مبل برای فضای باز

mr modavari
9 سپتامبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مبل برای فضای باز

هیچ فضای بیرونی بدون یک مبلمان دنج و دلپذیر کامل نمی شود. همانطور که گفته شد، یک مبل راحتی در فضای باز می تواند تمام این ویژگی ها را فراهم کند. به علاوه این همه مزیت واقعاً شیک به نظر می رسد. پیدا کردن مبلمان با سبک مناسب برای هر فضای بیرونی مانند تراس یا بالکن آسان است. از مبل های راحتی گرفته تا صندلی های عاشقانه جمع و جور، فقط کافیست یک ست مبلمان را انتخاب کنید تا فضای باز منزل تان را به بهترین نحو زیبا کند. و هنگامی که همه چیز را چیدید، تنها چیزی که نیاز دارید یک نوشیدنی، یک کتاب یا یک مجله عالی است. خوب، آب و هوای خوب هم ضرری ندارد.

برای فضای باز

مبل سکشنال مدرن فضای باز

این کاناپه راحت همراه با یک روکش رایگان، 8 بالشت و 3 کوسن اضافی فروخته می شود. ساختار بادوام آن راحتی پاسیو شما را برای سال‌های آینده افزایش می‌دهد. این مبل حصیری با نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی انتخابی عالی برای فضاهای بیرونی است. این مجموعه دارای سه بخش گوشه، دو بخش بدون دسته و یک زیرپایی یا همان پاف است.

برای فضای باز 1

مبل سفید فضای باز شیک

این یک تخت خواب برای روز است که جذابیت هر فضای بیرونی را تازه می کند. اثاثیه یا لوازم داخلی بژ با پایه چوب ساج هماهنگی کاملی دارد. ساختار محکم از چوب محکم ساخته شده و کوسن ها از پارچه ای بادوام پوشانده شده اند.

برای فضای باز 2

ست مبل حصیری در فضای باز

این طراحی مدرن و ساده بدون هیچ زحمتی با هر فضای بیرونی سازگار است. این ست مبل حصیری به عنوان یک افزودنی راحت و شیک برای باغ، پاسیو یا کنار استخر است. این ست شامل یک مبل، دو صندلی راحتی و یک پاف است. که می تواند به عنوان یک میز چای خوری نیز عمل کند. کوسن‌ها با روکش بژ تضاد خوبی با ساختار قهوه‌ای تیره ایجاد می‌کنند. و بهانه ای عالی برای تضاد با رنگ‌های تند است.

برای فضای باز 3

مبل سفید شیک

این مبل نقطه کانونی در فضای باز شما است. فلز بادوام و چوب محکم تضاد خوبی با کوسن‌های بژ دارد. یک میز قهوه با استایلی شیک یک تطابق کامل دارد.

برای فضای باز 4

صندلی و مبل برای فضای باز

یک نیمکت، یک صندلی یا یک مبل این قطعه همه کاره از مبلمان فضای باز دارای حال و هوای ساحلی متمایز با کوسن های راه راه سفید و آبی است. یک پایه چوبی پایدار توسط پایه های فلزی پشتیبانی می شود و یک مکان مناسب برای سرو قهوه است.

برای فضای باز 5

مبل روستیک فضای باز معاصر

خطوط تمیز این قطعه به تطبیق پذیری آن افزوده و آن را برای طیف وسیعی از سبک ها مناسب می کند. به راحتی می تواند جایگاه خود را در یک ویلا یا باغ یا در بالکن آپارتمان، و حتی در فضای داخلی پیدا کند. برای تاچ شخصی خود آن را با کوسن های رنگارنگ ست کنید.

برای فضای باز 6

مبل راحتی بژ در فضای باز

این قطعه مدرن و معاصر دارای شخصیتی بی تردید است. پالت رنگ خنثی آن به تطبیق‌پذیری و کاربردی آن می‌افزاید. در حالی که دو کوسن متنوع از پویایی و استایل آن مراقبت می‌کنند.

برای فضای باز 7

مبل حصیری گرد

زرق و برق دار اولین کلمه ای بود که با دیدن این یکی به ذهنم خطور کرد. این مبل گرد که یک قطعه برجسته برای هر مکانی در فضای باز است. شخصیتی منحصر به فرد دارد. فراوانی کوسن های راحت برای این مبل حصیری یک امتیاز است.

برای فضای باز 8

مبل حصیری قهوه ای

این مبل هم برای شهر و هم برای حومه شهر مناسب است. ما معتقدیم که این مبل حصیری جایگاه عالی خود را پیدا می‌کند. فقط تصور کنید که این مبل خاکستری با رنگ های سبز، بژ و فیروزه ای چقدر زیبا به نظر می رسد.

برای فضای باز 9

ست مبل ساحلی برای فضای باز

هیچ مشکلی در مورد اینکه این ست کجا قرار بگیرد وجود ندارد. عکس گویای همه چیز است. با این حال، هنوز تصور آن در یک حیاط خلوت زیبا و سرسبز یا در کنار یک استخر شگفت آور است. طراحی تازه و سبک آن گزینه ای عالی برای معاشرت و دورهمی را ایجاد می کند.

برای فضای باز 10

ست مبل بیرونی آبی

روح معاصر این طرح یک گزینه ایده آل برای حیاط خلوت در آپارتمان است. از نظر شکل ظاهری هنوز هم امکانات رفاهی زیادی را ارائه می دهد. چهار بالشتک نرم با یک الگوی متضاد به خوبی ست شده است.

برای فضای باز 11

صندلی مبل بیرونی بژ

یک قطعه بسیار شیک و جاودانه، این مبل بیرونی حصیری یک مبل خیره کننده برای باغ شما است. شکل فوق العاده آن با خطوط ظریف، برای افزایش ظرافت کلی نمایان شده است. این مبل بدون هیچ زحمتی سبک هر فضای بیرونی را، با صرف نظر از هر چیزی، خاص می کند.

برای فضای باز 12

مبل خاکستری

این ست شما را از پس زمینه های خارق العاده بی نیاز می کند. با یک صندلی در گوشه، دو مبل، و یک میز بافته شده، همه عناصر ضروری را برای راحتی ارائه می دهد. شش بالشت، استایل و پویایی فراوانی را اضافه می‌کنند. این قاب از آلومینیوم با کیفیت بالا و با روکش مناسب برای سالها دوام ساخته شده است.

برای فضای باز 13

مبل فضای باز مدرن سفید

سبک و شفاف، این طراحی مدرن نمی خواهد بر طبیعت اطراف خود تسلط داشته باشد. علاوه بر این، به طور کامل در محیط غوطه ور است. و به شما اجازه می دهد تا از مناظر لذت ببرید. اثاثیه یا لوازم داخلی سفید طراوت و شادابی را در کنار طبیعت برجسته تر می کنند.

برای فضای باز 14

مبل ساحلی فضای باز سفید

این طراحی دارای ظاهری سبک و دریایی است که حتی کوچکترین قسمت های فضای باز شما را تازه و تحسین برانگیز می کند. ظاهری باکلاس و زیبا از مبل حصیری با راحتی کوسن های فیروزه ای مخملی، فرصتی عالی برای نزدیک کردن ساحل به خانه است.

برای فضای باز 15

ست مبل چوبی در فضای باز

این ست آماده مهمانی ها در استخر بدون زحمت برای دوستان یا خانواده شماست. همچنین برای استراحت و معاشرت در فضای باز گزینه مناسبی است. این مبل از چوب ساج درجه یک ساخته شده است. و با کوسن های قابل شستشو در ماشین لباسشویی و مقاوم در برابر لکه ها تزیین شده است. جزئیات ظریف به برجسته شدن سبک پاسیو شما کمک می کند.

برای فضای باز 16

ست مبل همه کاره در فضای باز

این قطعه با طراحی هوشمندانه می تواند در یک چشم به هم زدن به هر چیزی که می خواهید تبدیل شود. یک تخت خواب مناسب، یک مجموعه نشیمن برای باغ، یک تخت راحت برای آفتاب گرفتن فقط آن را بخرید. حتی در صورت باران خفیف تابستانی، می توانید ایمن و محافظت شده بماند. چه چیز دیگری می توانیم از مبلمان فضای باز بخواهیم؟

برای فضای باز 17

مبل بیرونی زیبا

طراحی مدرن این ست مبلمان بیرونی شامل چهار مبل بدون دسته، دو میز کناری و یک میز گرد است. مبلمان حصیری در فضای باز، پاسیو یا کنار استخر، فضای شما را کاملاً خاص می کند. این قطعه هم خیلی کاربردی است و هم بسیار تزیینی است.

برای فضای باز 18

مبل چوبی آبی

ساختار چوبی مستحکم یک پایه جذاب و قابل اعتماد برای یک صندلی روکش دار و راحت گزینه های خوبی است. رنگ آبی، تطابق بسیار خوبی با چوب طبیعی دارد و سبکی ارگانیک و آرامش بخش و در عین حال مدرن را برای بالکن شما ارائه می دهد. دو کوسن اضافی هم استایل و هم راحتی آن را حتی پس از ساعت‌ها استفاده افزایش می‌دهد.

برای فضای باز 19

تاب حصیری

هیچ مجموعه مبلمان فضای باز بدون تاب کامل نخواهد بود. و همانطور که می دانیم همه می خواهند همان جا بنشینند، چه چیزی بهتر از یک مبل تاب دار دو نفره است؟ حتی طراحی آن مانند یک لبخند بزرگ به نظر می رسد. و ما کاملا می توانیم دلیل آن را درک کنیم.

برای فضای باز 20

مبل تخت خواب شو در فضای باز با سایبان

این مبل تخت خواب شو جذاب به شما امکان می دهد واقعاً از فضای بیرونی خود لذت ببرید. و به عنوان یک ست مبل ضروری برای پاسیو شما، طراحی دست ساز معاصر را با یک قاب ساده به نمایش می گذارد. کوسن و بالش برای راحتی کامل و بیشتر پوشانده شده است. و سایبان از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

برای فضای باز 21

مبل راحتی در فضای باز شیک

این مبل تخت خواب شو شیک و جذاب که از چوب اقاقیا پایدار ساخته شده است. و با پارچه مقاوم در برابر آب با کیفیت بالا روکش شده است. به راحتی و خیلی شیک استراحت کنید. این قطعه معاصر به گونه ای طراحی شده است که عناصر را حفظ کند و برای سالیان طولانی می توانید از آن لذت ببرید.

برای فضای باز 22

مبل مشکی براق فضای باز

این مبل مشکی یک قطعه عالی برای هر فضای بیرونی، از بالکن گرفته تا کنار استخر است. با 3 صندلی فوق‌العاده و بالشتک‌دار و افزودن یک عسلی بین صندلی‌ها، تمام چیزی که احتمالاً برای یک بعد از ظهر خوب نیاز دارید را ارائه می‌دهد. عسلی قابل جابجایی است و در صورت لزوم صندلی اضافی را نیز فراهم می کند. قاب آلومینیومی برای فضای باز ساخته شده است و زنگ نمی زند.

برای فضای باز 23

مبل چوبی مدرن در فضای باز

این صندلی عاشقانه در فضای باز ترکیبی عالی از سبک مدرن و کلاسیک است. این پایه ها در برابر آب مقاوم است. و از چوب اقاقیا محکم ساخته شده و دارای خطوطی تمیز است. رنگ قهوه ای گرم و چوب طبیعی بالکن را برجسته می کند. کوسن های خاکستری از جنس پنبه قابل شستشو در ماشین ساخته شده اند. و برای نگهداری آسان قابل جدا شدن هستند.

برای فضای باز 24

مبل فضای باز داخلی

این قطعه از مجموعه مبلمان فضای باز باسبکی خاص است. طراحی آن به همان اندازه مدرن و کلاسیک است. و آن را به یک انتخاب ایده آل برای تراس، حیاط خلوت و آپارتمان شهری تبدیل می کند. این مجموعه شامل دو قطعه انتهایی است که از چوب سفت اقاقیا ساخته شده. و با بالشتک های ضد آب در فضای باز پوشیده شده است. که جذابیت سبک و طراحی خود را به رخ می کشد.

 

برای فضای باز 25

مبل حصیری فضای باز

این ست دو نفره برای استراحت در فضای باز بسیار جذاب است. برای تبدیل شدن به قطعه اصلی در باغ شما یا هر محیط بیرونی دیگری طراحی شده است. از نظر زیبایی و سبک طراحی بی نقص است. همچنین ضد آب، مقاوم در برابر لک و نور UV است و تمیز کردن آن بسیار آسان است. طراحی سازگار با محیط زیست برای جلوگیری از اشعه های مضر UV خورشید توسط یک چتر آفتابگیر قابل جابجایی ساخته شده است. بالشتک های زیرپایی، نشیمنگاه و پشتی را نیز می توان برای راحتی بیشتر جدا کرد.

برای فضای باز 26

مبل راحتی در فضای باز

این مبل راحتی بدون دسته دارای کناره های کشیده است. که می تواند لیوان یا کتاب شما را نگه دارد. برای ایجاد یک گوشه دنج برای فضای بیرونی شما طراحی شده است. با تنوع در طراحی، حسی از اصالت را به دکوراسیون شما می بخشد. هیچ دو مورد یکسان وجود ندارد.

برای فضای باز 27

مبل استراحت در فضای باز ، مبل تخت خواب شو فضای باز

آیا این تخت خواب یک مکان عالی برای استراحت بعد از ظهر در یک روز گرم تابستانی نیست؟ یک مجله ورق بزنید، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. قاب های فولادی مقاوم و بادوام آن با پوششی زیبا تمام پشتیبانی لازم را برای استراحتی خوب به شما می دهد. سایبان بادوام و قابل شستشو و جدا شدن است. در حالی که بالشتک های راحت و ضخیم از پلی استر ضد آب ساخته شده اند. تخت خواب در فضای باز به راحتی جمع می شود و برای استفاده روزانه در فضای باز مناسب است.

برای فضای باز 28

مبل کوچک در فضای باز

وقتی یک پاسیو کوچک به چیزی راحت برای استراحت و لذت بردن از آب و هوا نیاز دارد، اندازه اهمیتی ندارد. این صندلی عاشقانه اندازه مناسبی دارد تا بالکن یا باغ شما را زنده کند و سال‌ها به راحتی میزبان شما و مهمانانتان باشد. طراحی جمع و جور آن برای رویاپردازی و همچنین یک صندلی میز اضافی در مهمانی های باربیکیو مناسب است.

برای فضای باز 29

مبل راحتی در فضای باز

این صندلی دونفره در فضای باز با کیفیت بالا ترکیبی ایده آل از سبک و عملکرد است. این مبل مکعب از چوب حصیری ضد آب و مقاوم در برابر آب ساخته شده است. که برای استفاده در فضای باز در طول سال مناسب است. در داخل قاب فولادی با روکشی با کیفیت، یک تخت راحت با کوسن، روکش زیپ دار جداشدنی و قابل شستشو وجود دارد. همچنین پرده ها را می توان برداشت تا امکان آفتاب گرفتن بدون مزاحمت فراهم شود.

برای فضای باز 30

مبل حصیری سبک در فضای باز

این مبل فضای باز دارای بالشتک بسیار سبک وزن است. این مبل از یک قاب فولادی با پوششی با کیفیت ساخته شده است. مقاوم در برابر آب و هوا، و در یک بافت حصیری رزین طبیعی پیچیده شده است. یک طراحی ساده و در عین حال ثابت و راحت است. و به راحتی با انواع سبک ها و پالت های رنگی ترکیب می شود. تعمیر و نگهداری آسان است، زیرا قاب را می توان با یک پارچه تمیز کرد تا ظاهری خوب برای مدت طولانی حفظ کند.

برای فضای باز 31

مبل آلومینیومی فضای باز

این مبل پاسیو با قاب آلومینیومی خود به رنگ نقره ای مطمئناً برای مدت طولانی به شما خدمت می کند. این طرح کاملاً در برابر آب مقاوم است، از جمله کوسن های جدا شونده به رنگ خاکی که به راحتی برای تمیز کردن جدا می شوند. یک سطح صاف با افزودن یک عسلی بین صندلی ها به شما این امکان را می دهد که نوشیدنی و وسایل خود را با خیال راحت در دسترس قرار دهید. همچنین می توان عسلی یا پاف را جدا کرد تا فضای بیشتری برای صندلی آزاد شود.

برای فضای باز 32

ست مبل حصیری در فضای باز

طراحی مدرن این مبل حصیری  فضای باز در تمام شرایط آب و هوایی سریعترین جاده به یک جزیره عجیب و غریب است. قاب های حصیری قهوه ای تیره دارای حال و هوای استوایی غیرقابل انکار هستند. در حالی که کوسن های خاکستری روشن طراحی را منحصر به فرد و همه کاره می کنند. دکوراسیون را با جزئیات بیشتر برای تبدیل آن به بهشت ​​در حیاط خلوت خود به پایان برسانید. مبل راحت و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف است و کوسن ها در برابر آب و لکه مقاوم هستند.

برای فضای باز 33

مبل فضای باز به رنگ بژ و شیک

ظاهر این مبل فضای باز از چوب الهام گرفته شده است. و آن را به گزینه ای عالی برای پاسیو یا تراس شما تبدیل می کند. یک قاب آلومینیومی با روکشی مناسب برای همه شرایط آب و هوایی پوشانده شده است. و کوسن های بژ دنج و قابل جابجایی در کنار آن قرار گرفته است. روکش آنها پارچه ای جداشدنی، ضد آب و مقاوم در برابر لکه است. بدون زحمت نگهداری می شود و به اندازه کافی بادوام است که برای سال های آینده دوام می آورد.

برای فضای باز 34

مبل فضای باز ارگونومیک

این قطعه مدرن همه کاره طراحی خاصی را ایجاد می کند که نیاز به تجربه دارد. این مبل از پلی اتیلن سفید مات و شبیه به سنگ طراحی شده است. خطوط منحنی مبل با پیچش های ارگونومیک برای راحتی بیشتر ساخته شده است. این ست در یک نسخه استاندارد و دارای نور، به عنوان یک ویژگی برجسته LED با تغییر رنگ برای تراس یا پاسیو شما عرضه می شود.

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.