کدام برند ماشین لباسشویی بهتر است؟

modavar
14 ژانویه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

کدام برند ماشین لباسشویی بهتر است؟

کدام برند ماشین لباسشویی بهتر است؟ شاید شما هم مانند بسیاری از افراد قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید؛ اما نمی دانید کدام برند ماشین لباسشویی بهتر است؟ ما در اینجا قصد داریم به معرفی کامل تمامی ماشین لباسشویی های ایرانی و خارجی بپردازیم و تمامی آنها را با یکدگیر مقایسه کنیم. پس در ادامه با مدآوری همراه باشید تا با بهترین برند های ماشین لباسشویی آشنا شوید.

در سال ها اخیر ماشین لباسشویی به یکی از اصلی ترین و ضروری ترین عضو در هر خانه تبدیل شده است. هر ماشین لباسشویی حدود 10 سال عمر مفید دارد و پس از گذشت 10 سال لازم است که به تعویض آن اقدام نمایید. ما در اینجا می گوییم که در زمان خرید این ماشین لباسشویی چه مواردی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید محصولی بهینه خریداری کنید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

ظرفیت و گنجایش: ظزفیت و گنجایش ماشین لباسشویی از جمله مهم ترین موارد است که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید. میزان گنجایش ماشین لباسشویی متناسب با تعداد افراد خانوار مشخص می گردد. بطور مثال اگر شما در یک خانواده 3 یا 4 نفره زندگی می کنید بهتر است از ماشین لباسشویی با گنجایش 7 تا 8 کیلوگرم استفاده کنید. این روند به همین شکل ادامه دارد.

سرعت چرخش موتور: سرعت چرخش موتور را در هنگام خرید ماشین لباسشویی فراموش نکنید. سرعت چرخش موتور سبب بالا رفتن میزان گردش در دستگاه می شود. هرچه میزان چرخش موتور این دستگاه بیشتر باشدبروی لباس ها آبگیری بیشتری انجام می شود. از این رو لباس ها با سریعتر خشک می شود. ماشین لباسشویی های که اکنون در بازار موجود هستند سرعت موتور شان حدود 1200 الی 1600 دور در دقیقه می باشد. البته این نکته را نیز بدانید که هرچه میزان چرخش موتور بیشتر باشد صدای موتور نیز در هنگام کار کردن بیشتر است.

انرژی دستگاه: هنگام خرید دستگاه ماشین لباسشویی لازم است به میزان انرژی دستگاه دقت کنید. خوشبختانه دستگاه هایی که در سال های اخیر تولید می گردند از نظر انرژی دارای ستاره استاندارد می باشند. به خاطر همین امر مصرف برق بسیار کمی دارند.

بهترین برند های ماشین لباسشویی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت های بی نظیری در زمینه ماشین لباسشویی در ایران پدید آمده اند. برخی از بهترین برند های ماشین لباسشویی ایرانی عبارتند از پاکشوما و اسنوا!

  • ماشین لباسشویی اسنوا: ماشین لباسشویی اسنوا که یکی از برترین ماشین لباسشویی های موجود در دنیا است با قیمت بسیار کمی به فروش می رسد. این محصول که ساخت داخلی است با برترین ماشین لباسشویی های ساخته شده در خارج از کشور برابری می کند. ماشین لباسشویی اسنوا دارای گرید A+++ می باشد. این دستگاه بی نظیر به همراه 124 ماه گارانتی معتبر شرکتی به فروش می رسد.
  • ماشین لباسشویی پاکشوما: از دیگر محصولاتی که در ایران تولید شده و به خارج از کشور عرضه می گردد؛ می توان به ماشین لباسشویی پاکشوما اشاره داشت. این محصول بی نظیر دارای موتور بسیار قدرتمندی است که با برترین ماشین لباسشویی های خارجی برابری می کند. قابلیت شستشوی ضد چروک یکی از برترین خصوصیات این دستگاه می باشد. این دستگاه دارای 24 ماه گارانتی پس از فروش است که شما به راحتی می توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را برطرف نمایید.

بهترین برند ماشین لباسشویی خارجی

همانطور که می دانید شرکت های بسیاری در خارج از کشور در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت می کنند. ما در اینجا معتبر ترین و معروف ترین برندهای ماشین لباسشویی در خارج از کشور را به شما معرفی می کنیم. بوش، دوو، سامسونگ و الجی بهترین برند های ماشین لباسشویی در دنیا هستند.

  • ماشین لباسشویی سامسونگ: سامسونگ یکی از بی نظیر ترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه تولید ماشین لباسشویی می باشد. این شرکت با بیش از ده ها سال در زمینه تولید ماشین لباسشویی توانسته است که دستگاه های بسیار هوشمندی را طراحی کند. شرکت سامسونگ کلیه ماشین لباسشویی های خود را با 18 ماه گارانتی معتبر شرکتی به فروش می رساند. البته شرکت سامسونگ تنها متخص به تولید ماشین لباسشویی نمی باشد. این شرکت در زمینه بسیار دیگری از لوازم خانگی نیز فعالیت دارد.
  • ماشین لباسشویی ال جی: شرکت الجی نیز یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید ماشین لباسشویی می باشد. این شرکت که واقع در کشور کره است محصولات بسیار باکیفیتی تولید می کند. یکی از خصوصیاتی که سبب تمایز ماشین لباسشویی الجی با دیگر دستگاه ها شده است. قابلیت شستشوی دوسری لباس بصورت همزمان می باشد. شما می توانید لباس های رنگی را از لباس های سفید و مشکی جدا کرده و همزمان آنها را شستشو نمایید. این ماشین لباسشویی در حین شستشوی از البسه شما محافظت کرده و مانع آسیب به آنها می گردد.
  • ماشین لباسشویی بوش: یکی دیگر از ماشین لباسشویی های که شهرت جهانی یافته است بوش می باشد. این محصول که ساخت کشور آلمان است کیفیت بی نظیری دارد. این دستگاه برای شستشو از آب و برق بسیار کمی استفاده می کند. موتور این دستگاه عمر بسیار بالایی دارد و کاملا بدون صدا کار می کند.
  • ماشین لباسشویی دوو: دوو یکی از جدیدترین شرکت ها در زمینه تولید ماشین لباسشویی است. این شرکت که به تازگی تاسیس شده است در طول مدت کوتاهی طرفداران بیشماری یافته است. زیرا محصولات آن نظیر ماشین لباسشویی کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول با 24 ماه گارانتی به فروش می رسد.

خرید ماشین لباسشویی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

حال در اینجا به شما می خواهیم بگوییم که خرید کدام ماشین لباسشویی بهتر است؟ در خرید ماشین لباسشویی عوامل تاثیر گذار بسیاری وجود دارد که باید براساس آنها تصمیم بر خرید دستگاه بگیرید. یکی از این عوامل میزان هزینه ای است که شما در جهت خرید ماشین لباسشویی صرف می کنید.

اگر شما برای خرید ماشین لباسشویی بودجه نسبتا کمی دارید بهتر است که از ماشین لباسشویی های ایرانی خریداری کنید. پاکشوما و اسنوا محصولات بی نظیری را تولید و روانه بازار می کنند. اما اگر نگرانی در بابت هزینه ماشین لباسشویی ندارید بهتر است از محبوب ترین ماشین لباسشویی های دنیا نظیر سامسونگ، الجی، بوش و دوو خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.