلورگا

  • ساخت کشور: فرانسه
  • پر فروش ترین محصولات:
    کرم دور چشم تایم فیلر فیلورگا
    ماسک اکسیژن رسان Scrub & Mask فیلورگا
    كرم تايم فيلر 5XP فيلورگا

برند بایودرما

بایودرما که یک برند تخصصی پوستی همانند برند استادرم و از یک مجموعه با این برند است، انواع مختلفی از محصولات مراقبتی پوست، ضد آفتاب ها و وسایل بهداشتی تولید می کند که هدف آنها حفظ سلامت پوست شما و ماندگاری جلوه جوان آن است. این برند که یک برند درماتولوژی محسوب می شود به دلیل فرمولاسیون های بر پایه اکوبیولوژی، ارائه محصولات تقویت کننده و محافظت کننده پوست، امنیت محصولات برای مصرف روی پوست های حساس و … یکی از محبوب ترین برندهای پوستی اروپایی شناخته شده است.

ویژگی های برند بایودرما

  • ساخت: فرانسه
  • پرفروش ترین محصولات پوستی:
    فوم ژل شوینده پوست حساس بایودرما
    محلول پاک کننده آرایش صورت سن سی سبو H2O بایودرما
    کرم ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما spf50 بی رنگ

برند کلارنس

برند کلارنس در سال 1954 در پاریس تاسیس شد. محصولات کلارنس از عصاره های گیاهی و طبیعی تشکیل شده است. محصولات برند کلارنس در اروپا شناخته شده است و محبوبیت زیادی دارد. این برند محصولاتش را به بیش از 130 کشور عرضه می کند. کلارنس از 208 عصاره ی گیاهی در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می کند.

ویژگی های برند کلارنس

  • ساخت کشور: فرانسه
  • پر فروش ترین محصولات:
    سرم جوان ساز Double Serum کلارنس
    سرم جمع کننده منافذ Pore Control کلارنس

برند نوتروژینا

لازم نیست پول زیادی خرج کنید تا یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی را بخرید. نوتروژینا یک برند خارجی و یکی از بهترین برندهای محصولات پاکسازی پوست به شمار می آید که تولیدات خود را با قیمت ارزان مطابق با نظر مشتریان به بازار عرضه میکند. این برند، همواره توسط متخصصان پوست به عنوان برند شماره یک توصیه میشود. فرمولاسیون محصولات آن حاوی مواد مفید و ضد حساسیت برای پوست می باشد.

ویژگی های برند نوتروژینا

  • ساخت: آمریکا
  • پرفروش ترین محصول پوستی:
    ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا
    کرم دست مرطوب کننده و فاقد عطر نوتروژینا
    واتر ژل آبرسان Hydro Boost نوتروژینا
  • ویژگی ها: محصولات نوتروژینا تایید شده توسط متخصصان پوست بوده و کمترین احتمال آلرژی را دارند.

برند الارو

برند الارو در سال 2007 در شهر آنژه کشور فرانسه متولد شده است. نام این برند مخفف سه کلمه زن، زیبایی و آب است که تمام موادی که برای تولید محصولات آن به کار می‌روند تأییدیه کیفی اروپا را دارا هستند. هدف برند الارو، این است که به عنوان نامی شناخته شده و قابل اعتماد است که در هر خانه‌ای در میز آرایش آن تبدیل به محصولی با کیفیت شود و یک انتخاب همیشگی باشد. محصولات مراقبت از پوست این برند شامل انواع پاک کننده‌ها، ترنرها، انواع سرم پوست صورت، کرم‌های ضد چروک و ضد لک و کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب است.

گل

برند سی گل

دکتر نصرالله اخوی برند سی گل را در سال 1369 تأسیس کرده است. تمام محصولات این برند در لابراتوار اخوی تولید و از آنجا روانه بازار می‌شوند. این شرکت با شرکت‌های بزرگ دیگری مثل لورآل و ویشی همکاری داشته است و از تجربیات آن‌ها نیز استفاده می‌کند. محصولات مراقبت از پوست برند سی گل عبارت‌اند از انواع پاک کننده‌ها، کرم‌های رفع تیرگی و چروک دور چشم، کرم‌های ضد آفتاب مخصوص بانوان و آقایان، کرم‌های جوان‌کننده و انواع محصولات مراقبتی دیگر.

برند سینره

سینره در واقع نام تجاری محصولات شرکت دانش بنیان طبیعت زنده است که در 1376 تأسیس شده است که هدف آن این است که با منشاء گیاهی، محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالا تولید کند. این برند در سال 1388 عنوان برند برتر را کسب کرد. در حال حاضر سینره مورد تائید متخصصان و نشست‌های علمی معتبر مانند آکادمی بیماری‌های پوست و مو در لندن قرار گرفته که این موفقیت به دلیل کیفیت و کارایی محصولات این برند است.

برند نئودرم

برند نئودرم در سال 2014 فعالیت خود را به صورت تخصصی آغاز کرده است و به نسبت برندهای برتر دیگر برند نوپایی است که به دلیل کیفیت محصولاتش توانسته است به سرعت نظرات همه را جلب کند. این شرکت در صنعت آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند که تمام محصولات آن کیفیت لازم را دارند و مورد تائید متخصصان پوست قرار گرفته‌اند. محصولات مراقبت از پوست نئودرم عبارت‌اند از انواع کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده، کرم‌های دست و صورت، کرم‌های ضد لک، ضد چروک و جوان‌کننده، کرم‌های دور چشم، کرم ناخن و کرم‌های لایه بردار.

برند پریم

برند پریم یک برند ایرانی است که توسط دکتر اخوی در سال 1396 و در لابراتوار پیشرفته خود دکتر اخوی فعالیت خود را در زمینه مراقبت از پوست آغاز کرده است. این برند تولید کننده انواع محصولات مراقبتی پوست برای هر نوع پوست و در هر رده سنی است. کیفیت محصولات پریم که با برندهای معتبر خارجی برابری می‌کند و همچنین و قیمت این محصولات باعث پیشرفت این برند شده است. محصولات این برند شامل بهترین سرم روشن‌کننده پوست، انواع کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب، پاک کننده‌ها، انواع روغن صورت و کرم‌های دور چشم است.

برند مدیلن

کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گل افشان در سال 1373 تأسیس شده است که برند معروف مدیلن زیرمجموعه این شرکت است. محصولات تخصصی این برند که در کارخانه گل افشان تولید می‌شوند عبارت‌اند از انواع محلول‌های پاک کننده، کرم‌های لایه بردار، سرم‌های مراقبت پوست و کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده.

برند ایوروشه

برند ایوروشه یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی و بهداشتی می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1930 آغاز کرده است. تمام محصولات این برند طبیعی هستند و پایه گیاهی دارند. محصولات مراقبت از پوست این برند کیفیت بالایی دارند و شامل، انواع پاک‌ کننده‌ها، بهترین سرم ضدلک صورت، کرم دور چشم، انواع تونرها و کرم‌های ضد آفتاب است.

برند مای

مای نام تجاری محصولات شرکت آریان کیمیا تک است که در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و در سال 2003 تأسیس شده است. این محصولات تحت لیسانس شرکت کال اند کو شهر هامبورگ در کشور آلمان تولید می‌شوند و از نظر کیفیت با محصولات خارجی برابری می‌کند. معروف ترین محصولات مای کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده آن می‌باشد.

برندهای معتبر خارجی و ایرانی وجود دارند که بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا را تولید و عرضه می‌کنند. اگر شما علاقه دارید که از محصولات داخلی استفاده کنید، برندهایی معرفی شده که کیفیت بالایی دارند و در حد محصولات خارجی هستند.

برند درمالیفت

محصولات مراقبت از پوست برند درمالیفت، جزو محبوب‌ترین محصولات مراقبتی و بهداشتی در ایران است و مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. شرکت تولیدی محصولات درمالیفت در سال 1393 تأسیس شده است. شما تنها با یک بار استفاده از یکی از محصولات مراقبت از پوست و مو این برند متوجه کیفیت آن خواهید شد. محصولاتی که این برند تولید می‌کند، عبارت‌اند از انواع پاک‌کننده‌ها، لایه بردارها و کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده.

برند کیووی

برند کیووی در ابتدا تنها شامل یک محصول بوده که این محصول روغنی بوده که در بخش پوست یک بیمارستان در ملبورن استرالیا توسط فردی به نام جرالد اپنهام که شیمیدان است در سال 1953 تولید شده است. سپس کار خود را توسعه داد و برند کیووی را به احترام همسرش که یک پرستار بود تأسیس کرد. حال محصولاتی از جمله پاک‌ کننده‌ها، لایه بردارها، روغن صورت و کرم مرطوب‌کننده را تولید می‌کند.

برند اوسرین

اوسرین برای اولین بار توسط پل بریسدورف در یک داروخانه در هامبورگ آلمان تولید شد که چند سال این برند به داروسازی اسکار واگذار شد و این داروسازی محصولاتی با همین برند تولید کرد که شامل پاک‌کننده صورت، کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب، کرم دور چشم و تونر است.

برند والنسی

محصولات والنسی در کشور تایلند و تحت لیسانس فرانسه تولید می‌شوند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند و قیمت آن‌ها نسبت به کیفیتشان پایین است، طرفداران زیادی دارند و روز به روز شناخته‌تر شده و به این طرفداران افزوده می‌شود. محصولات مراقبت از پوست والنسی شامل انواع صابون‌های ضدلک، ضد چروک، جوان کننده، رفع تیرگی و … و بهترین مارک سرم صورت و انواع کرم‌های مراقبت پوست نیز هستند.

برند شون

شون در زبان آلمانی یعنی زیبایی ماندگاری که از طبیعت گرفته شده است. محصولات برند شون، محصول مشترک دو شرکت آریان کیمیا تک در ایران و کریس اند کارل در آلمان است. محصولات مراقبت از پوست و مو شون به دلیل اینکه از طبیعت هستند و از مواد اولیه گیاهی تولید می‌شوند، طرفداران زیادی دارند. محصولات برند شون در دو دسته آرایشی و بهداشتی تولید و عرضه می‌شوند که کیفیت محصولات هر دو دسته اثبات شده است. شامپوهای تولید شده برند شون برای انواع موها و مشکلات آن‌ها بسیار معروف هستند. همچین محصولات دیگری مانند کرم‌های مرطوب‌کننده با عصاره‌های متفاوت، کرم‌های ضد آفتاب و انواع محلول‌های پاک کننده و لایه بردارهای صورت را نیز تولید می‌کند.

جمع بندی:

با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر بانوان به دلیل شاغل بودن ساعات زیادی را در خارج از خانه سپری میکنند، بیشتر از قبل در معرض آلودگی های محیطی، ذرات معلق موجود در هوا و نور مستقیم آفتاب قرار دارند. حتی اثرات خستگی ناشی از کار نیز ممکن است پوست را خسته و کدر نشان دهد.
استفاده از محصولات پوستی بعد از یک روز شلوغی که بیرون از خانه بوده اید قطعا میتواند به شما کمک کند. به این ترتیب که ابتدا با یک شوینده مناسب پوست خود را پاکسازی کرده و سپس برای جلوگیری از خشک شدن پوست از کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. سایر محصولات پوستی مانند ماسک، سرم و یا لایه بردارها نیز در برطرف کردن تیرگی پوست، جای جوش زیرپوستی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک موثر هستند.

توصیه می گردد تا بانوان در آستانه سی سالگی مصرف کرم های دور چشم آبرسان را آغاز کنند تا در سال های آتی در این بخش از صورت خود دچار چین و چروک عمیق نشوند.
نکته ای که باید به آن توجه داشت مراقبت از پوست برای زیباتر شدن امری بسیار مهم است که نیاز به بررسی، تحقیق و توجه دارد. به همین دلیل برای رسیدن به آن باید برندهای معروف پوستی را شناخته تا بتوانید از بین آنها برند مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید. برندهای معتبر داخلی و خارجی زیادی هستند که بهترین محصولات پوستی را ارائه میکنند. فروشگاه اینترنتی مدآوری در این مقاله سعی کرده است با جمع آوری برترین برندهای پوستی روز دنیا که از کیفیت و قیمت مناسبی هم برخوردارند به شما در این زمینه کمک کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.