ساعت‌های هوشمند محبوب در مدآوری

modavar
28 ژانویه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

ساعت‌های هوشمند محبوب در مدآوری

ساعت‌های هوشمند محبوب در مدآوری، ابزارهای پوشیدنی از جمله فناوری های جذابی هستند که بسیاری از کاربران برای خرید آن ها اطلاعات کافی ندارند این بار مدآوری اطلاعات کاملی از ساعت های هوشمند در اختیار شما قرار می دهد پس تا انتهار همراه مدآوری باشید و نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که نه اطلاعات کافی از ساعت های هوشمند دارند و همچنین طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. همانطور که می‌دانید با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هم‌اکنون گجت‌های هوشمند و قطعات الکترونیکی جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بشر شده‌اند و هر روز با مدل‌های جدید و انواع بیشتری از این وسایل هوشمند آشنا می‌شویم.

یکی از این گجت‌های هوشمند که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته، ساعت هوشمند یا اسمارت واچ و همچنین دستبند هوشمند یا اسمارت بند است که با قابلیت‌های کاربردی و بسیار خود کاربران زیادی را جذب خود کرده‌اند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند مدآوری به شما کاربران عزیز کمک می‌کند بهترین اسمارت واچ و بهترین دستبند هوشمند بازار را با توجه به کاربرد و بودجه‌ی خود از فروشگاه اینترنتی مدآوری انتخاب و خریداری کنید. اما ابتدا با مفهوم اسمارت واچ، تفاوت آن با مچ بند هوشمند و نکات مهم برای خرید بهترین اسمارت واچ آشنا می‌شویم.

Apple Watch Ultra 1

اپل واچ اولترا ۴۹ میلی‌متری

Apple Watch Ultra بهترین و بزرگ ترین ساعت هوشمندی است که اپل تا به امروز از آن رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با صفحه بزرگ 49 میلی متری عرضه می شود که از یک نمایشگر 1.92 اینچ Retina LTPO OLED با قابلیت همیشه روشن برخوردار شده است. ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 49 میلی متر از نظر طراحی و ساخت بدنه نیز فوق العاده بوده و با برخورداری از بدنه ای تیتانیومی تعادل کاملی بین وزن، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی برقرار می کند تا بهترین عملکرد را در میان ساعت های ورزشی داشته باشد.
اپل واچ اولترا نه تنها دارای ظاهری جذاب با طراحی سبک و مستحکم است، بلکه از نظر سخت افزاری نیز از پیشرفته ترین تراشه اپل یعنی S8 بهره می برد. این ساعت همچنین دارای پردازنده گرافیکی PowerVR است و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 309 میلی آمپری غیر قابل تعویض تامین می کند. اپل واچ الترا همراه با بندهایی با طرح های متنوع و رنگ های مختلف عرضه می شود که کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. قیمت اپل واچ اولترا با توجه به برخوردار بودن از امکانات منحصربفردی که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت، در مقایسه با سری 8 و نسخه های معمولی تر، با قیمت 2 برابر گران تر ارائه می شود.

هوشمند Apple Watch Sereis Ultra 49mm t2

اپل واچ سری اولترا با نوع کاربری ورزشی و روزمره عرضه بازار می شود به همین دلیل باید تمامی مشخصات یک ساعت ورزشی خوب را داشته باشد. اپل در طراحی بدنه این ساعت از تیتانیوم استفاده کرده که تعادل کاملی بین وزن، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی را برقراری می کند، بنابراین با خیال راحت می توانید آن را برای ردیابی در هر نوع فعالیت ورزشی اعم از دو، دوچرخه سواری، کوهنوردی و یا شنا همراه خود داشته باشید.
اپل واچ اولترا 49 میلی متر آخرین و بزرگ ترین اسمارت واچ اپل است که در چهار رنگ مختلف عرضه بازار می شود.

هوشمند مدل T500 Smart watch 3

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت چینی در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. ساعت T500 از یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچی بهره می‌برد و سیم‌کارت هم می‌خورد. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در این ساعت پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید در آن به منوهای فارسی هم دسترسی داشته باشید. گام‌شمار و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی از دیگر مشخصات T500 به شمار می‌آیند. این ساعت هوشمند از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند.
ساعت هوشمند smart watch t۵۰۰ کاملا مشابه اپل واچ سری ۵ سایز ۴۴mm میباشد که با بندهای قابل تعویض در رنگ های متنوع و فیس واچ های اپل و کارایی و امکانات جذاب یکی از بهترین در ساعت ها در زمینه ی ساعت های هوشمندبه شمار می رود.
ساعت هوشمند t۵۰۰ دارای بدنه ای کاملا مشابه با اپل واچ بوده و فیس واچ های اپل را دارا می باشد همچنین شما می توانید از تمام بندهایی که برای اپل قابل استفاده می باشد را روی ساعت t۵۰۰ هم داشته باشید.
همچنین قادربه اعلان تمام پیام شبکه های اجتماعی روی صفحه و خواندن آنها میباشد.
یکی از قابلیت هایی که در کمتر ساعتی میتوان دید قابلیت تنظیم نور صفحه و تنظیم مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش است.

galaxy watch 4 watch 4 classic

سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل ۴۴ میلی‌متری

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.4 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 450 × 450 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ مانند برادر بزرگ‌ترش که سال پیش روانه بازار شد به صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) مجهز شده است. باتری با میزان ظرفیت ۳۶۱ میلی‌آمپر‌ ساعتی از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است.

گلکسی واچ ۴ مدل ۴۴ میلی‌متری 2

این ساعت پیشرفت‌های محدودی داشته ولی در مجموع می‌توان گفت که دقیقا برای افرادی توصیه می‌‎شود که به‌دنبال ساعتی بالارده و پیشرفته می‌باشند که بتواند فعالیت‌های ورزشی را بررسی نماید و همچنین این ساعت، به‌یک پارامتر ارزیابی کلی سلامت بدن می باشد به ویژگی‌های مختلف هوشمندی مجهز باشد تا بتواند همانند یک آلترناتیو برای دیگر دستبند‌های هوشمند یاد کنیم.
برای اطلاع از شاخص توده بدنی خود، تنها نیاز است تا دو انگشت خودرا در مدت زمان 15 ثانیه برروی دکمه‌ها قرار دهید. فعالیت‌ها و نمرات تناسب اندام از طریق ساعت و موبایلتان انجام می‌شود. شما می‌توانید قدم‌هایتان را بشمارید، میزان کالری بدن خود را شناسایی کنید و با استفاده از GPS برروی شبکه بمانید. گلکسی واچ 4 فعالیت‌های بدنی را برای ردیابی روتین‌ها و عادت‌های روزمره‌تان تشخیص می‌دهد.
سپس می‌توانید بیش از 90 تمرین را در این ساعت انتخاب و از آن استفاده و ورزش کنید.
در بخش پشتی شما شاهد حضور سنسور‌ها هستید که و همچنین می‌توانید میکروفون مکالمه، اسپیکر و پنل شارژ وایرلس ساعت را مشاهده کنید. همچنین بند‌های این ساعت از جنس سیلیکون بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین قابل تعویض است.

هوشمند مدل HW16

ساعت هوشمند مدل HW16

این ساعت هوشمند چینی که مدل فول کپی اپل واچ است از یک نمایشگر ۱.۷۲ اینچی LCD IPS بهره می‌برد که رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۵ را به نمایش می‌گذارد. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مقاومت خوبی در برابر ضربات ار خود نشان می‌دهد. باتری سه روزه، بهره‌گیری از سنسورهای متنوع و ۶۴ مگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات ساعت هوشمند HW16 است.
این ساعت یکی از دقیق ترین و با کیفیت ترین کپی ساعت هوشمند سری 6 اپل سایز 44 با 5 رنگ جذاب قرمز، آبی، مشکی، زرگلد و نقره ای و همچنین بند سیسلیکونی قابل تعویض با تمامی بند های سایز 44/42 میلیمتر اپل واچ عرضه شده است. نمایشگر با کیفیت رتینا این ساعت به صورت تمام صفحه بوده و قابلیت نمایش تصاویر با زیبایی و درخشندگی خیره کننده می باشد. کلید کناری ساعت دارای قابلیت چرخشی بوده و این ساعت قابلیت روشن شده با چرخ مچ دست را دارا می باشد. واچ فیس ساعت قابل تغییر بوده و این ساعت همچنین کلیه فعالیت های ورزش، ضربان قلب ، دمای بدن، فشار خون و … شما را با سنسور های خود رصد می کند. باتری این ساعت قابلیت کار مداوم به مدت 2 الی 3 روز را برای شما فرآهم می کند.

ساعت هوشمند مدل HW16 که همان مدی بروز تر ساعت پرفروش HW12 با سایز بزرگتر (44 میلیمتری) و پردازنده سریع تر و باتری قوی تر می باشد. این ساعت یکی از دقیق ترین و با کیفیت ترین کپی ساعت هوشمند سری 6 اپل سایز 44 با 5 رنگ جذاب قرمز، آبی، مشکی، زرگلد و نقره ای و همچنین بند سیسلیکونی قابل تعویض با تمامی بند های سایز 44/42 میلیمتر اپل واچ عرضه شده است.
نمایشگر با کیفیت رتینا این ساعت به صورت تمام صفحه بوده و قابلیت نمایش تصاویر با زیبایی و درخشندگی خیره کننده می باشد. کلید کناری ساعت دارای قابلیت چرخشی بوده و این ساعت قابلیت روشن شده با چرخ مچ دست را دارا می باشد. واچ فیس ساعت قابل تغییر بوده و این ساعت همچنین کلیه فعالیت های ورزش، ضربان قلب ، دمای بدن، فشار خون و … شما را با سنسور های خود رصد می کند. باتری این ساعت قابلیت کار مداوم به مدت 2 الی 3 روز را برای شما فرآهم می کند.

هوشمند ردمی واچ 2 لایت

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ ۲ لایت

ردمی واچ ۲ لایت، ساعت هوشمند محبوب شیائومی است که قابلیت‌های خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۳۵ اینچ اندازه دارد و از رزولوشن HD بهره می‌برد. این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری آب قابل استفاده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول شیائومی می‌توان به عمر باتری ۱۰ روزه، بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی و وزن ۳۵ گرمی آن اشاره کرد.

سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS

پشتیبانی از گواهی 5ATM، یکی از کارآمدترین ویژگی‌های ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت است. طبق تعریف این استاندارد جهانی، Redmi Watch 2 Lite می‌تواند تا عمق 50 متر در برابر نفوذ آب و فشار آن مقاومت کند.
می توان این ساعت هوشمند را در استخر شنا یا ورزش های آبی در نزدیکی ساحل، یا حین فعالیت های دیگر در آب های کم عمق پوشید. با این حال، استفاده از آن در دوش آب گرم، سونا یا غواصی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

تنوع بی نظیر واچ فیس های ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت

امکانات ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite

تجهیز ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت به سنسورهای اندازه گیری اکسیژن خون و پایش ضربان قلب، از جذاب‌ترین و پیشرفته ترین امکانات این ساعت هوشمند است که در مقایسه با برچسب قیمت، ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. SpO2 قرار است میزان اکسیژن موجود در خون را به کاربر نشان دهد. برای آسودگی خاطر، در هر زمان و هر مکان، میتوانید SpO2 را به عنوان یک معیار مهم سلامت اندازه گیری کنید و برای اوقاتی که در خواب هستید، از ویژگی ردیابی مداوم SpO2 در طول خواب استفاده کنید.
پایش 24 ساعته ضربان قلب را نیز به سنسور PPG بسپارید. با این که این سنسور با تجهیزات پزشکی قابل مقایسه نیست اما دقت خوبی دارد و اگر درپایی از ضربان خطرناک را ردیابی کند، به شما هشدار خواهد داد.
پایش کیفیت خواب، مانیتورینگ استرس، سلامت بانوان و تمرینات تنفسی از دیگر امکانات سلامت محور ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت است که در ساعت های هوشمند نسل قدیم، پیشینه طولانی تری دارد. کافیست اپلیکیشن اختصاصی این اسمارتواچ را نصب کنید تا تعامل سازنده تری با امکانات این محصول برقرار نمایید.
تعداد ورزش‌هایی که با ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت ردیابی می‌شوند واقعا هیجان انگیز است؛ حدود 110 ورزش که 15 عدد آنها، ورزش‌های حرفه ای هستند.

قابلیت اندازه گیری ضربان قلب با دقت بالا

باتری 260 میلی آمپر ساعتی
این که باتری 260 میلی آمپر ساعتی اسمارتواچ ردمی واچ 2 لایت چه قدر دوام داشته باشد، صد در صد به سطح استفاده شما از ساعت بستگی دارد. با استفاده معمولی، دوام باتری بین 10 تا 14 روز است که اگر مود «صرفه‌ جویی در مصرف باتری» را فعال کنید، انتظار داریم عمر باتری به 20 روز افزایش یابد. در صورتی که به صورت همزمان از پایش ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین حالت های ورزشی استفاده کنید، همر باتری به پایین‌ترین مقدار خود خواهد رسید.
منظور از استفاده معمولی از ساعت چیست؟
• پایش ضربان قلب با فاصله زمانی پیش‌فرض 30 دقیقه
• نظارت بر خواب (نظارت پیشرفته خاموش)
• مانیتورینگ استرس در تمام روز
• 2 بار اندازه‌گیری اکسیژن خون در هر روز
• نمایش 50 اعلان در روز
• 2 زنگ هشدار در روز
• 100 بار روشن کردن صفحه نمایش در روز
• 35 دقیقه ورزش در فضای باز (با GPS روشن) در هفته

. ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo WT2105

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

ساعت هوشمند شیائومی مایمو Maimo Smart Watch WT2105 صفحه لمسی 1.69 “بزرگ، 50+ صفحه ساعت یا عکس سفارشی، بندهای رنگارنگ، عمر باتری به مدت 10 روز، مقاومت آب 5ATM، نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته و 7 ساعته، سنجش سطح SpO2، 13 حالت ورزشی، یادآوری های هوشمند، الکسای داخلی. ساعت هوشمند مایمو WT2105 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.69اینچی با لمس حساس و روان، شیشه منحنی 2.5D و قاب یکپارچه می باشد. بدنه شیک و مدرن ساعت با مواد آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و فوق العاده سبک (فقط 24 گرم بدون بند) است تا هنگام پوشیدن هیچ احساسی نداشته باشید. Maimo Watch دارای بیش از 50 نمای ساعتهای پویا برای بارگیری در صفحه نمایش میباشد، همچنین میتوانید با استفاده از عکس های دلخواه خود، صفحه ساعت خود را ایجاد کنید! با خانواده ، دوستان ، حیوانات خانگی یا فقط خودتان. ساعت هوشمند مایمو WT2105 دارای بندهای شیک و رنگارنگ می باشد تا بتوانید مد خود را ایجاد کنید و در میهمانیها یا تجمعات مختلف از دیگران متمایز شوید. اندازه گیری سطح اکسیژن خون: سطح اکسیژن خون شما میزان اکسیژن موجود در مجموعه گلبول های قرمز خون شما را توصیف می کند. چه هنگامی که ورزش می کنید و چه زمانی که احساس ناخوشی دارید، سطح Spo2 خود را اندازه گیری کنید تا وضعیت جسمانی خود را بهتر بشناسید و بدن خود را سالم نگه دارید. نکته: این محصول یک دستگاه پزشکی نیست. داده ها و نتایج فقط برای مرجع است و نباید به عنوان پایه تشخیص و درمان تلقی شود. نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته و 7 ساعته وقتی استرس دارید نفس بکشید: ضربان قلب شما یک شاخص اساسی برای سلامت است و می توانید از آن برای دستیابی به اهداف خود به نحو موثرتری استفاده کنید. پایش ضربان قلب 24 ساعته و 7 روزه به شما امکان را می دهد تا سطح استرس خود را در هر زمان اندازه گیری کرده و به شما در درک بهتر وضعیت روحی و روانی خود کمک میکند. هنگامی که تحت فشار زیادی هستید از تمرینات تنفسی داخلی ساعت استفاده کنید. انرژی ساعت maimo توسط باتری 300 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمر تامین می شود. باتری در حالت فعال بودن سنسورها و مانیتورینگ فعالیت ها تا 10 روز و در حالت عادی و عدم پیگیری فعالیت ها تا 21 روز دوام می آورد. برای شارژ ساعت، کافیست شارژر مگنتی را به ساعت وصل کرده تا بعد از 2.5 ساعت فول شارژ شود.

حسگر های maimo watch

برای این ساعت واچ فیس هایی برای شخصی سازی ساعت، در برنامه مخصوصش برای استفاده کنندگان در دسترس است. حتی شما می توانید واچ فیس را با رنگ لباستان هماهنگ کنید و تصاویر شخصی خودتان را ست کنید و دستتان برای انتخاب آزاد است.
حسگرهایی که این ساعت هوشمند دارد و به طور 24 ساعته مانیتورینگ می شوند، عبارت است از:
o گام شمار
o سنجش سطح اکسیژن خون
o اندازه گیری ضربان قلب (PPG)
o شتاب سنج
o پایش خواب
o میزان فعالیت کاربر (ضربان قلب و کالری سوزانده شده)
برنامه مخصوص این ساعت، اپلیکیشن Maimo Fit است که می توانید از گوگل پلی یا کد QR در دفترچه راهنمای ساعت آن را دانلود و نصب کنید. ساعت هوشمند شیائومی Maimo WT2105 می تواند 13 فعالیت ورزشی شامل شنا، دوچرخه سواری، یوگا، دویدن، کوهنوردی و پیاده روی را پیگیری کند و اطلاعات دقیقی ار فعالیت هایتان را در اختیار شما بگذارد. همچنین می توانید هشدارهایی را با ساعت تنظیم کنید یا وضعیت آب و هوا را بررسی کرده و موزیک های خود را مدیریت کنید.
همچنین این ساعت از استاندارد ضدآب 5ATM برای مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری بهره می برد. بنابراین برای شنا و استفاده در محیط های مرطوب و خیس نگران استفاده از maimo-wt2105 نباشید.

Xiaomi Mi Band 7 Pro Smart Band xiaomi360 5

مچ‌بند هوشمند می بند ۷ پرو شیائومی

شیائومی در کنار گوشی‌های سری 12S از مچ‌بند هوشمند می بند 7 پرو هم رونمایی کرد. این مچ‌بند از نمایشگر 1.64 اینچی بهره می‌برد که عریض‌تر از نمایشگر می بند 7 است. تراکم پیکسلی این نمایشگر 326 پیکسل در هر اینچ است که در نتیجه کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. این نمایشگر از رزولوشن 280 در 456 پیکسل بهره می‌برد که برای مقایسه باید بگوییم نمایشگر می بند 7 از رزولوشن 192 در 490 پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مچ‌بند، بهره‌گیری آن از GPS داخلی است که بسیاری از مچ‌بند‌های هوشمند-مانند می بند 7-چنین مشخصه‌ای را ارائه نمی‌کنند. بر روی بدنه یک سنسور برای تشخیص نور محیط هم تعبیه شده تا نمایشگر با توجه وضعیت محیط اطراف بتواند روشنایی خود را کم و زیاد کند. شیائومی می بند 7 پرو می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز اکسیژن خون و ضربان قلب را مورد بررسی قرار دهد و در زمینه‌ی پایش خواب هم از امکانات زیادی بهره می‌برد.
بندهای مچ بند در دو مدل ساده و طرح چرم عرضه شده‌اند. بندهای ساده در رنگ بندی جذاب شامل سبز، سفید، نارنجی، صورتی، آبی و مشکی و بندهای طرح‌ دار در دو رنگ سبز و طوسی در دسترس کاربران قرار دارد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند با توجه به استایل روزمره خود بهترین گزینه را انتخاب کند.

روشنی صفحه نمایش می بند7 پرو در 5 سطح مختلف قابل تنظیم است. همچنین این بند دارای سنسور تشخیص نور محیطی بوده که باعث روشن تر شدنش در فضاهای پر نور و آفتابی است که امکان رویت و تشخیص محتوای صفحه نمایش را برای شما بسیار واضح می سازد.

بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 Pro

استفاده از می بند به عنوان شاتر ریموت برای گرفتن عکس:

در این دستبند یک ویژگی قرار داده شده است که می توانید با ست کردن و تنظیم آن، از Mi Band به عنوان یک شاتر برای دوربین گوشی خود استفاده کنید و عکس بگیرید، به این ترتیب می توانید راحت تر لحظات خود را ثبت کرده و عکس بگیرید. این ویژگی هم برای سیستم عامل های اندروید وجود دارد و هم برای سیستم عامل های iOS که می توانید از آن بهره مند شوید.
می بند 7 پرو دارای استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM است که تا 50 متر زیر آب قابل استفاده است، پس شنا کردن با آن هیچ مانعی برای شما ایجاد نمی کند، حتی یکی از حالت های ورزش آن در رابطه با شنا کردن است که می تواند 5 سبک اصلی شنا را نیز به طور خودکار شناسایی کند.

همچنین این فناوری به بهبود عملکرد حالت‌ های ورزشی و ویژگی‌ های تناسب اندام و ردیابی مسیر و طول مسافت طی شده در هنگام دویدن، دوچرخه‌ سواری یا سایر فعالیت ‌های ورزشی خارج از منزل نیز کمک کند. در این حالت دیگر نیازی به همراه داشتن گوشی هوشمندتان در زمان ورزش نخواهید داشت.
در جدیدترین نسخه می بند، یعنی می بند 7 پرو برای شما 117 حالت ورزشی در نظر گرفته شده تا چگونگی فعالیت شما را هنگام و پس از ورزش به خوبی مورد سنجش قرار دهد و اطلاعات آن را در اختیار شما بگذارد. از جمله حالات ورزشی جدید برای این دستبند می توان به حالت یوگا، طناب زدن، دوچرخه ثابت و… اشاره داشت که برای ورزشکاران حرفه ای بسیار مورد توجه است.
از قابلیت هایی که برای می بند 7 پرو وجود دارد می توان به اندازه گیری ضربان قلب، گام شمار، استرس، تنفس و تمرین دادن برای تنفس صحیح به شما اشاره داشت. برخی از مواردی که ذکر شد در نسخه قبلی نیز وجود داشت که در این نسخه می توان گفت بهبود یافته و کارایی بهتری برای شما خواهد داشت. برای مثال شیائومی ادعا می کند که با توجه به اندازه گیری میزان ضربان قلب شما می تواند علاوه بر سنجش کیفیت خواب، مشکلات آن را نیز طبق الگوریتم های خود مورد بررسی قرار دهد، مانند بررسی الگوهای بی نظمی و گاه و بی گاه خواب و تمامی این موارد بر حسب دیتا و اطلاعاتی است که از ضربان قلب شما به دست می آورد.

هوشمند هایلو شیائومی مدل Solar Is05 1

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۲ اینچ از نوع امولد مجهز شده که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. این محصول از یک باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که با یک بار شارژ کامل تا ۸ روز شارژدهی ارائه می‌دهد و با غیرفعال کردن حسگر ضربان قلب تا ۱۰ روز دوام خواهد آورد. هایلو مدل Solar SmartWatch ضدآب است و از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. رزولوشن نمایشگر ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل است که چندان بالا نیست و به همین دلیل در بسیاری از بخش‌های رابط کاربری از جمله بعضی واچ‌فیس‌ها و بخش اعلان‌ها، پیکسل‌ها به سادگی قابل مشاهده هستند و رزولوشن پایین نمایشگر را فریاد می‌زنند..

اگر بخواهیم ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar را معرفی کنیم می توان با قاطعیت گفت که یکی از زیباترین ساعت‌ های هوشمند دنیاست بنابراین می توان آن را بیشتر از یک دستبند هوشمند تلقی کنیم که ظاهر ساعت‌ های مچی کلاسیک را دارد. در واقع ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدلی از می بند 5 (Mi Band 5) می‌ باشد که باتری بادوام ‌تر، ظاهر سنتی‌ تر و نمایشگر بزرگتری دارد.
ساعت هوشمند هایلو سولار LS05 شیائومی نسخه گلوبال از طریق بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند اندروید یا iOS شما متصل می‌ شود و کارهای معمول ساعت هوشمند نظیر اعلان ‌ها، کنترل موسیقی و نمایش اطلاعات مربوط به آب و هوا را انجام می ‌دهد. همچنین می ‌تواند کیفیت خواب شما را نیز ردیابی کرده و در برخی از تمرینات تنفسی به شما کمک کند.
توجه داشته باشید که این ساعت دارای یک نرم افزار اختصاصی با نام Haylou Fit است و برای همگام سازی آن با گوشی خود باید از این برنامه استفاده کنید.

هوشمند هایلو شیائومی مدل Solar Is05

ویژگی های ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Solar

ضد آب بودن :

به لطف پشتیبانی از استاندارد IP68، نگران عرق کردن، کثیف شدن یا خیس شدن ساعت نباشید. شما می توانید از این ساعت با خیال راحت هنگام انجام همه فعالیت هایتان، حتی فعالیت هایی که منجر به عرق کردن و پاشیده شدن آب روی ساعت می شوند، استفاده نمایید.
ساعت هوشمند هایلو سولار به گونه ایی طراحی شده است که قابلیت استفاده در آب را دارد و می تواند تا عمق 50 متری فشار وارده را تحمل کند و این مساله موجب می شود که این ساعت هوشمند برای شنا گران یک انتخاب مناسب باشد.

صفحه نمایش LCD:

ساعت هوشمند هایلو سولار شیائومی دارای یک صفحه نمایش LCD دایره‌ای بزرگ 1.28 اینچی با وضوح 240 در 240 پیکسل را دارد. علاوه بر این صفحه نمایش این ساعت هوشمند نیز رنگی است و نوشته های آن و رنگ های نمایش داده شده بر روی آن بسیار جذاب و متناسب هستند. این ساعت جذاب دارای 4 درجه متفاوت روشنایی است که به صورت دستی قابل کنترل هستند و گزینه ای به منظور تعیین روشنایی خودکار در آن تعبیه نشده است و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود این روشنایی را افزایش و یا کاهش دهد.

12 حالت ورزشی:

ساعت هوشمند هایلو سولار شیائومی 12 حالت ورزشی حرفه ای دارد :پیاده روی / پیاده روی سریع / دوچرخه سواری / سنگ نور دی / دوچرخه ثابت / یوگا / تردمیل / ورزش های باشگاهی بدن سازی / ورزش آزاد / بسکتبال / فوتبال / قایقرانی.

گلکسی واچ 5 پرو

سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

گلکسی واچ ۵ پرو، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. تکنولوژی ساخت پیشرفته این امکان را فراهم کرده تا گلکسی واچ ۵ پرو در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم باشد. صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپرامولد که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد، سبب شده تا کیفیت تصویر بسیار فوق‌العاده‌ای را شاهد باشید. پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 شرکت سامسونگ به همراه حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در این محصول به انجام وظیفه می‌پردازند.
سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ساعت‌های هوشمند پس از اپل، یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌ها در این حوزه به شمار می‌آید. پرچمدار ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ 5 پرو در دیجیاتو اخیراً به دستمان رسیده که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های مهم گلکسی واچ 5 پرو می‌توان به نمایشگر ١.۴ اینچی سوپر امولد، ویژگی‌های سلامتی جدید، سیستم‌عامل WearOS 3.5، مقاومت بهبود‌یافته و پشتیبانی از شارژ سریع در کنار افزایش شارژدهی باتری اشاره کرد.
خانواده ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ شامل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو می‌شود. پرچمدار اصلی این خانواده، مدل پرو است که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم. این محصول در واقع جانشینی برای Galaxy Watch 4 Classic به شمار می‌آید. سامسونگ ادعا می‌کند که این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل قبلی از تغییرات ویژه‌ای بهره می‌برد؛ از جمله این تغییرات می‌توان از ویژگی‌های سلامتی جدید و بهبودیافته، مقاومت بیشتر در برابر ضربات، شارژدهی باتری بیشتر و استفاده از سیستم عامل WearOS 3.5 در کنار چند مورد دیگر نام برد.

گلکسی واچ 5 پرو 1

فهرست مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو

• نمایشگر عریض ١.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسلی
• سیستم‌عامل WearOS 3.5 با پوسته OneUI Watch 4.5 / سازگاری با دستگاه‌های مجهز به اندروید ٨.۰ و بالاتر
• شارژدهی باتری ٣ الی ۴ روزه با استفاده روزمره
• تراشه اکسینوس W920
• دارای ١۶ گیگابایت حافظه داخلی و ١.۵ گیگابایت رم
• مجهز به GPS داخلی
• مجهز به بلندگو
• توانایی پایش و ردیابی بیش از ٩۰ حالت ورزشی مختلف
• توانایی مقاومت تا عمق ۵۰ متر زیر آب
• وزن ۴۶.۵ گرمی
• ضخامت ١۰.۵ میلی‌متری
• بدنه تیتانیومی و محافظ نمایشگر Sapphire Crystal
• مجهز به قابلیت‌های تشخیص میزان ضربان قلب، سنجش غنای اکسیژن خون (SpO2)، پایش کیفیت خواب، سنجش فشار خون و تشخیص دمای بدن
• دارای حسگرهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ
• بلوتوث ۵.٢

بیش از ٩۰ حالت ورزشی مختلف از جمله دویدن، پیاده‌روی، شنا‌کردن، دوچرخه‌سواری و… هم در دسترس قرار دارند که از آن‌ها می‌توان برای رصد وضعیت بدنی با دقتی بالا استفاده کرد. ۵ حالت ورزشی نیز به‌صورت خودکار توسط گلکسی واچ 5 پرو شناسایی می‌شوند، اما به‌جز پیاده‌روی و دویدن این قابلیت‌ها چندان دقیق تشخیص داده نمی‌شوند. سامسونگ به‌مانند سال‌های گذشته ویژگی ارائه نوار قلب یا ECG را در ساعت هوشمند خود تعبیه کرده است.

با اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸ مدل ۴۵ میلی‌متری

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm ابعادی 45x38x107 میلی‌متر دارد. این ساعت برای امور روزمره، رسمی و ورزشی مناسب خواهد بود. بنابراین شما با هر سلیقه و هر شغلی که داشته باشید می‌توانید از این ساعت استفاده کنید.همچنین این ساعت 38.8 گرم وزن دارد. جنس بدنه این ساعت آلومینیوم بوده و شیشه آن Ion-X Glass خواهد بود. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی، قابلیت مکالمه مستقیم، کنترل سطح اکسیژن خون و کنترل موسیقی (Music Player)است. از طرفی حسگرهای این ساعت شامل ارتفاع‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون (SPO2)، سنجش دمای بدن، شمارشگر ضربان قلب، فشارسنج (Barometer) و قطب‌نما (Compass) می‌شود. منبع نغذیه سری 8 اپل واچ باتری بوده و نوع باتری آن لیتیوم یونی است. عمر باتری این ساعت 18 ساعت بوده و خبر خوب اینکه عمر باتری در حالت کم مصرف تمام روز و حتی تا 36 ساعت است. این ساعت دارای گواهی IP6Xبوده، تا عمق 50 متر ضد آب است.
اپل واچ سری ۸ که در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی گردید، یکی از جدید ترین ساعت های هوشمند اپل است. همانگونه که می دانید اولین ساعت هوشمند اپل در سپتامبر ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. اپل واچ سری ۸ امروزه به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۷ شناخته می شود.اپل واچ سری ۸ در قیاس با نمونه های قبلی از لحاظ طراحی تفاوتی ندارد. این ساعت ها را نیز شما می توانید در اندازه های ۴۱ میلیمتری و ۴۵ میلیمتری داخل بازار مشاهده نمایید. بدنه اپل واچ سری ۸ دارای لبه های گرد است. از سوی دیگر صفحه نمایش آن باریک می باشد و بخش پشتی آن نیز از کریستال است. باید بیان نمود که تاچ دیجیتالی این ساعت ها در نوع خود بی نظیر می باشند.اپل واچ سری ۸ دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن است. از همین رو کاربران همواره می توانند ساعت خود را ببینند. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند اپل دارای شیشه ضد ترک است. این مورد می تواند در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
اپل واچ سری ۸ دارای یک کیف پول الکترونیکی می باشد که شما به کمک Apple Pay می توانید با تمام کارت های اعتباری خرید نمایید. باید بیان نمودن که قابلیت شارژ سریع در اپل واچ سری ۸ بروز شده است. این ساعت دارای یک تراشه S8 است که مشابه S6 می باشد. با کمک این اپل واچ شما می توانید ضربان قلب، اکسیژن خون، نوار قلب، خواب و … را کنترل نمایید. همچنین امکان تشخیص سقوط و پایش صدای بلند نیر برای شما وجود دارد. البته این ساعت ها دارای سنسور دما نیز هستند که مناسب خانم ها می باشد.
آشنایی با اپل واچ سری ۸ویژگی بررسی دما در اپل واچ سری ۸ مبتنی بر طراحی دو سنسوری است. در همین راستا اطلاعات از طریق سنسور های پشت ساعت و نزدیک به پوست انسان دریافت می شوند. لذا تغییرات محیطی کمترین تاثیر را روی نتیجه دارند. شب هنگام ساعت فوق، هر ۵ ثانیه یکبار دمای بدن را بررسی می کند. از همین رو افرادی که از این ساعت استفاده می نمایند، تغییرات دمای بدن خود را راحت می توانند چک کنند. شما می توانید با کمک سنسور دمای اپل واچ سری ۸ ، زمان تخمک گذاری را در خانم ها تخمین بزنید. عموما پزشکان به کمک داده های به دست آمده این ساعت قادر هستند، بیماری ها را شناسایی و حدس بزنند.

با اپل واچ سری ۸ 1

مقاومت اپل واچ سری ۸ در برابر ضربه و آب

مدل‌های اپل واچ سری ۸ از همان قطعه کریستالی نمونه های سری ۷ استفاده می کنند که در برابر ضربه و ترک مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. نمونه های آلومینیوم این ساعت هوشمند اپل دارای شیشه Ion-X است تا از نمایشگر محافظت نماید. اما مدل های فولادی ضد زنگ یا نمونه های تیتانیومی از شیشه کریستالی یاقوتی استفاده می شود. این موارد در برابر خراش مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که تمام نمونه های اپل واچ سری ۸ دارای مقاومت IP6X می باشند. لذا می توان بدون دغدغه در برابر گرد و غبار و رطوبت از آنها بهره برد. با توجه به اینکه این موارد به خوبی مهر و موم شده اند لذا تا عمق ۵۰ متری در زیر آب نیز می توانید از آنان استفاده نمایید. بلندگوهای اپل واچ سری ۸ در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان داده و می توانند آب را به سمت بیرون هدایت کنند. مقاومت اپل واچ سری ۸ از آنجایی که اپل واچ برای استفاده در عمق ۵۰ متری طراحی شده است لذا می توانید هنگام شنا یا در زیر دوش آب نیز از آن استفاده نمایید. البته باید در آب های کم عمق از آنان بهره برد. در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوند. گارانتی این ساعت های هوشمند شامل صدماتی آبی نمی شود.

نمایشگر همیشه روشن

اپل واچ سری ۸ دارای نمایشگری شبیه به نمونه های سری ۷ است. این ساعت هوشمند اپل با حاشیه های ۱.۷ میلی متری و کانتوری که دارد موجب می شود لبه های بالایی شیشه کمی خم شوند. این ساعت اپل از نمایشگر پلی سیلیکونی و اکسیدی استفاده می نماید که با دمای بسیار پایین OLED (LTPO) برای فعال کردن قابلیت Always-On کار می کند. از همین رو صفحه آن همیشه روشن است. هنگامی که مچ دست پایین است، نور نمایشگر به منظور بالا رفتن عمر باتری کم می‌شود. اما در نظر داشته باشید که ویژگی‌های کلیدی مانند عقربه‌های ساعت همیشه روشن هستند. با لمس صفحه ساعت یا بالا بردن دست، صفحه نمایش به صورت کامل روشن می شود. برای جلوگیری از تخلیه باتری از این ویژگی در ساعت های اپل استفاده می شود. صفحه نمایش اپل واچ دارای قابلیت تجدید پذیری متغیر است. لذا در صورت غیرفعال بودن ساعت از ۶۰ هرتز به ۱ هرتز کاهش می یابد.

بررسی ویژگی های اپل واچ سری ۸

اپل واچ ۸ استیل ۴۵ بند میلانس یک سنسور مخصوص ضربان قلب دارد که به صورت نوری است. این مورد می تواند میزان کالری سوزی، وضعیت قلب در حالت استراحت، تعداد ضربان قلب، نوار قلب و مواردی از این قبیل را بررسی نماید. جالب است که بدانید این مورد دارای یک حسگر الکتریکی است که قادر می باشد اکسیژن خون را اندازه گیری کرده و از قلب شما یک نوار قلب تهیه نماید. در داخل اپل واچ سری ۸ یک شتاب‌سنج و ژیروسکوپ قرار دارد که می توانند سقوط را تشخیص دهند و به حفظ سلامتی افراد کمک نمایند.این ساعت هوشمند اپل قادر است تا ضربان های پایین، بالا و همچنین ریتم های نامرتب را شناسایی نماید. از سوی دیگر می تواند مشکلات سلامتی مانند فیبریلاسیون دهلیزی و ناهنجاری های قلبی را شناسایی نموده و با اعلان هایی این مورد را به کاربر اطلاع رسانی کند.

قابلیت اتصال

در نسخه های سری ۸ اپل واچ شما می توانید تراشه W3 را مشاهده نمایید که در دو نوع GPS و GPS + Cellular موجود می باشند. مدل‌های GPS + Cellular دارای تراشه LTE داخلی بوده که قادر هستند بدون نیاز به گوشی آیفون به LTE متصل شوند. اما در مدل‌های GPS فقط استفاده از Wi-Fi مجاز می باشد.

  • از اینکه تا اینجا همراه ما بودید متشکریم . مدآوری با این مقاله به شما کاربران عزیز  راهنمایی  می کند تا بهترین اسمارت واچ و بهترین دستبند هوشمند بازار را با توجه به کاربرد و بودجه‌ی خود از فروشگاه اینترنتی مدآوری انتخاب و خریداری کنید.فروشگاه اینترنتی مدآوری این محصول را با مناسب ترین قیمت، گارانتی تضمین اصالت و تحویل فوری به کاربران ارائه می دهد، در صورت نیاز شما می توانید از همین سایت برای خرید ساعت هوشمند اقدام کرده و  آن را با کمترین قیمت تهیه کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره نیز می توانید با تیم پشتیبانی مدآوری کالا تماس بگیرید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.

هر روز ارزانتر

فروشگاه اینترنتی مدآوری

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.