مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 

mr modavari
31 آگوست, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز، یک مبل مدرن شیک بهترین راه برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل شما بدون ایجاد تغییرات اساسی است. در این پست در مدآوری بلاگ، مبل‌های مدرن و منحصر بفرد و پرطرفدار را در طیف گسترده‌ای از تم‌ها گردآوری کرده‌ایم. که مطمئناً هر کسی را که به دنبال تجدید سبک دکوراسیون است. راضی می‌کند.
در اینجا، کاناپه‌های امروزی را در پارچه‌هایی جدید مانند مخمل و بوکله و همراه با انتخاب‌های همیشگی از چرم و غیره… خواهید دید. هر کدام را با یک کاناپه سه نفره ست کنید.
این پست حتی مبل‌هایی شیک با ویژگی‌هایی مانند تخت‌خواب‌های تاشو، صندلی‌های تکیه‌دار و پورت‌های USB دار را نیز شامل می‌شود. پیدا کردن صندلی جدید هرگز ساده تر از این نبوده است. با ما همراه باشید.

مبل مدرن هندسی ، مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

خطوط تمیز، مبل های مدرن را بسیار ساده می کند تا در مضامین دکور معاصر به کار گرفته شود. این طراحی فوق‌العاده یک سبک هندسی شیک با شیارهایی عمیق ایجاد می‌کند. که به طور متناوب به صورت عمودی و افقی تغییر می‌کند تا جذابیت هنری چشم نوازی به پشتی مبل بدهد.

مبل مدرن تافت

بسیاری از مردم از این نوع مبل دوری می کنند زیرا نگهداری از آنها دشوار است. این مبل پرزرق و برق و خوش رنگ با روکش مخملی پرفورمنس مناسب خانواده ها است.

مبل سکشنال مدرن

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 1

مبلمان ساده در خط مقدم طراحی مبلمان فوق مدرن قرار دارند. این نوع مبل مدولار دارای جزئیات خاصی است که برای دکوراسیون داخلی که به سبک مینیمال گرایش دارند، مناسب است.

مبل منحنی مدرن جاناتان آدلر

به دنبال زیبایی دکوراسیونی ارگانیک هستید؟ این طرح مبل توسط جاناتان آدلر طراحی شده است. دارای یک شکل منحنی برای جذابیتی بیشتر است. پایه های طلایی درخشش مجللی به این قطعه می بخشند.

مبل سفید مدرن زاها

این مبل با سبک داخلی هنری و جذابیت بی پایان مدرن مطابقت دارد.

مبل مدرن پشمی سفید

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

این مبل برای راحتی و آسایش بیشتر طراحی شده است. فنرهای داخلی نشستن رضایت بخشی را ارائه می دهند. در حالی که فوم مخملی یک لمس نرم و رضایت بخش را تضمین می کند. در این قطعه چهار بالشت برجسته گنجانده شده است.

مبل مدرن وبهلسترد قرمز

چرا با خرید مبل جدید یک سبک رنگی جسورانه ایجاد نکنید؟ این مبل چشمگیر دارای روکش‌های قرمز شیک و پایه‌های براکت تیره است. فنرهای انعطاف پذیر تضمین می کنند که مبل قابل اعتمادی را برای نشستنی طولانی مدت ارائه می دهد.

ست مبل مدرن مدولار نارنجی

لبه‌های گرد صاف به این مبل مدولار اجازه می‌دهد تا تاثیری فوری بر جای بگذارد. این مبل سرشار از راحتی و جذابیت است. این مبل با پارچه عروسکی در رنگ نارنجی پررنگ روکش شده است که در رنگ سفید نیز موجود است.

مبل مدرن زرد

مبل مدرن مانند همیشه پرطرفدار باقی می ماند، و این مبل خلاقانه راهی به روز برای لذت بردن از این سبک خاص و محبوب را ارائه می دهد. این قطعه دارای یک بالشتک نیمکتی پهن و پشتی محکم برای ظاهری ساده است. از طیف رنگ های هیجان انگیز انتخاب کنید.

طراحی مدرن مبل سکشنال سبز ، مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

مبل های راحتی انتخابی محبوب برای چیدمان اتاق نشیمن هستند. که برای استراحت و تماشای فیلم یا تلویزیون گزینه ای عالی اند. این طرح مبل با انواع رنگ های معاصر روکش شده تا با محبوب ترین تم های دکوراسیون امروزی مطابقت داشته باشد.

مبل مخملی مدرن سبز زمردی

بافت شیاری در تمام سطوح این طرح مبل مدرن دراماتیک می‌چرخد. و حسی از ظرافت کلاسیک را به ارمغان می‌آورد. این قطعه در انواع رنگ های مخملی شیک از جمله سبز، زرد، خاکستری و آبی موجود است. از این قطعه در اتاق نشیمن رسمی و غیر رسمی به طور یکسان استفاده کنید.

مبل کوچک مدرن Teal Velvet

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 2

فضاهای کوچک نیز شایسته استایل مدرن و جسورانه هستند. این مبل جمع و جور آقای کیت دارای دسته های شیبدار ظریفی است تا حس جذابیت کلاسیک را به تصویر بکشد. روکش مخملی سبز رنگ تناسب و هارمونی خاصی با روندهای دکوراسیون معاصر را تضمین می کند. طول این قطعه فقط 74 اینچ است که مناسب آپارتمان‌های کوچک و فضاهای نشیمن چند منظوره است.

مبل آبی مدرن منحنی

مبل های منحنی ظرافت خاصی را به سبک دکوراسیون مدرن می بخشد. عرض این قطعه 100 اینچ است، این مبل از مخمل آبی پوشیده شده اس.، پایه آن به رنگ طلایی برای جذابیت بیشتر است.

مبل مدرن سکشنال آبی

این مبل چند منظوره در فضاهای جمع و جور استفاده می شود. بدون اینکه ذره ای از کارایی خود را از دست بدهد. این مبل سکشنال با 4 صندلی فضای زیادی را ارائه می دهد. می توانید با پافی با رنگی متضاد نیز ست کنید.

مبل مدولار مدرن ویلکس

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 3

ین مبل بر اساس محصول اصلی ری ویلکس در سال 1976 ایجاد شد. گروه مبل مدولار ویلکس مطمئنا خلاق ترین علاقه مندان به طراحی مدرن را با این قطعه راضی می کنند. این قطعه با دو یا سه صندلی در دسترس است تا با چیدمان داخلی منزل تان مطابقت داشته باشد.

مبل مدرن صورتی به سبک اواسط قرن نوزده

با این مبل جذاب دو تکه، و روکش‌هایی مدرن به خلاقیتی بیشتری بپردازید. این قطعه دارای ساختار منحصربفرد است که متناسب با فضاهای کوچکتر است.

مبل تافتی مدرن بنفش

روکش‌های بنفش درخشان، این مبل مدرن را به یک مبل با ظاهری چشم نواز برای دکوراسیون داخلی منزل تان تبدیل می‌کند. این قطعه دارای دو بالشتک برگشت پذیر و پایه های برنجی بادوام است که در نور می درخشند. از بین دو اندازه کوچک و بزرگ میتوانید انتخاب کنید تا به طور یکسان برای فضاهای زندگی بزرگ و کوچک مناسب باشد.

مجموعه مبل مدرن HAY Arbor

مبل سکشنال مدرن مدولار پرزدار ، مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

طراحی خاص مبل مدولار با سبکی بسیار پرطرفدار ترکیب شده است. این مبل L بزرگ ساخته شده توسط Jacques Deneef در پنج رنگ از جمله خاکستری که در تصویر در اینجا آمده است موجود است.

مبل مدرن مخملی خاکستری

مبل های تاکسیدو از هر زاویه ای برای هر سبکی جذاب اند. این طراحی جذاب دارای فضای شیار دار و نمای بیرونی روکش‌دار و صاف است. که با پایه‌های طلایی که جلوه‌ای با زرق و برق را ایجاد می‌کند.

مبل منحنی مدرن Glam

این مبل منحنی توجه را در هر تم دکوراسیون داخلی به خود جلب می کند. این مبل با روکش مخملی خاکستری ​​ساخته شده است. همچنین در طیف وسیعی از رنگ های مرسوم مانند سرمه ای و قرمز نیز موجود است. از بین سه اندازه از عرض 63 اینچ تا 95 اینچ را می توانید انتخاب کنید.

مبل راحتی مدولار مدرن

این مبل مدولار برای اتاق های کوچکتر مناسب است. این مبل راحتی مضاعفی را ارائه می دهد. هر صندلی و پافی را می توانید کنار اش استفاده کنید.

مبل مدرن خاکستری دهه هشتاد میلادی

این مبل مدرن همه کاره، ظاهری خاص را ارائه می دهد تا با تم های دکوراسیون داخلی کلاسیک و معاصر مطابقت داشته باشد.

مبل مدرن خاکستری باشزلون

این مبل همه کاره که با یک قاب چوبی محکم و روکش پلی استر با قابلیت تمیز کردن آسان ساخته شده است.

مبل مدرن با درگاه های USB

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 5

این طراحی خلاقانه آماده است تا دستگاه های شما را برای ساعت ها لذت کامل شارژ نگه دارد. از درگاه‌های USB داخلی برای تامین انرژی و موارد دیگر استفاده کنید.

مبل مزرعه مدرن لوسیل

ظرافت کلاسیک این مبل همراه با دسته ای متفاوت می تواند خود را با مد روز وفق دهد. جزئیات این مبل بژ آن را بسیار چشمگیر می‌کند. پایه‌های مخروطی با چرخ‌های برنجی تکمیل شده‌اند. همچنین کوسن‌ها با روکش‌های شیک دوخته شده اند.

مبل مدرن چرمی سفید و قهوه ای

چرم مصنوعی کنتراست این مبل مدرن را به انتخابی چشم نواز تبدیل می کند. نمای بیرونی به رنگ قهوه ای تیره و نمای داخلی با رنگ خاکستری ​​روکش شده است. دوخت برای تأکید بر کیفیت ساخت و ساز در تمام جزئیات مورد تأیید قرار گرفته است.

مبل راحتی مدرن چرمی وگان ، مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

پارک آلبانی این طرح مبل زیبا را با در نظر گرفتن راحتی و کاربردی بودن طراحی کرده است. کوسن ها بسیار شیک طراحی شده اند. سطح آن با چرم وگان، مخمل، بوکله یا پارچه‌های پرفورمنس پوشیده شده است.

مبل سکشنال مدرن چرمی

روکش چرم طبیعی تضمین می کند که این مبل راحتی در هر خانه ای زیبا به نظر می رسد. کوسن های نرم  نشستن طولانی مدت را آسان می‌کنند.

مبل چرمی مدرن Mid Century

این مبل از فوم با چگالی بالا ساخته شده‌است.

مبل چرمی مدرن Top Grain

این مبل چرمی ظاهری شیک و کاملاً مدرن دارد. که با تم های تزئینی و مینیمالیستی متفاوت به طور یکسان سازگار است. این مبل روکش‌شده از چرم طبیعی است.

مبل چرمی مدرن قهوه ای

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 1

چرم مصنوعی به این مبل مدرن ظاهری مجلل با بودجه مناسب تر می دهد. این قطعه مناسب سبک های نیوکلاسیک است.

مبل چسترفیلد مدرن چرم اصل

این طراحی چشمگیر جلوه ای مدرن از مبل چسترفیلد کلاسیک را ارائه می کند. تکیه‌گاه و دسته‌ها به زیبایی به سمت بیرون می‌چرخند.

مبل مدرن چرمی مشکی

این مبل مدرن زرق و برق دار با روکشی چرم ظاهری گرم را به منزل تان می دهد.

مبل چرمی وگان مشکی مدرن

هر سبک دکوراسیون داخلی این طرح مبل مدرن چشمگیر را در بر می گیرد. این قطعه سبک جسورانه اش را حفظ می کند. که برای تمامی سبک ها از معاصر تا کلاسیک و حتی سبک های دیگر مناسب است. ظاهر منحصر به فرد اش برای فضاهای رسمی مناسب است.

کاناپه مدرن چرم مشکی ، مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

این مبل ایده آل برای سبک های معاصر و فضاهای رسمی بسیار شیک و مناسب می باشد.

مبل تخت خواب شو مدرن خاکستری

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 7

ساختار مدولار به این مبل اجازه می دهد تا خود را با تغییر نیازهای شما در طول روز سازگار شود. این طرح شامل سه جزء است که می توان از آنها به عنوان صندلی استفاده کرد و یا هر سه را می توان به هم چسباند تا این مبل را به یک تخت مهمان بزرگ تبدیل کند.

مبل تخت خواب شو مدرن Mid Century

این مبل مدرن رنگارنگ دارای تکیه گاه های متحرک است. که از این مبل خلاقانه برای تبدیل اتاق نشیمن یا دفتر کار خود به اتاق خواب مهمان می توانید استفاده کنید.

مبل تخت خواب مدرن نارنجی

این مبل مناسب فضاهای کوچکتر و اتاق های چند منظوره است.

مبل تخت خواب شو مدرن سبز

در حالی که این مبل زیبا و کلاسیک است. اما عملکرد آن به طرز شگفت انگیزی فوق العاده است.

مبل تخت خواب شو مدرن زیتونی

مهمانان شما هرگز حدس نمی زنند که این مبل زیبا به یک تخت خواب راحت تبدیل شود. این قطعه با قابلیت جابجایی آسان و مناسب برای زندگی آپارتمان‌نشینی عرضه می‌شود و محصول نهایی با عرض کمی بیش از 87 اینچ برای ارائه یک صندلی جادار و تجربه خواب بهتر استفاده می‌شود.

 

 مبل تخت خواب شو مدرن مشکی

مهمانان مطمئناً برای داشتن یک تشک با سایز کوئین از شما قدردانی می کنند. تشک از زیر بالشتک های راحت با روکش مخملی بیرون می آید. هنگامی که تشک جمع می شود، این قطعه زیبا مانند هر مبل مدرن دیگری جذاب و شیک به نظر می رسد.

مبل تخت خواب شو چرمی مدرن وگان

روکش چرم وگان جلوه ای پیچیده به این مبل تخت خواب شو مدرن می دهد. پشتی قابل تنظیم در سه حالت عمودی، خمیده و صاف قرار می گیرد تا به عنوان تخت استفاده شود. این مبل در رنگ های متفاوت نیز موجود است.

مبل تخت خواب شو مدرن چرمی خاکستری

روکش چرم طبیعی خاکستری باعث می شود که ست مردن این مبل تخت خواب شو بسیار آسان باشد. در حالی که این قطعه بیش از 74 اینچ عرض دارد. این تشک به اندازه کافی برای تجربه یک خواب راحت مناسب است. این مبل تخت خواب شو لوکس برای هر جایی مناسب است.

مبل مدرن چرمی اسلیپر، مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز

Ollie یک طرح مبل تخت خواب شو جذاب است که با بافت های خلاقانه و ظریف خود یک جلوه جسورانه ایجاد می کند. هنگامی که تکیه گاه صاف قرار می گیرد. مبل فضایی برای خواب را به اندازه یک تخت خواب راحت فراهم می کند.

مبل راحتی مدرن سفید

به دنبال مبل مناسب برای شب های پر از سرگرمی هستید؟ این طراحی مجلل دارای فناوری بروز است تا به شما کمک کند به تجربه سینمای خانگی راحت خود برسید.

مبل تکیه دار مدرن با میز

این مبل راحتی همه کارها را انجام می دهد.

مبل تخت خواب شو مدرن قهوه ای

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 8

آیا تمام گزینه ها را در یک صندلی می خواهید؟ این مبل چرمی خلاقانه دارای ظاهری قدیمی با عملکرد مدرن و هوشمند است.

مبل تخت خواب شو مدرن Camel Mid Century

این طرح مبل بسیار زیبا دارای یک تکیه گاه ثابت برای قرار دادن در نزدیکی دیوارها است. اما همچنان می توانید از راحتی یک زیرپایی لذت ببرید. این مبل به خوبی برای فضاهای کوچک مناسب است.

مبل فضای باز مدرن ساج

راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز 1 6

محیط های بیرونی مورد علاقه شما نیز شایسته مبل های مدرن و شیک هستند. این طراحی چشمگیر با قاب چوب ساج ساخته شده است. که با افزایش سن زیباتر می شود/ در حالی که بالشتک ضد آب و ضد آفتاب راحتی را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید در تمام فصول از آن لذت ببرید.

مبل راحتی مدرن برای یک فضای نشیمن به روز ، با سایت مدآوری همراه باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.