معرفی بهترین مدل های گوشی نوکیا

modavar
25 ژانویه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معرفی بهترین مدل های گوشی نوکیا

معرفی بهترین مدل های گوشی نوکیا، آیا قصد خرید گوشی جدید دارید، اما به دنبال یک مدل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید؟ ممکن است نوکیا راه‌حلی برای شما داشته باشد. در حالی که این روزها بسیاری از تولیدکنندگان به سمت عرضه پرچمداران گران قیمت حرکت می‌کنند، نوکیا در بازار میانرده به شدت در حال فعالیت است.

در واقع بهترین گوشی نوکیا اغلب از میان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده انتخاب می‌شود و مشخصات رده‌بالایی ندارد، اما قابلیت‌های خوبی را نسبت به برچسب قیمتی‌اش ارائه می‌دهد. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که بهترین مدل گوشی نوکیا را  از فروشگاه اینترنتی مدآوری انتخاب و خریداری کنید.

بهترین گوشی نوکیا از جهات مختلف

اگر بیش از ۲۵ سال سن دارید، احتمالاً اولین گوشی شما نوکیا بوده است. شرکت نوکیا از با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان است. در اوایل سال 2016 مایکروسافت شرکت نوکیا را به کمپانی فنلاندی HMD فروخت. بعد جدایی از غول آمریکایی نوکیا شروع به ساخت گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید کرد. آغاز دوباره نوکیا اندروید نوید روز‌های خوش را به فنلاندی محبوب می‌داد.
داشتن گوشی ۳۳۱۰ کلاسیک در زمانی که این برند فنلاندی به طور کامل بر بازار گوشی‌های جهان تسلط داشت، آنقدر جذاب بود که تبدیل به یک کالای لوکس برای قشر مرفه شده بود؛ اما با گذر زمان و رسیدن به سال ۲۰۲۲ همه چیز متفاوت شده است. نوکیا همچنان وجود دارد.HMD Global و یک برند جامانده از رقبا که البته هنوز هم در ادامه به بررسی چند نسخه از معروف‌ترین‌های
نام‌گذاری و قیمت گوشی‌های نوکیا از 1 که جزو محصولات اقتصادی و ارزان قیمت نوکیا تا نوکیا 9 که جزو پرچمداران و گوشی‌های پریمیوم محسوب می‌شد. اکنون نوکیا بیشتر توجه خود را وفق محصولات مقرون به صرفه و میان‌رده کرده است. با مدآوری همراه باشید تا به معرفی جدیدترین گوشی نوکیا بپردازیم.
این کمپانی کهنه‌کار با ارائه بهترین تولیدات خود در چند سال اخیر آرام آرام در حال پیوستن به رقابت بهترین گوشی‌های هوشمند در جهان است. در این مقاله مدآوری به معرفی برخی از جدیدترین گوشی‌های نوکیا و آخرین مدل گوشی موبایل نوکیا اشاره خواهیم کرد.
شما کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟ بهترین نوکیا از نظر شما کدام است؟ منتظر نظرات شما در قسمت کامنت هستیم.

موبایل نوکیا مدل Nokia G11 Plus دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia G11 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64/4 گیگابایت

گوشی موبایل جی 11 پلاس نوکیا طراحی زیبا و نسبتاً مدرنی دارد. نمایشگر نسبتاً بزرگ 6.52 اینچ IPS این گوشی کیفیت قابل قبول، رزولوشن HD+، نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و روشنایی 400 هرتز را ارائه می‌کند. نوکیا C11 Plus اندروید 12 خام را اجرا می‌کند و نوکیا دریافت 2 سال به‌روزرسانی سیستم‌‌عامل و 3 سال آپدیت امنیتی ماهانه ا روی آن تضمین کرده است. دوربین دوگانه اصلی دستگاه از ترکیب 50+2 مگاپیکسل مجهز به هوش مصنوعی و دوربین سلفی از رزولوشن 8 مگاپیکسل برخوردار است. باتری Nokia G11 Plus از ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت با توان شارژ 10 وات بهره می‌برد که به ادعای نوکیا برای استفاده 3 روز کافی است.
حالا که با مزایا و امکانات بی‌نظیر این گوشی‌های این کمپانی محبوب آشنا شدید. تنها به یک عیب گوشی‌های جدید نوکیا اشاره می‌کنیم. یکی از ایراد‌های این برند عدم وجود قابلیت فست‌شارژ بودن آن است، اما این کمپانی در نظر دارد با ارائه‌ گوشی‌های شارژ سریع رضایت مشتریان خود را جلب کند. امیدواریم به زودی این امکان به تکنولوژی ساخت گوشی‌های نوکیا اضافه شود.

ویژگی ها :

• تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
• حافظه داخلی: 64 گیگابایت
• شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
• کیفیت دوربین: 2 + 50 مگاپیکسل
• ویژگی های خاص: فبلت، دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی، مجهز به حسگر اثر انگشت، دارای باتری لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپر ساعت

موبایل نوکیا مدل Nokia C21 دو سیم کارت گیگابایت

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia C21 دو سیم کارت ظرفیت 32/2 گیگابایت

گوشی سی 21 نوکیا یکی از جدیدترین و اقتصادی‌ترین مدل‌های تلفن همراه هوشمند این برند محبوب است. این محصول در ازای قیمت بسیار مناسب مشخصات خوبی را ارائه می‌کند. طراحی گوشی C21 نوکیا ساده و مدرن است و حس یک میان‌رده را القا می‌کند. نمایشگر نسبتاً بزرگ 6.52 اینچ این مدل از نوع IPS و رزولوشن آن HD+ است. دوربین اصلی محصول 8 مگاپیکسل با امکان فیلمبرداری HD 30 فریم بر ثانیه و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. گوشی C21 این برند، اندروید 11 خام نسخه Go را اجرا می‌کند و باتری 3000 میلی‌آمپرساعت آن به خوبی از پس امور یک روز کامل برمی‌آید. همچنین گفتنی است نوکیا دریافت 2 سال آپدیت امنیتی 3 ماه یک‌بار روی این مدل را تضمن کرده است.

ویژگی ها :

• تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
• حافظه داخلی: 32 گیگابایت
• شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
• کیفیت دوربین: 8 مگاپیکسل
• ویژگی های خاص: فبلت، دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی، مجهز به سیستم عامل اندروید 11

موبایل نوکیا مدل Nokia 5710 XpressAudio دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 5710 XpressAudio دو سیم کارت

گوشی 5710 نوکیا مدل اکسپرس آدیو یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات برند نوکیا در بخش گوشی ساده یا فیچرفون است. مهمترین ویژگی این گوشی که برای تجربه صوتی و موسیقی غنی بهینه شده وجود یک جفت هندزفری کاملاً بی‌سیم TWS است که در بالای قاب پشتی و زیر یک درب کشویی تعبیه شده است. این محفظه وظیفه نگهداری و شارژ این هندزفری‌های بی‌سیم را بر عهده دارد و به این ترتیب شما نیاز به حمل یک کیس هندزفری مجزا در جیب یا کیف خود نداشته و به راحتی و سرعت هر چه تمام‌‌تر به هندزفری‌ای متصل به گوشی دسترسی خواهید داشت.
از سایر قابلیت‌های مربوط به تجربه صوتی و موسیقی گوشی نوکیا 5710 XpressAudio می‌توان به وجود دکمه‌های اختصاصی پخش موسیقی (شامل دکمه پخش، جلو و عقب)، وجود رادیو FM، نرم‌افزار پخش MP3 اختصاصی، کیفیت بالای صدا، امکان ساعت‌ها مکالمه و هفته‌‌ها آماده به کار بودن گوشی اشاره کرد. این محصول همچنین از شبکه مخابراتی 4G به همراه قابلیت VoLTE، نمایشگر 2.4 اینچ LCD و بلوتوث نسخه 5.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی ها:

• تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
• حافظه داخلی: 128 مگابایت
• شبکه های ارتباطی: 4G
• ویژگی های خاص: کلاسیک، دارای صفحه کلید، دارای چراغ قوه، دارای صفحه نمایش رنگی، پشتیبانی از دو سیم کارت، دارای دفترچه تلفن، مجهز به هندزفری بی‌سیم

موبایل نوکیا مدل Nokia 2660 Flip دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 2660 Flip دو سیم کارت

گوشی موبایل جدید 2660 فلیپ نوکیا از طراحی ساده و در عین حال زیبا و مدرن برخوردار است. این محصول از یک نمایشگر 2.8 اینچ LCD (بزرگتر از اغلب گوشی‌های ساده بازار) و رابط کاربرپسند و راحت بهره می‌برد. دکمه‌های بزرگ، تنظیمات صدای بلند، سازگاری با سمعک (HAC) و دکمه تماس اضطراری با دسترسی به 5 مخاطب اصلی بدون باز کردن گوشی ،کار با آن را به‌‌‌خصوص برای افراد سالمند و کم‌ توان آسان و راحت می‌کند. پشتیبانی از شبکه 4G، درگاه کارت حافظه، بلوتوث نسخه 4.2، دوربین 0.3 مگاپیکسل و باتری 1450 میلی‌آمپرساعت به همراه زمان مکالمه طولانی از دیگر قابلیت‌های گوشی Nokia 2660 Flip هستند.

ویژگی ها :

• تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
• حافظه داخلی: 128 مگابایت
• شبکه های ارتباطی: 4G
• ویژگی های خاص: پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، عملکرد مناسب باتری، مجهز به نمایشگر رنگی

موبایل نوکیا مدل 2019 Nokia 106 دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل (2019) Nokia 106 دو سیم کارت

بدنه گوشی نوکیا 106 نسخه 2019 از جنس مقاوم پلی‌کربنات ساخته شده و به دلیل ادغام رنگ بدنه با متریال آن، خط و خش کمتری را نشان می‌دهد. همچنین این محصول از طراحی زیبایی بهره می‌برد که به‌راحتی در دستان شما جای می‌گیرد و تجربه کاربری راحتی را رقم می‌زند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به نمایشگر 1.8 اینچ LCD، تا 16 ساعت مکالمه با یک بار شارژ، قابلیت ضبط مکالمه، امکان ذخیره تا 2000 مخاطب و دسترسی به بازی‌های متنوع از جمله بازی مشهور مار (Snake) این برند اشاره کرد.

ویژگی ها:

• تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
• حافظه داخلی: 4 مگابایت
• شبکه های ارتباطی: 2G
• ویژگی های خاص: دارای نمایشگر رنگی، عملکرد مناسب باتری، دارای چراغ قوه

شرکت نوکیا از ۴ گوشی هوشمند جدید تحت سری‌های C و G که تمام آن‌ها قیمت به نسبت پایین‌تر و اقتصادی دارند با سیستم عامل اندروید ۱۲ در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد، که شامل نوکیا G100 ،C200 ،C100 و G400 می‌شود. این چهار مدل قرار است در سه ماه اول سال 2022 وارد بازار شوند و البته یک گوشی ساده با نام 2760 فورجی (Nokia 2760 4G) نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد. در ادامه مشخصات فنی این گوشی‌ها را بررسی می‌کنیم و مدآوری شما را بیشتر با آن‌ها آشنا خواهد کرد، با ما همراه باشید.

نوکیا C100 و گوشی نوکیا C200

گوشی نوکیا C100 و گوشی نوکیا C200

نوکیا (C100) و نوکیا (C200) جدیدترین مدل‌های اقتصادی و مقرون به‌صرفه این برند محبوب هستند. این گوشی‌های هوشمند مشخصات مشابه زیادی دارند که از تراشه مدیاتک هلیو A22، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین پشتی تک لنزه بهره می‌برند. با این حال نوکیا C200 به نمایشگر بزرگ‌تر 6.1 اینچی مجهز شده است. از نظر قیمت 100C و C200 نیز با اختلاف حدود 20 دلار اعلام شده است.

نوکیا G100 و گوشی نوکیا G400

گوشی نوکیا G100 و گوشی نوکیا G400

گوشی نوکیا (G100) و نوکیا (G400) در مقایسه با دو مدل قبل گوشی‌های قدرتمندتری هستند. این دو گوشی به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 615 و 480 استفاده می‌کنند. گوشی G100 به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده که قدرت‌اش را تراشه اسنپدراگون 615 تامین می‌کند و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته است و دکمه موجود در سمت راست آن، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد.

نوکیا G400 یک گوشی 5G است که از تراشه اسنپدراگون 480 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به برش قطره‌ای نمایشگر مجهز شده و رفرش‌ریت 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های اولترا واید و ماکرو مجهز شده است. قیمتی که برای نوکیا G100 در نظر گرفته شده، کمتر از مدل G400 می‌باشد‌. با توجه به قیمت اعلام شده این مشخصات بسیار عالی هستند و پیش‌بینی می‌کنیم که این محصول در آینده فروش خوبی را تجربه کند.

بعد از آشنایی با این چهار گوشی ویژه و پرطرفدار، سراغ جدیدترین و البته بهترین گوشی‌های نوکیا می‌رویم. شاید گوشی‌های این لیست گران‌تر از نمونه‌های قبلی باشند، اما از نظر قابلیت و کارایی قطعاً چند قدم جلوتر پیش‌ می‌روند. برای آشنایی با این مدل‌ها آماده‌اید؟

بهترین گوشی‌ نوکیا جدید

در سال‌های اخیر کمپانی نوکیا با نام تجاری HMD Global برای یک شرکت فنلاندی فعالیت می‌کند. با این حال برای همه‌ سلیقه‌ها مدل‌های مختلفی ارائه می‌دهد. از بهترین گوشی نوکیا مدل ساده گرفته تا مدل‌های هوشمند و لمسی. نوکیا در  این سال ها هم فعال بوده و طیف متنوعی از گوشی را ارائه داده است، از طراحی زیبای کلاسیک‌ قدیمی تا مدل‌های بالارده هوشمند که رقیب سامسونگ و گوگل هستند. خب با اول با آخرین پرچمدار نوکیا آشنا می‌شویم.

nokia 9

• Nokia 9 pure view

جدیدترین گوشی پرچمدار نوکیا مدل Nokia 9 pure view است و قابلیت‌های پیشرفته فراوانی دارد. بهترین ویژگی گوشی نوکیا در پنل پشتی و دوربین پنج سنسوری‌اش خلاصه می‌شود. با این حال در مقایسه با گوشی‌های پرچمداری که در بازار موجود است، گران‌قیمت به شمار نمی‌آید. دوربین اصلی پنجگانه، یک فلش LED و سنسور ToF 3D camera با چیدمانی به فرم شش ضلعی می‌تواند نگاه‌ها را به سوی خود خیره کند.
هر 5 دوربین استفاده شده در این دستگاه از رزولوشن 12 مگاپیکسلی برخوردار هستند و از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برند. علاوه‌ بر این قاب پشتی این اسمارت فون فاقد هر گونه برآمدگی می‌باشد و سطح صاف و صیقلی آن جلوه‌ای دوچندان پیدا کرده است. گوشی موبایل Nokia 9 Pure View با ابعاد 155 x 75 x 8 میلی‌متر و وزن 172 گرم از فریم آلومینیومی ساخته شده و همچنین پنل پشت و جلوی آن از جنس شیشه است.
Nokia 9 Pure View با نسبت ابعاد نمایشگر به پنل جلو 79.7 درصد، دارای تراکم 538 پیکسل می‌باشد. نوکیا سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) و همچنین رابط کاربری Android One را برای این موبایل در نظر گرفته است. همچنین این دستگاه به تراشه قدرتمند 10 نانومتری Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 و پردازنده گرافیکی Adreno 630 مجهز شده است. نوکیا 9 Pure View از حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایت برخوردار است که البته با توجه به اینکه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند، می‌توان انتظار داشت که با حافظه‌های بیشتری ارائه می‌شد. باتری لیتیوم پلیمری 3320 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این گوشی هوشمند می‌باشد که غیر قابل تعویض است. این باتری قابلیت شارژ سریع 18 واتی و همچنین قابلیت شارژ سریع بی سیم 10 واتی را دارد.

nokia 8 3
• Nokia 8.3 5G

بهترین گوشی نوکیا با قیمت مناسب را می‌توان Nokia 8.3 5G در نظر گرفت. نوکیا 8.3 5G اولین مدلی از این برند محسوب می‌شود که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند. نوکیا 8.3 نسبت به نسل‌های قبلی خود نظیر گوشی نوکیا 6.2 یا نوکیا 7.2، ابعاد بزرگ‌تری دارد و سنگین‌تر است. کمپانی نوکیا در این گوشی در ارائه رنگ نیز خلاقیت به خرج داده و به جای استفاده از رنگ خالص در بدنه، از طراحی رنگی بنام Polar Night استفاده کرده که جلوه‌ایی بی‌نظیر در بدنه ایجاد می‌کند.
نمایشگر نوکیا 8.3 اندازه‌ای برابر با 6.81 اینچ داشته و کیفیت تصویر آن Full HD+ است. این نمایشگر از جنس IPS LCD ساخته شده و جدیدترین تکنولوژی PureDisplay را به خدمت گرفته است. و در نهایت کیفیت تصویر خوبی ارائه می‌دهد. این گوشی به‌ صورت پیش‌فرض با اندروید 10 عرضه می‌شود. این کمپانی آپدیت‌های نرم‌افزاری را تا 2 سال و ارتقاء امنیتی ماهانه را به مدت 3 سال، تضمین می‌کند و این یعنی کاربران نوکیا 8.3 اولین کاربرانی خواهند بود که به اندروید 11 دسترسی پیدا می‌کنند.
دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است که در مقایسه با مدل‌های قبلی از سنسور تصویر قوی‌تری استفاده شده است. سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید، زاویه فوق گسترده ایجاد می‌کند و سنسور تشخیص عمق و لنز ماکرو هم 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی یک سنسور 24 مگاپیکسلی را در اختیار دارد و نوکیا بر قابلیت‌های ویدئویی این سنسور تأکید زیادی می‌کند. زیرا این دوربین قادر به ضبط ویدئو 4k و پشتیبانی از Native HDR است. استفاده از باتری 4500 میلی‌آمپری برای این مدل دستگاه کفایت کرده و می‌تواند نیروی لازم برای استفاده از باند 5G را تأمین کند.

nokia7 2
• Nokia 7.2

یکی از محصولات مقرون به‌صرفه شرکت نوکیا که در ساخت آن توجه ویژه‌ای داشته، گوشی Nokia 7.2 است. با استفاده از طراحی به‌روز، رنگ‌های جذاب، دوربین سه‌گانه و امکانات دیگر از رقابتی که این روزها در بین گوشی‌های میان‌رده می‌بینیم، عقب نمانده است. میان‌رده‌های شرکت‌هایی مثل سامسونگ ، شیائومی و هواوی که حسابی بازار را در دست گرفتند.
در جعبه گوشی نوکیا 7.2 علاوه بر گوشی، یک شارژر 10 واتی همراه با کابل، یک هدفون معمولی وجود دارد. قاب پشت دستگاه با جلوه مات طراحی شده است. همچنین سه دوربین و یک فلش LED درون یک قاب دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. در قسمت پایینی فریم این گوشی شاهد درگاه USB-C و اسپیکر و میکروفون اصلی دستگاه هستیم. ابعاد این گوشی 159/9 در 75/2 در 8/3 میلی‌متر می‌باشد و وزنی معادل 180 گرم دارد.
این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و یخی روانه بازار شده است. این گوشی از صفحه نمایشگر 6/3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 400ppi و نسبت 19:9 استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به وجود استاندارد HDR10 و قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on display) اشاره کرد. کیفیت نمایشگر نوکیا 7.2 در مقایسه با سایر میان رده‌هایی که از نمایشگر LCD استفاده می‌کنند، بهتر است و یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که برای تماشای فیلم و انجام بازی بسیار مناسب است.

دوربین و عکس گوشی نوکیا 7.2

ماژول دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. دوربین فوق عریض این گوشی دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 است و نوکیا برای دوربین سوم این گوشی از یک دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 استفاده کرده است. هر سه لنز این گوشی توسط اوپتیک زایس تولید شده‌اند. از قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توان عکاسی HDR، پانوراما و حالت شب را نام برد. دوربین این گوشی می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت 4K ضبط کند. نوکیا برای دوربین سلفی این گوشی یک سنسور 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 در نظر گرفته است. این دوربین می‌تواند با کیفیت فول اچ دی 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.
حالا اگر علاقه به خرید هر کدام از گوشی‌های نوکیا دارید، می‌توانید سری به دسته خرید گوشی نوکیا بزنید تا از قیمت گوشی نوکیا مطلع شوید. در عین حال می‌توانید مشخصات فنی این گوشی‌ها را بررسی کنید و با خیال راحت مدل مناسب را تهیه کنید. راستی فراموش نکنید مشاوران ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تنها عیب گوشی نوکیا

حالا که با مزایا و امکانات بی‌نظیر این گوشی‌های این کمپانی محبوب آشنا شدید. تنها به یک عیب گوشی‌های جدید نوکیا اشاره می‌کنیم. یکی از ایراد‌های این برند عدم وجود قابلیت فست‌شارژ بودن آن است، اما این کمپانی در نظر دارد با ارائه‌ گوشی‌های شارژ سریع رضایت مشتریان خود را جلب کند. امیدواریم به زودی این امکان به تکنولوژی ساخت گوشی‌های نوکیا اضافه شود.
اگرچه برند نوکیا در سراسر جهان شناخته شده است، اما امروز به معرفی آخرین مدل‌های این شرکت پرداختیم. نوکیا در تولیدات اخیر خود سعی می‌کند در رقابت با گوشی‌های پرطرفدار قرار بگیرد. شاید شما هم از شیفتگان قدیمی این برند باشید یا برعکس علاقه‌ای به این برند نداشته باشید. اما با یک بار تجربه حتماً به کیفیت این برند ماندگار پی خواهید برد.

شما تا چه حد طرفدار گوشی نوکیا هستید؟

در این مقاله سعی کردیم مشخصات تعدادی از گوشی‌های نوکیا  و جدیدترین گوشی‌های نوکیا را مفصل بیان کنیم تا شناخت بیشتری از آن‌ها پیدا کنید. همانطور که در این مقاله ذکر شد، این کمپانی کهنه ‌کار با ارائه بهترین تولیدات خود در چند سال اخیر آرام آرام در حال پیوستن به رقابت بهترین گوشی‌های هوشمند در جهان است. امیدواریم با ارائه این مطالب راهنمای خوبی برای خرید گوشی‌های نوکیا در اختیارتان قرار داده باشیم. به نظر شما چه ویژگی گوشی‌های نوکیا را نسبت به سایر برندها متمایز می‌کند؟ آیا تا به حال از گوشی‌های نوکیا استفاده کرده‌اید؟ تجربیات و نظرات خود را برای ما بنویسید. اگر این مقاله برای شما کمک‌کننده بود، حتماً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.