انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

mr modavari
23 دسامبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

در این مقاله قصد داریم به معرفی انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن بپردازیم که یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسایل در هر منزل می باشند. پس با فروشگاه اینترنتی مدآوری همراه باشید.

میز ناهارخوری گرد یا دایره ای

میز ناهارخوری گرد یا دایره ای اجازه می‌دهد هر یک از اعضای ملاقات دارای دیدگاه مساوی از دیگر دونرها داشته باشد. بدون اینکه میزبان نیاز به دسترسی سرمیز داشته باشد. این بدون شک یک فضای غیر رسمی، آرام و مساوی را ایجاد میکند. که بیشتر با عادات غذای معاصر مطابقت دارد.

میزهای ناهارخوری ما نشان دهنده یک شبیه بازگشت به سده‌های میانه است. زمانی که عطر و طعم بخشی از روز بود. با نگاهی به طرح‌های میزهای ناهارخوری مدرن،نمیتوان انکار کرد که ما از تمدن باستان قدیم،و همچنین طرح‌های تزئینی عجیب و غریب عصر بسیار پیچیده ویکتوریا آمده ایم.

با استفاده از مواد پیشرفته و جدیدترین فرآیندهای تکنولوژیکی، ما اکنون با آرایه ای هیجان انگیز از سبک‌ها، اندازه‌ها و مواد مورد استفاده برای تزئین مبلمان ما، با طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها و الزامات فردی، بمباران می‌کنیم.همان‌طور که طرح‌ها در حال تکامل هستند ،یک چیز همیشگی است.

انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

میز ناهارخوری ایده آل

میز ناهار خوری ایده آل می‌تواند به عمق صندلی شما بستگی داشته باشد،پس قبل از خرید مطمئن شوید که منطقه ناهارخوری خود را اندازه‌گیری کرده‌‌اید. جنس صندلی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. صندلی‌های فلزی کمی فضا را سرد کرده و صندلی‌های چوبی فضایی گرم‌تر به وجود می‌آورند.

یک مورد ایده‌ال برای دکوراسیون داخلی منزل این‌ است که افراد زیادی مدل مدنظر را پسند کنند. در واقع نشان دهنده محبوبیت مدل بین افراد می‌باشد. نقطه کانونی هر اتاق مبلمان و میز ناهارخوری هماهنگ با آن می‌‌باشد. مهم است که یک مدل انتخاب کنید که منطبق با محیط اطراف آن باشد.

انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

پرکاربردترین جنس‌ها در ساخت میزهای ناهارخوری مدرن

  • چوب: یکی از پرکاربردترین جنسها در ساخت میزهای ناهار خوری مدرن است. از جنسهای چوب نرم مانند چوب بلوط، سنگین مانند چوب سنگین و همچنین چوبهای رنگی مانند چوب راش استفاده میشود. میز ناهارخوری چوبی از جمله مدل های محبوب جهت انتخاب و خرید میز ناهارخوری است. میز ناهارخوری چوبی به دلیل داشتن سایه های گوناگون و متنوع در بافت چوب و یکدست نبودن از نظر رنگ شکلی خاص دارد .اغلب میزهای ناهار خوری چوبی لبه هایی غیر صاف دارند تا طبیعی بودن چوب حفظ گردد. از مهمترین ویژگی های این نوع میز ناهار خوری  چوبی ست و هماهنگ بودن آن با سبک های دکوراسیون گوناگون است.
  • شیشه: نیز به طور گسترده در ساخت میزهای ناهار خوری مدرن استفاده میشود. شیشه سکوریت، که شیشهای است که در صورت شکستن به قطعات کوچک و بیضرر تبدیل میشود، بسیار محبوب است. همچنین شیشههای شفاف و رنگی نیز استفاده میشوند.
  • فلز: مانند استیل ضد زنگ و آلومینیوم از جنسهای دیگری هستند که در ساخت میزهای ناهار خوری مدرن استفاده میشوند. مواد دیگرعلاوه بر جنسهای فوق، میزهای ناهار خوری مدرن ممکن است از مواد دیگری مانند مواد پلاستیکی، رزین، فایبرگلاس و سنگ مصنوعی نیز ساخته شوند. این مواد به طرحها و طرحهای خاص مدرن میزها کمک میکنند.
  • معمولاً در ساخت میزهای ناهار خوری مدرن، ترکیبی از این جنسها مورد استفاده قرار میگیرد تا ظاهری زیبا و منحصر به فرد را ایجاد کند. همچنین، در انتخاب جنس میز ناهار خوری مدرن، عواملی مانند استحکام، دوام و نیازهای شخصی نیز باید در نظر گرفته شوند.

میز ناهار خوری بیضی

امروزه میزهای ناهارخوری در شکل ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. میز ناهارخوری های دایره ای ، مستطیلی ، بیضی و مثلثی از جمله مدل های موجود در بازار هستند. هر یک از این مدل ها ویژگی ها و نکات مثبت و منفی خاص خود را دارند که هنگام انتخاب و خرید باید به آن ها توجه کرد.

زیرا هماهنگی فرم میز ناهار خوری با دکوراسیون منزل ، تاثیر بسیاری بر زیبایی و چشم نوازی خانه دارد . این مدل میز ناهار خوری امروزه در بسیاری از خانه ها حضور دارد و جزء میز ناهار خوری های جا دار و راحت است.

انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

انواع میز ناهارخوری بیضی

میز ناهارخوری های بیضی شکل ، طرح ها و انواع مختلفی دارند. پایه های میز در بعضی از آن ها در چهار طرف میز قرار گرفته است. در برخی دیگر پایه ی میز از وسط میز خارج شده است. جنس میز آن ها اغلب چوبی ، سنگی و یا شیشه ای می باشد.

انواع ۶ نفره و ۸ نفره ی این میز ناهار خوری ها در بازار رایج تر است. اما مدل های ۲ نفره و ۴ نفره ی میز ناهار خوری های بیضی شکل نیز می توانند زیبا و منحصر به فرد باشد. مزیت این میز ها کم جا بودن آن هاست که می توانید آن ها را به راحتی در گوشه ای قرار دهید و هنگام نیاز به اندازه ی مورد نیاز میز را باز کنید.

نقش میز ناهار خوری بیضی در دکوراسیون

در صورتی که میزناهارخوری بیضی در دکوراسیون متناسب با خود قرار بگیرد ، می تواند جلوه ی زیبایی به فضا هدیه کند. این میز ها به دلیل داشتن گوشه های گرد و خط های منحنی ، می توانند منعکس کننده ی حس لطافت و نرمی باشند. این میز ها برای استفاده در بالکن ها ، آلاچیق ها و حیاط نیز مناسب هستند.

میز ناهارخوری بیضی شکل را هم در دکوراسیون های سنتی و هم در دکوراسیون های کلاسیک می توان قرار داد. زیرا با هر دوی آن ها سازگاری و هماهنگی دارد. این میز ها ظرفیت خوبی برای طراحی های خلاقانه و جسورانه در قسمت پایه های میز دارند.

تنوع طراحی این میزها بسیار گسترده است به گونه ای که می توان برای هر سلیقه و فضایی ، میز ناهارخوری بیضی متناسب با آن را به راحتی پیدا کرد. میز ناهارخوری‌های بیضی شکل که پایه ی میز آن‌ها در وسط میز قرار گرفته،اغلب ظاهری مدرن و جدید دارندوبادکوراسیون‌های مدرن بهتر هماهنگ میشوند .

کسانی که به دسته‌بندی‌های کلاسیک مبلمان علاقه‌مند بوده و اصالت، زیبایی و جذابیت منحصربه‌فرد طراحی، برایشان یک ملاک مهم است به خرید میزناهارخوری چستر به همراه مبلمان آن تمایل نشان میدهند.

انواع مختلف ست مبل و میز ناهار خوری چستر

میزهای ناهارخوری تاشو  طرح‌های همه کاره‌وکم مصرفی هستند که به منظور ایجاد راحتی و آسایش به زندگی شما هستند.با خانه‌ها و آپارتمان‌های جمع‌وجورتر، نیاز به مبلمانی وجود دارد که در فضا صرفه‌جویی‌شود. برای چنین خانه‌هایی، میز ناهارخوری تاشو یک موهبت است.

این میز را میتوان به راحتی برای میزبانی از دوستان و خانواده استفاده کردودرصورت‌ عدم استفاده آن را جمع کرد و ذخیره کردو فضای کف شما را برای فعالیت های دیگر صرفه‌جویی کرد. جایی که تنوع بسیار زیادی در انتظار شماست .

انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

بهترین ایده‌ها و مدل‌های‌ میز ناهارخوری‌ اپنی

فضاهای آپارتمانی امروزی ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که آن‌ها را از فضاهای سنتی جدا میکند. آشپزخانه‌های اپن یکی از ویژگی‌های خاص فضاهای امروزی هستند که خانه‌های امروزی را از قالب سنتی خارج کرده و به آن‌ها ظاهری مدرن داده‌اند.

میزناهارخوری اپنی یکی از امکاناتی است که مخصوص آشپزخانه‌های اپن و مدرن امروزی است. برای تهیه این میزها میتوان جزیره آشپزخانه را با مواد خاصی مانند ام‌دی‌اف و سنگ پوشاند و از جزیره به عنوان میزناهارخوری استفاده کرد. در هر دو صورت جای کمی در آشپزخانه اشغال خواهد شد و البته میزی کوچک و جادار در اختیار شما خواهد بود.

پیشنهاد مدآوری برای میز ناهار خوری اپنی میزی کوچک است که یا قسمتی از جزیره آشپزخانه است یا با اشغال فضایی کم در ادامه جزیره نصب میشود. بنابراین اگر جای کمی در اختیار دارید و نمیتوانید از ست‌های چهار، شش یا هشت نفره استفاده کنید میتوانید به جای خرید ست ناهارخوری جاگیر و بزرگ خرید میز اپنی را در نظر بگیرید.

انوع میز ناهارخوری شیک و مدرن

میز و صندلی لهستانی

میز و صندلی لهستانی از دیگر انواع میزناهارخوری هستند که بسیار جذاب و دوست‌داشتنی در دید مخاطب قرارمیگیرد، مدآوری تصمیم دارد توضیحی کوتاه در مورد آن داشته باشد پس با مدآوری همراه باشید

بعضی از وسایل قدیمی آن‌چنان زیبا و دلنشین هستند که باوجود گذشت سال‌های طولانی از ساخت اولین نوع آن‌ها، باز هم تولید میشوند و مورد استقبال مردم قرار میگیرند، صندلی لهستانی ازجمله مبلمانی است که هر فردی را با هر سلیقه‌ای مجذوب خود میکند و حس نوستالژی زندگی در گذشته را به افراد القا میکند. از این صندلی‌ها بیشتر در کافه استفاده میشود.

ازآنجایی‌که وزن این صندلی‌ها بسیار مناسب است، جابه‌جایی آن مخصوصاً در اسباب‌کشی بسیار راحت میشود، همچنین طراحی مینیمال همیشه طرف‌داران خاص خود را داشته و دارد. استفاده از صندلی لهستانی در کنار تابلوهای مینیمال، ترکیب بسیار زیبایی برای منازل و کافه‌ها خواهد بود.

نکات مهم در نگهداری میز و صندلی چوبی

از آن جا که برای همگان ماندگاری و دوام میز ناهار خوری و سایر مصنوعات چوبی از اهمیت زیادی برخوردار است، در این مقاله به بررسی نکات اصولی در نگهداری میز و صندلی چوبی می پردازیم. عوامل خارجی متعددی ممکن است به میز و صندلی چوبی آسیب برسانند یا در دراز مدت باعث فرسودگی آن گردد.

دور نگه داشتن میزناهارخوری‌ چوبی از این عوامل یا مقاوم سازی آن در برابر آسیب های وارده، می‌تواند عمر میز را تا مدت‌ها افزایش دهد. میزناهارخوری به دلیل استفاده‌ی مداوم و هر روزه، بیشتر از سایر وسایل چوبی در معرض فرسودگی یا آسیب دیدن است، از همین رو نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.