مدل مبل جدید 2023

mr modavari
2 سپتامبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مدل مبل جدید 2023

مدل مبل جدید 2023، برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی شیک تر و بهتر، ما به سمت سبک مینیمالیسم، معرفی رنگ، بافت و اشکال مبلمان می رویم. تمایل سر دبیر مجله خبری و سرگرمی مدآوری بلاگ به جستجو و معرفی طرح های جدید، اجناس مختلف و سبک های متفاوت در جدیدترین روند طراحی مبل 2023 است.

زمان آن فرا رسیده است که در خانه با یک سبک خاص روبرو شویم. کمی آرامش بیشتر، رنگ و علاقه خاص تر را در اطراف خود اضافه کنیم. در نتیجه، اتاق‌های نشیمن با مبلمان متنوع تر، کاغذ دیواری‌های طرح‌دار و برجسته تزئین شده‌اند.

ترندهای برتر طراحی مبل 2023 که منتظر آن هستیم.

مبل جدید 2023

برای فصل های پاییز و زمستان 2023، خانواده از دورهمی ها و جشن ها در کنار عزیزانشان لذت خواهند برد.

از نظر طراحان مبلمان، روی قطعه های تمرکز کنید که می‌توانند به کاربردی بودن و راحت بودن بیشتر اعضای خانواده کمک کنند. صندلی‌های بسیار بلند، خمیده و شیک به ایجاد فضاهای دنج برای استراحت، غذا خوردن و کار کردن و همچنین معاشرت با دوستان و خانواده کمک می‌کند.

شاید بتوان گفت که داشتن مبلمان راحت بسیار مهم است. و نشان داده شده است که مبل های منحنی حس نرم تر ، خاص تر و با آرامش بیشتری دارد.

 مبل کلاسیک

مبل جدید 2023.jpg2

روند دکوراسیون داخلی برای پاییز/زمستان 2023-2024، پیش‌بینی می‌کند که عناصر معماری زیبایی مانند قطعه های منحنی‌ ظریف، شکل‌های استوانه‌ای، ستون‌ها و قوس‌ها در اثاثیه مدرن جان تازه‌ای پیدا می‌کنند. استفاده از اشکال و مجسمه ها و عناصر کلاسیک را در دکوراسیون خود در نظر بگیرید. تا به منزل تان ظاهری منحصر به فرد ببخشید.

آیا شما کسی هستید که تابستان را دوست دارید؟ ما یک کاناپه بژ، یک صندلی خاص ، یک میز قهوه خوری چوبی یا یک بوفه برای زیبا ساختن منزل شما پیشنهاد می کنیم.

 مبل بافت

مبل جدید 2023.jpg3

روکش‌های بافته شده و بافت‌های با خط تاب‌دار، مبل‌ها و اثاثیه نرم را در سبک Superbloom در فصل بهار و تابستان 2023 زیبا می‌کنند. از نخ های بافته شده، اغلب در چند رنگ، چرم یا پلاستیک های تغییر کاربری داده شده، و بافت های حصیری رنگ شده برای افزایش جذابیت سطح مبل استفاده کنید.

با الهام گرفتن از معماری رنسانس، استفاده از قوس ها به طراحی مبلمان و همچنین سایر عناصر دکوراسیون روحی مضاعف می دهد.

رنگ های تیره برای مبل

خانه به مکانی برای در آغوش گرفتن خود و عزیزانتان تبدیل می شود. همانطور که در روند پاییز و زمستان 2023/2024، پیش بینی شده است. برای ایجاد یک محیط شیک تر و خاص تر، به استفاده از رنگ های تیره تر مثل قرمز تیره و هلویی در طراحی مبل خود فکر کنید

یک پالت رنگ خنثی بر سبک طراحی داخلی مدرن حاکم است. از سیاه و سفید کلاسیک گرفته تا سایه های مختلف خاکستری، قهوه ای و بژ، آبی های کم رنگ، بنفش تیره و قرمز را برای یک سبک چشم انداز مدرن شیک استفاده کنید.

مبل جدید 2023.jpg1 مبل جدید 2023.jpg2 1 مبل جدید 2023.jpg3 1

رنگ مبل سال جدید

ترجیح طراحان برای ترندهای رنگ مبل در سال 2023، رنگ مرتبط با تعادل، رفاه، ثبات، و ابراز وجود و علایق است.

رنگ بنفش به سرعت توسط تولیدکنندگان مبل پذیرفته شد. بنفش توسط کارشناسان به عنوان رنگ اصلی در طراحی داخلی در نظر گرفته می شود.

مبل توگو

امسال، به نظر می رسد که طراحان تمام ویژگی های منحصر به فرد ممکن را به پایان رسانده اند. اگرچه تولیدکنندگان در حال کار بر روی نسخه‌های با کیفیتی هستند که می‌توانید با پول کمتری خریداری کنید. انتخاب مبل تاگو ایده‌آل خواهد بود.

مبل با رنگ های خنثی

برای کسانی که کاملاً آماده نیستند رنگ های خنثی را کنار بگذارند، یک خبر خوب داریم! خاکستری، سفید و طوسی همچنان رنگ‌های محبوب باقی می‌مانند.

مبل سبک معماری مدرن

مبل های رنگ روشن و به سبک معماری مدرن با الهام از طبیعت یکی از بهترین رویکردهای دکوراسیون داخلی تاکنون بوده است. این مبلمان دارای طرح‌های پیچیده و خطوط ظریفی هستند که باعث می‌شود بیشتر شبیه آثار هنری به نظر برسند تا مبلمان، اما بالشتک‌های فوم با چگالی بالا و لایه‌های نرم آن‌ها را فوق‌العاده راحت می‌کند.

 مبل های کم ارتفاع

همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، سال 2023 همه چیز در مورد شکل، اندازه و رنگ است. طراحان توصیه می کنند برای فصل آینده نگاه دقیق تری به مبل های کم ارتفاع با فرم های متمایز و رنگ های زنده داشته باشید. به طور معمول، اینها مبل های مدولار به شکل هایی هستند که به راحتی قابل تنظیم اند.

 اثاثیه یا دکوراسیون داخلی با رنگ اسطوخودوس

مبل جدید 2023.jpg3 2

رنگ اسطوخودوس، همچنین رنگ سال 2023، به سرعت توسط تولید کنندگان مبل پذیرفته شد. رنگ بنفش توسط کارشناسان به عنوان رنگ اصلی در طراحی داخلی در نظر گرفته می شود.

 رنگ های شاداب

تضاد های ظریف رنگی که از برجسته شدن هراسی ندارند. روندهای طراحی داخلی 2023 را مشخص می کنند. اگر ترندهای رنگی 2023، کنجکاوی شما را برانگیخته است، می توانید از طیف گسترده ای از رنگ های پر جنب و جوش انتخاب کنید. سبز با تمام رنگ هایش آبی، نارنجی و شرابی در جایگاه بعدی و بنفش به عنوان رنگ سال قرار می گیرند.

 طراحی با سبکی نو

تلفیق آگاهانه از محیط زیست در دکوراسیون داخلی امسال بسیار برجسته است. و عصر جدیدی را ایجاد می کند که از طراحی محصول بادوام و طولانی مدت پشتیبانی می کند. بدون شک نیاز است که برندها در مورد تولید خود شفاف‌تر باشند و طرح‌های ماندگاری را ایجاد کنند که استانداردها هم رعایت شده باشند. از مواد قابل بازیافت و تکنیک‌های تولید تمیزتر گرفته تا ماژول‌های مدولار سازگار و قطعاتی که به راحتی قابل تعمیر و تعویض باشند.

سبک مدرن

سبک دیگری که پس از حضور در نمایشگاه مبلمان های پوینت توجه ما را به خود جلب کرد مبل هایی است که بر راحتی تمرکز کردند و در عین حال خیره کننده و مجلل به نظر می رسیدند. مبل‌های تکیه‌دار همیشه شیک‌ترین مدل‌ها نیستند، و ما می‌توانیم بیشتر از این طرفدار تولیدکنندگان و طراحان مبلمانی باشیم که طرح‌های ظریف و مدرن را با الزامات کاربردی‌تر ترکیب می‌کنند.

مبل جدید 2023.jpg1 1

مبل با ظاهری زیبا و راحت و منحصر به فرد

مبل چوبی

من تعداد زیادی کاناپه زیبا با قاب‌های چوبی را دیدم. از چوب گرم گرفته تا فلز براق. استفاده از این نوع مواد نه تنها تضاد قابل توجهی ایجاد می‌کند. بلکه امکان قدردانی واقعی از مهارت در ایجاد طرح های متفاوت را نیز فراهم می‌کند.

 بوکله

روکش مبل بوکله یک جنس بسیار دلپذیر برای استفاده برای اثاثیه یا مبل است. که به موضوع و اهمیت راحت بودن مبل پرداخته است.

به گفته تحلیلگران TrendBible، «بوکله اینجاست که بماند، و ترکیب آن با چوب‌ یا فلزات، مواد را در جهت‌ها و سبک مختلف می‌برد و آن را به انتخابی همه‌کاره و در عین حال دنج و دلپذیر تبدیل می‌کند.

بهترین رنگ برای مبل در سال 2023 چیست؟

غیرمنتظره نیست که رنگ یکی از مهم ترین جنبه هایی است که بر تصمیمات خرید ما تأثیر می گذارد. به خصوص در مورد چیزهای گران قیمتی مانند مبل.

  • بهترین رنگ‌ها برای انتخاب مبل‌ها در سال 2023 عبارتند از:
  1. مبل آبی.

  2. مبل صورتی.

  3. کاناپه کرم رنگ.

  4. مبل آبی تیره.

  5. کاناپه سفید.

  6. مبل مشکی.

  7. مبل آبی.

  8. کاناپه نارنجی.

مبل جدید 2023.jpg2 2
چه رنگ مبلی کثیفی را کمتر نشان می دهد؟

رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، خاکستری و رنگ‌های تیره  کثیفی‌ها و لکه‌ها را به راحتی پنهان می‌کنند. ولی رنگ‌های آبی کم رنگ و قرمز پر رنگ ظاهر جدید تر و مرتب مبل شما را بیشتر می‌کنند. در حالی که مدهای رنگی می آیند و می روند. اما برخی از انتخاب های رنگی وجود دارند که هرگز از مد نمی افتند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.