بهترین مبل برای فضاهای کوچک

mr modavari
7 سپتامبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بهترین مبل برای فضاهای کوچک

بهترین مبل برای فضاهای کوچک، که تست شده و بررسی شده اند. ما گزینه های شیکی را برای کوچک ترین فضاها ارزیابی می کنیم. خرید مبل برای فضاهای کوچک می تواند شما را کمی گیج کند. شما به چیزی نیاز دارید که بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید. اما نمی خواهید فضای زیادی را از دست بدهید. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی برای آپارتمان‌نشینان و خریداران خانه‌های کوچک وجود دارد. حتی مبلمان تخت خواب شو و مبلمان مدولار که می‌توانند بر اساس نیازهای شما تغییر کنند مانند زمانی که مهمانان را در شب میزبانی می‌کنید.

 

مبل برای فضاهای کوچک

و اگر مبل کوچک شما فضای زیادی را اشغال می کند. به دنبال یک پارچه با روکش زیبا و رنگارنگ بروید. و آن را با کوسن های طرح‌دار پر کنید.

در طول فرآیند آزمایش و تحقیق خود، علاوه بر سهولت مونتاژ، راحتی، دوام، کیفیت و ارزش، انعطاف‌پذیری و کاربرد را در نظر گرفتیم. درست است، مبل های کوچک هنوز هم می توانند عملکرد بزرگی داشته باشند.

  • آنچه ما در این مبل دوست داریم:
  1. بسیار قابل تنظیم
  2. خدمات تحویل بدون درز
  3. فوق العاده راحت
  4. ظاهری تمیز و معمولی

 

انتخاب های برتر ما

 

مبل برای فضاهای کوچک 1

مبل راحتی

این مبل راحتی که به طور غیرقابل انکاری راحت، شیک و بادوام است. و از همه جهات زیبا به نظر می رسد. در هر دسته بندی امتیاز کاملی را به دست آورده است. بنابراین می‌توانید مبل عالی برای خانه خود داشته باشید. این مبل به نظر ما منحصر به فرد، کارآمد و راحت است. طراحی تمیز، معمولی و ساده آن فضای شما را خاص می کند. این مبل بسیار زیباتر از عکس است. قاب چوبی آن ساختار بسیار محکمی را برای مبل ایجاد می کند.

علاوه بر این، این مبل بسیار راحت است. دارای بالشتک های ابری مانند است که تعادل کاملی را بین زیبایی و راحتی ایجاد می کند. بالشتک های این مبل راحتی با ترکیبی از فوم با قابلیت ارتجاعی بالا ساخته شده است. که برای استراحت، چرت زدن و نشستن در طولانی مدت مناسب است.

مبل راحتی سکشنال

مبل برای فضاهای کوچک 2

اگر فضای کمی دارید اما می‌خواهید پاهایتان را دراز کنید. بخش کوچکی را  حتما برای این مبل در نظر بگیرید. ما مبل سکشنال دوست داریم. این مبل سکشنال به شما این امکان را می‌دهد که  مبل L را در هر دو طرف آن ست کنید. و با طراحی بی نظیر این مبل انعطاف‌پذیری بیشتری برای میزبانی مهمانان بیشتر به شما می‌دهد.

این مبل شکلی زیبا و ساده دارد. بنابراین با اکثر سبک های دکوراسیون هماهنگ است. اما مهمتر از همه، این مبل راحت است. بالشتک‌ها تعادل کاملی از سفتی و لطافت را فراهم می‌کنند. و دسته‌های پهن و تخت می‌توانند به عنوان یک میز کناری موقت برای لپ‌تاپ یا یک کاسه خوراکی عمل کنند. و ما دوست داریم که به اندازه کافی به کوسن ها کمک کند و در عین حال شکل و تکیه گاه خود را نیز حفظ کند.

می توانید فضای خود و کارکرد مبل خود را با یک مبل تخت خواب شو به حداکثر برسانید. این نوع مبل علیرغم فضای جمع و جور خود، به سرعت و به راحتی به یک مبل تخت خواب شو تبدیل می شود. که برای مهمانان ایده آل است. در طول تست های خود، ما تحت تاثیر طراحی شیک، مدرن و ساده مبل قرار گرفتیم که با طیف گسترده ای از سبک های دکوراسیون مطابقت دارد. بالشتک‌هایی که با فوم و انعطاف‌پذیری بالا ساخته شده‌اند، بسیار شیک هستند و راحتی زیادی را ارائه می‌دهند.

تبدیل مبل به تخت بسیار ساده و شهودی بود و به تلاش بسیار کمی نیاز داشت. با این حال، ما متوجه شدیم که این مبل نسبتاً سنگین است، بنابراین احتمالاً نمی توانید آن را زیاد جابجا کنید. ما فکر می کنیم تطبیق پذیری، کیفیت بالا، وزن سبک و دوام آن ویژگی های این مبل هستند. اگر به دنبال یک مبل راحتی جمع و جور هستید. این محصول به یک انتخاب درجه یک تبدیل ده است.

مبل بدون دسته

مبل برای فضاهای کوچک 3

فقط به این دلیل که شما به دنبال یک مبل کوچک هستید به این معنی نیست که نمی توانید مبل بزرگی را انتخاب کنید. بنابراین این مبل در انتهای بلندتر مبل‌های کوچک قرار می‌گیرد. اگر دغدغه اصلی شما فشرده شدن در فضای کوچک نباشد، این گزینه عالی است. اگر به دنبال مبل هایی هستید که هم شیک و هم کاربردی باشد، ظاهر امروزی و ظریف این مبل را دوست خواهید داشت.

وقتی این کاناپه را برای خود سفارش می دهید، تحویل آسان، به موقع و مطابق انتظار خواهد بود. با این حال، ممکن است برای حمل جعبه ها به چند نفر نیاز داشته باشید. علاوه بر این، مونتاژ حدود 20 دقیقه طول کشید و ثابت شد که ساده و بدون زحمت است. از نظر راحتی، این کاناپه به اندازه برخی از رقبای خود مجلل نیست. با این حال، استحکام و پشتیبانی آن برای نشستن طولانی مدت به طرز شگفت آوری دلپذیر است. خوابیدن یا چرت زدن روی آن بسیار راحت است، این کاناپه امتیاز عالی را در این دسته به دست آورده است.

در طول دوره آزمایش، متوجه شدیم که کاناپه در طول زمان بسیار خوب می ماند. حتی با استفاده مکرر، تمیز کردن و مراقبت از آن بسیار آسان بود. و آن را به گزینه ای عالی برای خانواده هایی با بچه ها و حیوانات خانگی تبدیل می کند. و در حالی که می‌توانید پارچه‌های ساخته شده از ترکیب پنبه و کتان را نیز انتخاب کنید. فکر می کنیم با توجه به طراحی شیک، روکش راحت و دوام کلی آن، ارزش سرمایه خرید را دارد.

مبل راحتی با قیمت مناسب

مبل برای فضاهای کوچک 4

اگر همه ی گزینه ها را با هم می‌خواهید این مبل یک گزینه عالی است. این مبل راحت و مقرون به صرفه است. همچنین با هر سبکی کنار می آید. برخلاف سایر گزینه‌های ارزان قیمت این مبل از بالشتک‌های فومی ضخیم و روکش‌های نرم تشکیل شده است. با عرض 74 اینچ، برای اکثر فضاهای کوچک مناسب است. اما همچنان برای استراحت، چرت زدن و تماشای تلویزیون گزینه ای مفید است. دو انتخاب رنگ در دسترس است: خاکستری که برای اکثر محیط ها مناسب است و سبز زمردی اگر به دنبال یک قطعه خاص هستید.

کاناپه آپارتمانی جمع و جور

مبل برای فضاهای کوچک 5

کاناپه آپارتمانی جمع و جور و مجلل انتخاب مناسبی برای کسانی است. که به دنبال سبکی خاص هستند اما فضای کمی دارند. این مبل شیک از چرمی با کیفیت بالا و رنگی زیبا ساخته شده است. راحت، نرم و دنج است. حتی با وجود عرض کوتاهتر، فضای زیادی برای دراز کشیدن و خواندن یا تماشای فیلم فراهم می کند. . اگرچه ظاهری مدرن دارد. اما می‌توانید کوسن های خود را اضافه کنید یا شال بیندازید و تقریباً با هر دکوری ست می‌شود.

 

مبل دو نفره خاکستری

مبل برای فضاهای کوچک 6

این مبل بسیار راحت است و برای دو نفر کوچک نیست. این کاناپه با دوام به راحتی تمیز می شود. بنابراین مطمئناً رنگی را پیدا می کنید که مناسب فضای شما باشد.

مبل برای خانه کوچک

مبل برای فضاهای کوچک 7

این مبل یک گزینه عالی برای یک اتاق نشیمن کوچک است. که از آن استفاده زیادی می شود. طراحی شیک و بادوام، فنرهای با کیفیت از جمله ویژگی های این مبل می باشد. بنابراین می تواند ساعت های بی پایان استراحت و تماشای بازی پر انرژی را ارایه دهد. و از آنجایی که در طیف گسترده ای و با رنگ های مختلفی عرضه می شود، می توان آن را به گونه ای سفارشی کرد که در هر اتاق یا دکوراسیونی قرار بگیرد. پایه های چوبی در صورت نیاز قابل جدا شدن هستند و دارای اهرم های قابل تنظیم برای ایجاد ثبات در کف های ناهموار هستند.

 

مبل برای اتاق خواب کوچک

مبل برای فضاهای کوچک 8

هیچ چیز مانند دراز کشیدن بر روی یک مبل عمیق پس از یک روز طولانی وجود ندارد. این مبل آپارتمانی با دسته عریض دارای صندلی هایی با عمق 43 اینچ است. که فضای زیادی را برای استراحت فراهم می کند. ما عاشق طراحی شیک مبل‌های کم‌حجم هستیم. که دارای پایه‌های یک اینچی و دسته های بزرگ است.

این مبل جمع و جور مقاوم در برابر لکه، مناسب برای داخل/خارج از خانه و بادوام است. با توجه به طراحی شیک، تولید با کیفیت و.. ارزش خرید را دارد.

مبل چرمی تخت خواب شو

مبل برای فضاهای کوچک 9

اگر ترجیح می‌دهید بر روی یک صندلی دراز بکشید اما فضای زیادی ندارید، مبل تخت خواب شو چرمی وگان ممکن است بهترین گزینه شما باشد. ما عاشق طراحی معاصر مبل هستیم. و مطمئناً ظاهری کلاسیک و پیچیدگی ظریف را به هر اتاقی اضافه می کند. برای دراز کشیدن، به سادگی زیرپایی را دراز کنید و دسته را رو به بیرون بکشید تا به موقعیت دلخواه خود برسید.

این مبل از یک قاب چوبی ، بالشتک های فوم با کیفیت و روکش چرم مصنوعی از پلی استر ساخته شده است. بعلاوه، روکش ها ضد لکه، ضد آب و به راحتی تمیز می شوند که نشانه بسیار خوبی از دوام مبل است. حتی دارای یک جا لیوانی داخلی برای راحتی بیشتر است. کل مبل در کمتر از 20 دقیقه در یک جعبه جمع و جور بسته بندی می شود.

مبل دو نفره بوکل

مبل برای فضاهای کوچک 10

اگر یک مبل برای هال کوچک منزل تان می خواهید. ممکن است بخواهید به جای مبل سنتی، صندلی عاشقانه را انتخاب کنید. این قطعه الهام گرفته از سبکی نوین است که مطمئناً ظاهر جذابی را به هر اتاقی می بخشد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

این مبل با قاب چوب سخت دارای گواهی FSC و فنر سیمی تعلیقی برای یک پایه محکم و مسئولانه طراحی شده است. و با عرض 72.5 اینچ، این صندلی عاشقانه اندازه مناسبی برای استراحت دو نفر دارد. طراحی منحصر به فرد و گزینه های سفارشی سازی گسترده آن باعث می شود ارزش خرید را داشته باشد.

  • مقالات ما به شما این امکان می دهد مبلی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه فردی شما باشد و با نیازهای متغیر شما تکامل یابد.

چگونه مبل های فضای کوچک را بررسی کردیم؟

چندین محصول در این مجموعه آزمایش شدند. ما سهولت مونتاژ، راحتی، دوام، کیفیت و ارزش خرید را در نظر گرفتیم. به استحکام و بافت مبلمان هر محصول توجه خاصی داشتیم. علاوه بر این، مشاهده کردیم که آیا شکل و بافت کاناپه در طول دوره آزمایش تغییر کرده است یا خیر.

در یک مبل برای فضای کوچک به دنبال چه چیزی باشید؟

در حالی که عرض یک مبل استاندارد بین 84 تا 88 اینچ است، یک صندلی استاندارد حدود 52 اینچ عرض دارد. در بین این گزینه ها مبل‌های کوچکی با عرض 68 تا 80 اینچ قرار دارند. به گفته طراح داخلی Tori Jones از استودیو Tori Jones، هر یک از این گزینه ها می توانند در یک فضای کوچک به خوبی کار کنند.

از طرف دیگر، او توصیه می‌کند که یک مبل ال کم عمق یا مبل تخت خواب شو را انتخاب کنید که در گوشه (یا گوشه‌های) اتاق را بپیچد تا ظرفیت صندلی‌ها را به حداکثر برسانید. او خاطرنشان می کند: “با این کار، می توانید یک میز را گاه به گاه و یک صندلی را تک به تک اضافه کنید.”

کیفیت بالا مبلمان

شما می خواهید چیزی را انتخاب کنید که راحت و بادوام باشد. و همچنین میزان استفاده از مبل و میزان تعمیر و نگهداری را نیز در نظر بگیرید. اگر بچه‌ها و حیوانات خانگی ندارید، ممکن است بتوانید مبلمان با پارچه کتانی انتخاب کنید. با حیوانات خانگی یا کودکان، گزینه‌های مقاوم‌تر در برابر لکه مانند میکروفیبر را بخرید. بافت سفت آن باعث می‌شود که مایعات روی سطح نمانند و به شما زمان بیشتری برای مقابله با نشت قبل از فرو رفتن مواد و مایعات را می‌دهد.

همچنین، شاید به طرز شگفت انگیزی تمیز کردن مخمل راحت تر از بسیاری از جایگزین ها باشد. برای مبل مخمل، باید راه‌هایی برای کاهش قرار گرفتن در معرض نور خورشید جهت جلوگیری از محو شدن رنگ زودهنگام  مبل در نظر بگیرید.

بر خلاف بسیاری از مواد داخلی دیگر، چرم طبیعی و چرم مصنوعی با افزایش سن بهتر به نظر می رسند. با این حال، این مواد بیشتر مستعد خراش و سوراخ هستند و ممکن است برای کسانی که حیوانات خانگی یا بچه دارند بهترین گزینه نباشند.

سبک و شکل مبلمان

مبل‌ها در سبک‌ها و شکل‌های بی‌شماری وجود دارند، از چسترفیلد دکمه‌دار (بدون کوسن پشتی) تا سبک لاوسون با کوسن‌های خاص. انتخاب شما به سلیقه شما بستگی دارد، اما باید همه ی موارد پیش بینی شده را نیز در نظر بگیرید. یک چسترفیلد کوچک ممکن است در سراسر، فضای هال یا اتاق نشیمن که مهمانان گاه به گاه می آیند عالی باشد، اما ممکن است نخواهید برای استراحت به آن تکیه کنید.

همچنین خوب است توجه داشته باشید که بازار امروز تعداد زیادی مبلمان سکشنال کوچک یا مبلمان مدولار را عرضه می‌کند. که می‌توانند از طریق اکسسوری های مانند پاف ها یا صندلی‌ها به سبک مورد علاقه تان نزدیک شوند.

چگونه باید مبل را اندازه بگیرید؟

برای اندازه گیری یک مبل ، عرض، ارتفاع و عمق آن را تعیین کنید. برای اهداف جابجایی یا تحویل، ممکن است لازم باشد عمق مورب را نیز تعیین کنید، که می تواند به شما بگوید که آیا مبل می تواند از یک ورودی عبور کند یا خیر. عرض را می توان با اندازه گیری پهن ترین قسمت مبل، به طور معمول از دسته تا دسته، تعیین کرد.

برای تعیین ارتفاع، پشت را در بالاترین نقطه اندازه بگیرید. اگر می‌خواهید تعیین کنید مبل از یک ورودی عبور می‌کند یا خیر، می‌توانید ارتفاع اضافه شده توسط پایه ها را تا زمانی که آنها پیچ می‌شوند کاهش دهید.

عمق مبل را از لبه بیرونی صندلی تا پشتی کاناپه اندازه گیری کنید. عمق مورب را می توان با قرار دادن یک لبه مستقیم از بالای پشت قاب تا جلوی دسته محاسبه کرد. سپس از گوشه پشتی پایین تا نقطه ای که خط ایجاد شده توسط لبه مستقیم اصلی را قطع می کند اندازه گیری کنید.

تفاوت بین مبل و صندلی عشق چیست؟

یک صندلی عاشقانه می تواند حداکثر دو نفر را در خود جای دهد. در حالی که یک مبل معمولا بین دو تا چهار نفر را در خود جای می دهد. با توجه به تفاوت های جزئی صندلی عشق و مبل دو نفره، این اصطلاحات گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شوند. اگرچه یک صندلی عشق استاندارد حدود 52 اینچ عرض دارد در حالی که مبل کوچک چیزی بین 68 تا 80 اینچ عرض دارد.

در حالی که صندلی‌های عاشقی اغلب با مبل‌های بزرگ‌تر ست می‌شوند. تا ظرفیت نشستن در یک فضا را به حداکثر برسانند. می‌توان از آن‌ها به عنوان مبل اصلی در فضاهای کوچک استفاده کرد .

چگونه می توانید فضای اتاق نشیمن خود را به حداکثر برسانید؟

به گفته کارلی رایس ، مدیر رسانه های اجتماعی در هاونلی ، زمانی که سعی می کنید فضای اتاق نشیمن خود را به حداکثر برسانید. مبل خود را در فاصله چند اینچی از دیوار قرار دهید . او می‌گوید: «به نظر غیرقابل تصور می‌رسد و ممکن است مردم به شما بخندند، اما این کار را انجام دهید. “این تضمین می کند که فضای شما بزرگتر به نظر می رسد و فضای صمیمی تری ایجاد می کند.” علاوه بر این، رایس توصیه می‌کند که قفسه‌های عمودی را برای دکور و مبلمان خود انتخاب کنید که فضای ذخیره‌سازی را نیز دوچندان می‌کند .

چرا به فروشگاه اینترنتی مدآوری اعتماد کنیم؟

برای این مقاله، سر دبیر مجله اینترنتی مدآوری از گزارش‌های آزمایش‌ محصول ها و همچنین بررسی‌های مشتریان استفاده کرد. او معیارهایی مانند اندازه، راحتی، وزن، سهولت مونتاژ و دوام (مواد ساختاری و…) را در نظر گرفت.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.