معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

modavar
30 ژانویه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

اسپیکرهای بلوتوثی امروزه به یک همراه همیشگی برای پخش موسیقی در خانه و سفر تبدیل شده اند. به دلیل استقبال گسترده از این دستگاه های پخش موسیقی، تقریبا در هر اندازه و طرح و شکلی از اسپیکر بلوتوث در بازار موجود است. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین اسپیکرهای بلوتوث را معرفی و بررسی کنیم. اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوث دارید، با مدآوری همراه باشید.

اسپیکرهای بلوتوثی جزو دستگاه های پخش صوت قابل حملی محسوب می شوند که تقریبا در هر شرایطی می توان آنها را با خود به همراه داشت. از دورهمی های خانوادگی گرفته تا سفر، طبیعت گردی، کوه نوردی و حتی در زیر آب و استخر. در نتیجه کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، به خرید و تهیه یکی از این اسپیکرها از فروشگاه اینترنتی مدآوری اقدام کنند.

بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

آنچه از اسپیکر Aura Studio 3 بیشتر به چشم می‌خورد قیمت بالای آن است. آیا این بازه قیمتی برای یک اسپیکر منطقی است؟
این اسپیکر چندان قابل حمل نیست و بهتر است آن را در یک جای همیشگی و به صورت ثابت نگه دارید و از کیفیت بسیار خوب صدای این اسپیکر لذت ببرید.  کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی منحصربفرد و یدک کشیدن نام برند هارمن کاردن دلایلی هستند که موجب بالا بودن قیمت این اسپیکر شده‌اند.
به قول کمپانی بزرگوار Mersedes benz برای اینکه همیشه تو سطح بالا بمونید باید تغییر کنید ، خیلی از کمپانی ها نمیتونن یه محصول موفق رو تکرار کنن و یه محصول موفق تر یا حتی در سطح محصول قبلی تولید کنن ولی روی صحبت ما با یه کمپای خفن هستش که دائماً تغییرهای درست و به جا و البته موفق داره یعنی Harman/kardon . یکی از مدلهای خوش فروش و محبوبشون سری Aura هست که بعد از مدل Studio 2 ؛ مدل Studio 3 رو تولید و عرضه کرده که همه جوره از بهتر از مدل قبلیشه و موفقیتش تثبیت شده است. از صداش بگیم که ووفرش نسبت به قبل قویتر شده و به جای ٣.۵ اینچ تبدیل شده به ۵ اینچ این یعنی اینکه باس بهتر و کامل تر و همچنان ۶ عدد توئیتر ١.۵ اینچی به مانند مدل قبلی البته با چینش صحیح تر قرار گرفته که صدایی ٣۶٠ درجه واقعی بهتون میده که البته به بهبود فرکانس بهتر کمک کرده و اینبار به جای فرکانس ۵٠ هرتز مدل قبل به ۴۵ هرتز تبدیل شده ( فرکانس بم هر چقدر به سمت پائین بره باس مطلوب تری دارید ) ناگفته نمونه که قدرت خروجی از ۶٠ وات به ١٣٠ وات ارتقاء پیدا کرده. میرسیم به جای خوشگلش که Aura Studio 3 رو با خیلی از مدلهای دیگه متمایز میکنه ؛ طراحی همچنان مشخصه اصلی سری Aura هستش و اینبار نورپردازی لایت این اسپیکر از همیشه جذابتر و لوکس تر شده و به قول خود هارمن کاردن ” موجهای نورانی “رو بیشتر از همیشه لمس کنید و از طراحی سحر آمیزش لذت ببرید. آپشن های کانکشن AUX , بلوتوث هم به مانند مدل قبلی پابرجا هستند . در نهایت بهتره بگیم که اگر گوشتون توانایی درک صداهای زیر موزیکهای لایو رو داره و برخلاف خیلی از سلیقه های امروزی صدای زیاد رو دوست ندارید و به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت میدید ؛ این شما و این هم Aura studio 3.

بلوتوثی شیائومی مدل XMYX04WM

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل XMYX04WM

اگر به دنبال یک اسپیکر جمع و جور می‌گردید که بتوانید هرجا با خودتان حمل کنید اسپیکر شیائومی XMYX04WM یک گزینه ایده‌آل است. این اسپیکر مجهز به یک بند کوچک است که به کمک آن می‌توانید اسپیکر را از کیف‌تان آویزان کنید و راحت‌تر آن را حمل کنید. اسپیکر بلوتوث شیائومی xmyx04wm ، وسیله که امتحان کردنش خالی از لطف نخواهد بود.اسپیکر ها ابزاری هستند برای بالا بردن شدت صدای خروجی از موبایل، لپتاپ و با هر گونه پلیر دیگری.شرکت شیائومی نیز همزمان با رونمایی از mi outdoor ، یک اسپیکر بلوتوث هم آماده و به بازار عرضه کرد.در ادامه به بررسی این اسپیکر قابل استفاده در فضای باز می پردازیم با شیائومی سیتی همراه باشیدطراحی ظاهری، این اسپیکر بلوتوث شیائومی از زیبایی خاصی برخوردار است. این اسپیکر که از طرحی معروف با پارچه ای مرغوب و بدون درز پوشانده شده است که علاوه بر حفظ کیفیت، ظاهری زیبا نیز به اسپیکر Mi Outdoor می بخشد.
میکروفون 52 میلی متری تعبیه شده در این اسپیکر موجب می شود تا صدا در تمامی جهت ها پخش شود و در نتیجه با کیفیت صدای قابل توجهی رو به رو خواهیم بود. همچنین این محصول دارای استاندارد IP55 می باشد که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می باشد و می توان آن را در هر جایی استفاده کرد.این اسپیکر بلوتوث با هر بار شارژ شدن که دو ساعت زمان می برد می تواند به مدت 8 ساعت به پخش موزیک بپردازد که در مقایسه با رقبای خود حرف هایی برای گفتن دارد. باتری این اسپیکر 2600 میلی آمپر ظرفیت دارد. استفاده از بلوتوث 5٫0 در اسپیکر بلوتوث Xiaomi Outdoor موجب شده است که علاوه بر سرعت بیشتر در انتقال داده نسبت به نسخه قبلی (بلوتوث 4٫2 ) که تقریبا دو برابر آن است، برد بیشتری هم برای انتقال داده داشته باشد.همچنین led بسیار زیبایی که در زیر روکش اسپیکر در نظر گرفته شده است بسیار زیبا است و حس بسیار خوبی به کاربر منتقل می کند.

بلوتوثی زیلوت مدل S51

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S51

اسپیکر زیلوت مدل S51 یکی از خوش‌قیمت‌های بازار است؛ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، باتری خوبی دارد و تا ۶ ساعت می‌توانید با این اسپیکر به موسیقی دل‌خواهتان گوش کنید. طراحی این اسپیکر هم قابل توجه است و روی بدنه تعدادی دکمه فیزیکی برای کنترل فایل‌های در حال پخش وجود دارد. به عبارتی با خرید این اسپیکر با یک قیمت مناسب، یک اسپیکر خوش‌کیفیت در اختیار خواهید داشت. ZEALOT از جمله شرکت‌هایی است که خود را با نیازهای روز مشتریان وفق می‌دهد. از همین رو یکی از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر به نیاز کاربران در خصوص وجود یک اسپیکر کوچک که قابلیت حمل و نقل آسانی داشته باشد پاسخ داده است. این اسپیکر با ابعاد نسبتاً کوچک در دسته بلندگوهای قابل حمل قرار می‌گیرد، اما حمل و نقل آسان تنها ویژگی مثبت این اسپیکر نیست که باعث شود به آن توجه کنیم. این اسپیکر توسط بلوتوث نسخه 5.0 به هر دستگاه دارای بلوتوث متصل می‌شود و می‌تواند ساعت‌های طولانی موزیک پخش کند. موسیقی خود را حس کنید. تمامی درایورهای صوتی جدید اسپیکر S51 دارای بازده بالایی هستند. از پیشرفت و عمق باس در یک اسپیکر جمع و جور لذت ببرید! نگران تمام شدن زود هنگام شارژ باتری این اسپیکر زیلوت نباشید زیرا S51 با یکبار شارژ کامل که حدود 3 ساعت زمان می‌برد، می‌تواند بیش از 8 ساعت بسته به میزان صدای اسپیکر، موسیقی پخش کند. درون جعبه این اسپیکر، علاوه بر یک عدد S51، یک کابل یو اس بی نیز برای شارژ بلندگو قرار دارد. پوشش این اسپیکر در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. درگاه‌های ورودی USB,AUX,TF card و همچنین ارتباط بی‌سیم از طریق بلوتوث ورژن 5 در این اسپیکر تعبیه شده است. با استفاده از قابلیت TWS این اسپیکر می‌توانید دو اسپیکر S51 را از طریق بلوتوث به هم متصل کنید و از دو برابر شدن صدای موسیقی لذت ببرید. باتری داخلی 1800 میلی آمپرساعتی امکان شنیدن موسیقی به مدت 6 ساعت را برای شما ممکن می‌سازد.

بلوتوثی شیائومی مدل 16w

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل 16w

پخش صدا با کیفیت بالا مهم‌ترین ویژگی این اسپیکر است. گواهی IPX7، بازدهی باتری به مدت ۱۳ ساعت با برخورداری از ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت و البته طراحی جذاب هم از مشخصات اصلی اسپیکر شیائومی 16W در نظر گرفته می‌شوند. شیائومی 16W هم یکی دیگر از گزینه‌های انتخابی شما محسوب می‌شود. کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت در ازای ارایه این سطح از کیفیت کاملا منصفانه است.
اندازه و شکل ظاهری اسپیکر بلوتوث شیائومی Mi portable MDZ-36-DB، به گونه ای طراحی شده است که به راحتی میشود، در خانه یا فضای بیرون و… از آن استفاده کرده و اسپیکر را همیشه همراه خود داشته باشید. ابعاد مکعب مستطیلی این اسپیکر ۲۱٫۳ × ۷٫۴ × ۷٫۴ سانتی متر و با وزن 790 گرم است. همراه آن یک بند نیز وجود دارد که می توانید به آن وصل کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.
این اسپیکر Xiaomi، در دو رنگ آبی و مشکی در بازار موجود است، شیائومی این اسپیکر را از جدیدترین تکنولوژی True Wireless Stereo بهره مند ساخته که اتصالی کاملا بی سیم و مبتنی بر بلوتوث را برای کاربر فراهم می آورد. این اسپیکر به نسخه ۵٫۰ از بلوتوث مجهز شده است و اتصال بی سیم خود را تا شعاع ۱۰ متر با دستگاه های هوشمند برقرار می کنند.
این اسپیکر بلوتوث شیائومی مدل Mi Portable MDZ-36-DB، با بهره‌گیری از استاندارد مقاومت در برابر آب IPX7 از دیافراگم‌های داخلی مقاومت کرده و فضای محافظت شده‌ای را برای دو درایور اصلی فراهم می‌کند. همین امر سبب شده تا بتوانید از آن در فضاهای مختلف، استفاده کرده و محدودیت زیادی نداشته باشید.
این استاندارد این امکان را به شما میدهد تا اسپیکر در آب را به مدت 30 دقیقه و تا حداکثر 1 متر قراهم آورده، پس به راحتی می‌توانید از آن بهره‌مند شده و به گوش کردن موسیقی بپردازید. توان این اسپیکر، تقریباً دو برابر اسپیکر های کوچک بوده و با قدرت ۱۶ واتی خود، قادر است، صدا بسیار پر قدرت، شفاف و رسا را در تمام محیط پخش می کند. در این اسپیکر Xiaomi، یک میکروفون نیز قرار داده شده است که می‌توانید با استفاده از آن تماس دریافتی خود را پاسخ داده و به راحتی مکالمه داشته باشید. بنابراین بدون نیاز به اینکه گوشی موبایل را از اسپیکر جدا نمایید می‌‎توانید مکالمه کرده و مانعی برای شما وجود نخواهد داشته باشد.

بلوتوثی سونی مدل SRS XB13

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB13

شرکت سونی از اسپیکر بلوتوثی پرتابل SRS-XB13 Extra BASS در کشور هند رونمایی کرد.
برند سونی سال‌های زیادی است که محبوب ما ایرانی‌هاست و به جرات می‌توان گفت که در کیفیت محصولات این کمپانی شکی نداریم. اسپیکر SRS-XB13 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است. گواهی IP67 دارد . یک نکته مهم دیگر اینکه از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین بازدهی باتری این اسپیکر تا ۱۶ ساعت تعیین شده است.
اسپیکر سونی مدل SRS-XB13 دارای استاندارد ضد آب IP67 می باشد، پس شما میتوانید با خیال راحت این اسپیکر را در استخر، لب دریا و ساحل همراه خود داشته باشید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

اسپیکر سونی SRS-XB13 دارای وزن ۲۵۳ گرم می باشد که با وزن تلفن همراه شما برابری می کند، و از طرفی دیگر دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که دیگر شما دقدقه حمل و نقل آن را ندارید.در بسته بندی این اسپیکر یک بند وجود دارد که شما میتوانید آن را به اسپیکر خود متصل و سپس از کیف و یا کمر بند خود آن را آویزان کنید.

اسپیکر سونی مدل SRS-XB13 دارای میکروفون داخلی می باشد که به هنگام تماس به شما اجازه میدهد بدون قطع کردن بلوتوث تماس خود را پاسخ دهید.

بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

یکی از اسپیکرهای قدرتمند برند JBL همین مدل Charge 5 است، باس قوی، حجم صدای بالا و برخورداری از پورت USB A برای شارژ کردن گوشی موبایل از جمله مشخصات این اسپیکر خوش‌کیفیت است. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 دارای ویژگی های زیر می باشد.

اتصال بی سیم

برای اتصال این اسپیکر به دستگاه های پخش مانند گوشی موبایل یا پلیر ها ، از تکنولوژی بلوتوث استفاده شده است تا بتوانید به راحتی به این اسپیکر متصل شده و به صورت بی سیم موسیقی مورد علاقه خود را بشنوید. جی بی ال در سری جدید اسپیکر شارژ از بلوتوث نسخه ۵.۱ که جدید ترین نسخه در حال حاضر می باشد استفاده کرده است. در هر محیطی که باشید به راحتی می توانید به این سیستم صوتی همراه متصل شوید و از فاصله دور ارتباط خود را با آن حفظ کنید. در مواقعی مانند پیاده روی یا کوهنوردی میتوانید بدون اینکه گوشی موبایل خود را در دست بگیرید از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

درایور های بهبود یافته

این اسپیکر حرفه‌ای دارای صدای قدرتمند و شفافی می باشد که توسط درایور های جدید و بهبود یافته تولید و پخش می شود. یک عدد ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتور های دوگانه در کنار هم تجربه‌ی صوتی جدید و بی نظیری را برای شما فراهم می کنند.

قدرت صدا و پخش دقیق فرکانس ها

فرکانس های بیس و میدرنج (Low – Mid) در این اسپیکر از طریق 1 عدد ووفر 52×90 میلی متری با توان خروجی 30 وات RMS و فرکانس های تریبل (High) نیز توسط 1 عدد توئیتر 20 میلی متری با توان خروجی 10 وات RMS پخش می شوند. در مجموه این محصول قادر است تا صدایی به قدرت 40 وات RMS را تولید کرده و به گوش شما برساند. بازه فرکانسی قابل پخش در این سیستم صوتی مابین 65 هرتز تا 20000 هرتز است که برای اسپیکری با این ابعاد فوق العاده می باشد. اسپیکر Charge 5 یکی از محصولاتی است که واژه‌ی JBL Pro Sound را به تصویر می کشد.

بدنه‌ی ضدآب و مقاوم

بدنه‌ی این اسپیکر قابل حمل با دارا بودن گواهی بین المللی IP67 ضدآب بوده و در برابر نفوذ مایعات و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. این ویژگی برای یک اسپیکر پرتابل بسیار حائز اهمیت است و به شما امکان استفاده از اسپیکر خود در هر شرایطی با این بلندگوی همراه در زیر باران ، کنار استخر ، داخل حمام و سایر محیط های مرطوب به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و نگران هیچگونه آسیب احتمالی نباشید. همچنین بدنه‌ی این اسپیکر دارای ضربه گیر های سیلیکونی می باشد که آن را در برابر ضربات محکم بسیار مقاوم می کند.

تکنولوژی JBL PartyBoost

اسپیکر Charge 5 امکان اتصال آن به دیگر اسپیکر های جی بی ال وجود دارد. اگر چند عدد از این اسپیکر داشته باشید و یا دوستانتان نیز اسپیکر های جی بی ال دارای تکنولوژی PartyBoost داشته باشند می توانید به راحتی آنها را به هم متصل کنید و صدای موسیقی را به حداکثر برسانید.

امکان شارژ دستگاه های دیگر

یکی دیگر از مزیت های این موضوع این است که نیازی نیست در سفر های خود یک دستگاه پاور بانک نیز همراه خود ببرید. این اسپیکر دارای پاور بانک داخلی می باشد که می توانید از طریق آن دستگاه های دیگر خود را به راحتی و از طریق پورت USB شارژ کنید. ظرفیت بالای باتری این اسپیکر کمک می کند تا در واقعی که دستگاه های دیگر ما شارژ کافی نداشته باشند، بتوانیم از طریق باتری اسپیکر آن ها را شارژ کنیم. این ویژگی در مسافرت ها و گردش ها و محیط هایی که به پریز برق دسترسی نداریم بسیار کاربردی و حیاتی می باشد.

پخش موسیقی به مدت ۲۰ ساعت

انرژی مورد نیاز این اسپیکر پرتابل توسط یک عدد باتری داخلی قابل شارژ تامین می شود که از جنس لیتیوم یون پلیمر ساخته شده است. ظرفیت این باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و قادر است با هر بار شارژ کامل به مدت ۲۰ ساعت موسیقی پخش کند. ظرفیت بالای باتری برای زمان پخش بیشتر و شارژ دستگاه های دیگر ، برای افرادی که اهل گردش و مسافرت هستند قابلیت بسیار مهمی است. اگر در سفر های خود روزانه ۵ ساعت از این اسپیکر استفاده کنید ، تا چهار روز نیازی نیست که اسپیکر خود را شارژ کنید.

پارتی باکس 310 جی بی ال

جی بی ال پارتی باکس مدل Party Box 310

اسپیکر خانگی بلوتوثی حرفه‌ای PartyBox 310 جدیدترین مدل از اسپیکرهای سری پارتی باکس از کمپانی جی بی المی باشد. این اسپیکر ۱۷۴۲۰ گرم وزن دارد و همچنین ابعاد آن 360x320x680 میلی‌متر است و باتری آن تا ۱۸ ساعت بازدهی دارد و مدت زمان شارژ آن سه و نیم ساعت است. شما می‌توانید از این سیستم صوتی در دو حالت برق یا باتری استفاده کنید. درایورهای حرفه‌ای این اسپیکر صدای موسیقی را با وضوح‌بالا و بیس قدرتمندی پخش می‌کنند و باعث افزایش هیجان مهمانی شما می‌شوند. کانکشن‌های پرکاربرد به شما امکان اتصال آسان به دو صورت بی‌سیم و باسیم را می‌دهند تا بتوانید با هر دستگاهی به‌راحتی به این سیستم صوتی متصل شوید و موسیقی دلخواه خود را بشنوید. بدنه این اسپیکر ضدپاشش آب بوده و در برابر قطرات باران و نفوذ ذرات آب و گردوغبار بسیار مقاوم است. روش‌های اتصال برای اتصال به PartyBox 310 کافی است بلوتوث موبایل یا تبلت خود را روشن کنید، اسپیکر را جستجو کرده و متصل شوید. می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه خود را در یک فلش مموری بریزید و از طریق پورت USB به اسپیکر متصل کرده و پخش‌کنید. همچنین می‌توانید توسط کابل AUX دستگاه خود را از طریق ورودی 3.5 میلی‌متری به اسپیکر متصل کنید. حالا فقط دکمه پخش را فشار داده و از شنیدن موسیقی موردعلاقه خود لذت ببرید. قدرت 240 واتی این سیستم صوتی خانگی جمعیت را با نمایش نوری خیره کننده و پویا جمعیت را مسحور می‌کند. با برنامه partybox آهنگ‌ها، نمایش نور را تغییر دهید، ویژگی‌های کارائوکه و موارد دیگر را هم کنترل کنید.

بی ال پارتی باکس مدل Party Box 300

 پارتی باکس 300 جی بی ال

JBL Party Box دارای باتری 10400 میلی آمپر ساعتی است که در مجموع 18 ساعت طول عمر باتری مداوم را تضمین می کند. این دستگاه 2 ووفر 6.5 اینچی و 3 توییتر 2.5 اینچی را همراه با پاسخ فرکانس 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز را در اختیار شما قرار می دهد. استروب ها و چراغ ها جلوی بلندگوی جی بی ال را پوشش می دهند و به شما این امکان را می دهند تا ار مدهای Pulse، Party یا Meter استفاده کنید تا افکت های مختلف را امتحان کنید. این اسپیکر دارای ورودی های 100 تا 240 ولت AC و 12 ولت DC است.

پورت ها دارای پورت USB، RCAL/R، میکروفن، گیتار و کنترل حجم صدا و Aux-in است و از فرکانس 45 تا 20000 هرتز پشتیبانی می کند که در واقع مناسب است. در مورد پخش بی سیم هم از تبلت و گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند و در مورد استریو بی سیم شما باید از طریق بلوتوث به اتصال را فراهم آورید.
در نهایت این دستگاه دارای ارتفاع 310x320x690 میلیمتری و وزن کلی 35 پوندی است و با یک سال گارانتی جی بی ال همراه است.

عملکرد اسپیکر JBL مدل Party Box 300

باندها و استریوهای دوقلوی 2.3 اینچی آن، صدای بلندی با فرکانس 45 هرتز تا 20 هزار هرتز و با قدرت 100-120 وات ایجاد می کند. سطح صدا مانند اکثر بلندگوهای بلوتوثی مطابق با حجم اصلی دستگاه تلفن همراه شما کار می کند. با این حال، بر خلاف اکثر بلندگوهای بلوتوثی ، میزان کاربرد معمولی روزانه از جی بی ال 300 احتمالاً حدود 25 درصد است، مگر اینکه با استفاده افراطی از آن قصد داشته باشید خودتان را از موسیقی خسته کنید که در این صورت این مقدار به 40 درصد می رسد. این بدان معناست که بلندگو این قابلیت را دارد که سیستم PA را بلندتر کند.
در آهنگ های با محتوای باس شدید، حتی با وجود غیرفعال کردن صدای باس، اسپیکر JBL مدل Party Box 300 در بالاترین ولوم ممکن است کیفیت صدارا کاهش می دهد. تقویت کننده باس را فعال کنید و تنظیمات متناسب به آن را کنترل کنید. من شاید برای پنج ثانیه آن را با حداکثر میزان صدا روشن کردم، فقط بخاطر اینکه بتوانم به شما بگویم که معرکه است. در سطح متعادل تر مانند 45 درصد میزان صدا، صدای بلندگو هنوز هم بسیار بلند است و در همه حالت ها، عمق باس زیادی وجود دارد.

اسپیکر JBL مدل Party Box 300 مجهز به ورودی گیتار

آهنگ “Drover” از بیل کالاهان، که از عمق باس کمتری در متن موسیقی برخوردار است، حس بهتری از اصالت صدای کلی این اسپیکر به ما می دهد. با خاموش کردن باس، صدای طبل های این آهنگ، هنوز صدای رعد و برق می دهند و جان تازه ای به آوازهای باریتون کالاهان می بخشد.
ما واقعا افکت های نوری که به صورت یکپارچه ظاهر می شوند را دوست داشتیم. با هر کوبش افکت ها به موقع تغییر می کنند و فضای عالی را به مهمانی شما اضافه می کند. مورد دیگری که حتما آن را دوست خواهید داشت این است که وقتی باتری گوشی هوشمند شما در حال تخلیه است می توانید آن را به پورت USB اسپیکر وصل کنید و بدون هیچ مشکلی گوشی خود را شارژ کنید.
در کل JBL Party Box 300 عالی است، نمای بیرونی آن فوق العاده است و چراغ های LED عالی هستند، کیفیت موسیقی محشر است و تجربه کلی شما رضایت بخش خواهد بود. بنابراین شما به طور قطع این اسپیکر JBL را دوست خواهید داشت.

جی بی ال مدل PartyBox 110

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 110

اگر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌هایتان نیاز به یک اسپیکر قدرتمند دارید پارتی باکس ۱۱۰ گزینه مناسبی است، این کالا در فهرست بهترین اسپیکر های بلوتوثی قرار دارد و در بین کاربران بسیار محبوب است. دلیل آن هم همین کیفیت صدای بسیار بالا، قابلیت حمل آسان، ضدآب بودن و باتری بسیار قدرتمند است.
این اسپیکر دارای ابعادی برابر با 30 * 56.8 * 29.5 سانتی متر، که شامل ارتفاع، طول و عرض می شوند. هم چنین در مقایسه با یک فرد متوسط حدود یک سوم قد آن می شود. وزن این بلندگو در حدود 10.8 کیلوگرم است.
بلندگوی Party Box 110 بلوتوث از برند JBL به همراه قابلیت رقص نور و کارائوکه، هم چنین ویژگی ها و قابلیت های متنوع و خاص آن، می‌ تواند هیجان خاصی به مهمانی های شما ببخشد. این اسپیکر به گونه ای طراحی شده که از طریق بلوتوث، پورت های USB و AUX می تواند به دستگاه های دیگر متصل شود. در ضمن دارای ورودی های مجزا برای میکروفن و ساز است. زمان شارژ این دستگاه حدود 3 ساعت و 30 دقیقه است. و قابلیت پخش به مدت 12 ساعت را دارا می‌ باشد.
از قابلیت های اصلی این محصول می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. این اسپیکر چمدانی،دارای گواهی بین المللی IPX4 می باشد. این گواهی ضمانت این را به شما می دهد. که اسپیکر شما در برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد.
در نهایت اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی با کیفیت،با قابلیت های متنوع و خاص را دارید،ما این محصول جذاب و پر طرفدار شرکت جی بی ال را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.
جی بی ال پارتی باکس ۱۱۰ ( JBL PartyBox 110 )که بعد از مدل ۱۰۰ به بازار آمده و میشه به چشم یه اسپیکر کامل بهش نگاه کرد ؛ باتری ۱۲ ساعته که برای شارژش فقط به ۳/۵ ساعت زمان نیاز دارید ، ضد پاشش آب طراحی شده تا زیر بارون و رطوبت شدید دووم بیاره .
نرم افزار پارتی باکس هم میتونید دانلود کنید و یه سری شخصی سازیهای کوچک رو مثل تغییر بازه نور LED داشته باشید .
یه صدای کامل ۱۶۰ واتی که هم با کیفیته و هم حجم قابل قبولی داره و با چینش خاص درایوها روی هم یه صدای جذاب و پر بهتون میده . بلوتوث ، جک ۳.۵ میلیمتری و ورودی فلش هم تعبیه شده تا راحت بهش وصل شید.
اگر یه نمونه مثل خودش و یا مدل ۳۱۰ هم بگیرید میشه بی سیم بهش کانکت شید و استریوش کنید . در نهایت باید بگیم که چه بیرون و چه داخل خونه چه یه دور همی کوچک و چه یه مهمونی بزرگ ؛ JBL PARTYBOX 110 از پسش بر میاد .

بی ال مدل Party Box 1000

جی بی ال مدل Party Box 1000

این سیستم صوتی خانگی است و ۳۴ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن دارد و طبیعتا قابل حمل نیست اما یکی از قدرت‌مندترین اسپیکرهای جی بی ال است. علاوه‌بر صدای بلند و باکیفیت به خاطر نوری که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای مهمانی‌های شما باشد. یک دستبند هم روی این محصول وجود دارد که به اسپیکر وصل می‌شود و می‌توانید حالت‌های نور و افکت صدای آن را تغییر دهید. این اسپیکر دارای پر DJ است می‌توانید از آن برای نواختن درام، کیبورد و پیانو استفاده کنید. توان خروجی آن ۱۱۰۰ وات است. برای جابه‌جایی دو چرخ در زیر اسپیکر وجود دارد. جلوه نورپردازی یک نمایش نوری فریبنده ایجاد می‌کند تا با یک تجربه بصری ماندگار، جمعیت شما را شگفت زده کند. DJ launchpad به شما امکان می‌دهد درام، کیبورد و پیانو بنوازید. ورودی‌های میکروفون و گیتار به شما این امکان را می‌دهند که میکروفون یا گیتار خود را وصل کرده و روی صحنه بروید و حسابی خوش بگذرانید.وجود یک اسپیکر بزرگ یا پخش کننده با کیفیت می‌توانند مراسم‌های شما را رنگ و بوی دیگری ببخشند.

ویژگی‌ها

ابعاد پخش کننده خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000 در حدود ۳۹۷*۳۹۰*۱۰۵۰ ۳۹۷*۳۹۰*۱۰۵۰ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۳۴۷۰۰ گرم است. توان خروجی این پخش کننده ۱۱۰۰ وات خواهد بود. این اسپیکر حرفه ای دارای پد DJ با قابلیت نواختن درام، کیبورد و پیانو است. این مدل دارای قابلیت Smart DJ و دارای ورودی گیتار و میکروفون است. برای این مدل یک ووفر ۳۰۴.۸ میلی متری و ۲ میدووفر ۱۷۷.۸ میلی متری در نظر گرفته شده است. تکنولوژی Bass Boost برای کنترل باس اسپیکر به کار می‌رود. این پخش کننده دارای LED رقص نور بوده که قابلیت تنظیم با ریتم موسیقی در تمام پنل جلویی اسپیکر دارد. یک پورت USB برای پخش موزیک در این دستگاه وجود دارد. دستبند Air Gesture با LED هماهنگ با اسپیکر است. از قابلیت‌های این پخش کننده به تغییر افکت صدا و رقص نور توسط دستبند و قابلیت کارائوکه می‌توان اشاره کرد. با قابلیت کارائوکه می‌توان یک آهنگ باکلام از یک خواننده را در چند دقیقه به سادگی بی‌کلام کرد و نسخه بی‌کلام و بدون صدای خواننده ی آن را به دست آورد. بنابراین برای افرادی که دوست دارند در جمع‌های خودمانی بهصورت آماتور بخوانند بسیار مناسب است.

نوع اتصال در این پخش کننده بی سیم بوده و از طریق بلوتوث و همینطور با سیم از طریق AUX است. نسخه بلوتوث مورد استفاده در این دستگاه 4.2 خواهد بود. همچنین این پخش کننده دارای خروجی هدفون و ورودی میکروفون و ورودی صدا است. پخش کننده خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000دارای یک ووفر 30.48 سانتی متری و 2 میدووفر 17.78 سانتی متری خواهد بود. این پخش کننده دارای میکروفون داخلی هم است. قابلیت شارژ دستگاه های مختلف از طریق پورت USB وجود دارد. پورت‌های این پخش کننده شامل پورت ورودی صدا استریو 2RCA، پورت ورودی AUX، پورت خروجی 3.5 میلی متری صدا و پورت خروجی 3.5 میلی متری صدا و دیتا است. این پخش کننده دارای 2 چرخ زیر اسپیکر برای جابجایی راحت‌تر است. اقلامی که به همراه این محصول ارائه می‌شوند شامل یک عدد دستبند LED جی بی ال و کابل برق بلندگو است.

Microlab M310101

میکرولب مدل M310101Cyclone

جنس بدنه چوبی است و صفحه نمایش آن هم چوبی است.ارتفاع هر کدام از دستگاه‌ها ۱۲۵ سانتی متر است. ۶ عدد ساب ووفر دارد.  درگاه کارت حافظه و محل اتصال فلش مموری را دارد تا بتوانید عکس های خود را تا کیفیت اچ دی در با کمک این اسپیکر نمایش دهید. این مدل بی سیم است و هر آنچه بخواهید می توانید از طریق موبایل خود با استفاده از بلوتوث پخش کنید. بدون اینکه به سیمی نیاز داشته باشید. وزن اسپکیر ۲۶ کیلو است. از امکاناتی مثل رقص نور برخوردار است و می توانید در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید. و دارای‌ توان خروجی صدای بسیار بالا و برابر با 350 وات می باشد. حتما می دانید که هر میزان توان خروجی صدا بالاتر باشد، میزان صدای منتشر شده توسط اسپیکر نیز بالا تر است. این پخش کننده ی خانگی نیز از قدرت ارتعاش و انتشار صدای فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.
رنگ بدنه ی این محصول مشکی بوده و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. گفتنی است که در هنگام روشن بودن دستگاه اسپیکر های آن به وسیله رقص نور رنگ های مختلف و متنوعی پیدا می کنند. در نتیجه در فضای تاریکی و یا در نور شب جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی را می آفرینند. این محصول به بلوتوث نیز تجهیز شده است. وجود بلوتوث موجب می‌ شود تا بتوانید به صورت بی سیم به پخش موسیقی ها و صدا های مورد نظر خود از طریق اتصال دستگاه های مختلف به اسپیکر بپردازید.

مدل M310101Cyclone

ویژگی ها

• صفحه نمایش: روی بدنه ی این دستگاه یک عدد صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد که این صفحه نمایش تنظیمات مختلف میزان صدا و موسیقی مورد نظر شما را به خوبی به نمایش می‌‌ گذارد. قابلیت کنترل این صفحه نمایش نیز به هم وسیله ی ریموت کنترل و هم به صورت پنل لمسی انجام می‌ شود. که وجود پنل لمسی به راحت تر شدن کار شما در انجام تنظیمات کمک شایانی می‌ کند.
• میکروفون: این دستگاه دارای ورودی میکروفون نیز می باشد این ورودی باعث می شود تا شما بتوانید میکروفون خود را به دستگاه متصل کرده و به سخنرانی و اجراهای مختلف بپردازید. پس قابلیت این دستگاه تنها به پخش موسیقی منتهی نمی‌ شود و برای اجرا و خوانندگی نیز کاربرد دارد. زیرا صدا را با کمترین میزان نویز و بالاترین کیفیت از طریق میکروفون منتشر می کند.

مدل SoundTower mx t70

سامسونگ مدل SoundTower mx-t70

یک اسپیکر خانگی قدرتمند در برابر رقیبان خود است که به گرد و غبار و آب پاش مقاوم است. دارای یک عددساب ووفر، دارای دو عدد پورت usb-A و جک ۳.۵ میلی‌متری، امکان نورپردازی lED است. به دستگاه های اندروید و ios وصل می شود. رنگ مشکلی آن بسیار زیباست. با اسپیکرهای دو جهتی ای که این قابلیت را دارد صدا در دو جهت پخش شود و حتی مهمان های شما هم می توانند با دو استفاده از دو اتصال میکروفونی که دارد، آواز بخوانند. صدای استریو آن با بلندگوهای دو جهته 1500 واتی مجهز شده است.
ابعاد محصول: 18.2 اینچ W x 34.8 اینچ H x 17.9 اینچ D

نوع رابط: USB 2.0

فناوری ارتباط بی سیم: Wi-Fi

سونی مدل MHC V73D

اسپیکر سونی مدل MHC-V73D

جنس بدنه‌ی این اسپیکر چوبی است و یک ورودی میکروفون و یک ساب‌ووفر دارد. صفحه نمایش آن لمسی است و مجهز به درگاه ارتباطی HDMI است. ۲۱ کیلو و ۲۰۰ گرم وزن دارد و از سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی پشتیبانی می‌کند. می‌توانید میکروفون به آن متصل کنید و با استفاده از قابلیت کارائوکه با دوستان خود به آواز خواندن بپردازید. با این سیستم صوتی خانگی ضربان آهنگ خود را در هر گوشه با صدای قدرتمند Omni Directional و تقویت کننده جت باس احساس می‌کنید. پنل لمسی LED دارای نورگیر و ضد پاشش برای کنترل آسان موسیقی هم در دسترس است.

پخش‌کننده خانگی سونی مدل MHC-V73D در آگوست سال 2020 رونمایی شد. نسل پنجم سیستم‌های صوتی قدرتمند و جذاب سونی، کامل‌ترین امکانات صوتی و تصویری را همراه با سرگرمی‌های متنوع برای دارندگان آن‌ها فراهم می‌کند. با درایو نوری، خواندن DVD صوتی و تصویری و داشتن خروجی با کیفیت HDMI امکان‌پذیر می‌شود. این دستگاه قادر است تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن برای دستگاه‌های نمایشگر ارسال کند و با استفاده از تکنولوژی ARC صدای تلویزیون را در سیستم صوتی خود دریافت کند. به کمک صدای قدرتمند 1440 وات در مقیاس RMS این دستگاه و حالت مسابقه فوتبال آن، صدایی فراگیر خواهید داشت. پخش‌کننده سونی MHC-V73D دارای ابعاد 92.1×42.8×37 سانتی‌متر است و وزنی برابر با 21.2 کیلوگرم دارد. این دستگاه به آسانی با استفاده از چرخ‌هایی که در قسمت زیرین آن تعبیه شده قابل‌حمل است. با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی که برای آن در نظر گرفته شده می‌توانید تمامی تنظیمات موردنظرتان را انجام داده و از پخش باکیفیت و امکانات دستگاه استفاده کنید.

سونی مدل MHC V90DW

اسپیکر سونی مدل MHC-V90DW

وزن آن ۵ کیلوگرم و جنس بدنه آن از چوب است. این اسپکر صدای بسیار قدرمندی دارد و از قابلیت رقص نور هم برخوردار است. صدای آن فراگیر و تمام محیط را پر می‌کند و شما حس لذت را تجربه خواهید کرد. دارای محل اتصال برای گیتار است که حسابی سرگرم کننده به نظر می‌آید اگر اهل گیتار زدن باشید. پخش کننده DVD به شما امکان می‌دهد از صدای بلند فیلم‌ها لذت ببرید و از خروجی HDMI برای ارسال سیگنال ویدیویی به تلویزیون خود استفاده کنید.با استفاده از این قابلیت می‌توانید V90WD را با یک لپ تاپ که از سیستم DLNA پشتیبانی می‌کند. JBL Signature Sound عملکرد بی‌سابقه و تجربه‌های صوتی معتبری را ارائه می‌دهد که برای مهمانی خود اگر از آن استفاده کنید حسابی خوشحال خواهید شد. جلوه نورپردازی تمام پانل یک نمایش نوری فریبنده‌ای را ایجاد می‌کند تا با یک تجربه بصری ماندگار، جمعیت را شگفت زده کنید. DJ launchpad به شما امکان می‌دهد درام، کیبورد و پیانو بنوازید. همچنین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و دارای گواهینامه IPX4 است.
سونی با پخش‌کننده‌‌ی V90WD موتکی (Muteki) یک سیستم صوتی قدرتمند و نورپردازی عالی را کنار هم جمع‌کرده تا تجربه‌ای فوق‌العاده از گوش دادن به موسیقی برای کاربر به ارمغان بیاورد. این دستگاه 170 سانتی‌متر ارتفاع دارد با طراحی برج مانند خود باعث شده گوش دادن به موسیقی تجربه‌ای مجذوب‌کننده باشد. V90WD همچنین از خدماتی مثل Chromecast built-in و Spotify پشیتبانی می‌کند و صفحه کنترل لمسی آن کار با دستگاه را بسیار ساده کرده است.

سونی مدل MHC V90DW 1

این مدل به پورت USB هم مجهز است که می‌تواند برای پخش فایل‌های موسیقی خصوصا فایل‌های صوتی Hi-Res مورد استفاده قرار گیرد. از طریق USB می‌توانید فایل‌های صوتی با فرمت‌هایی نظیر MP3، AAC، WAV/AIF، FLAC و ALAC را پخش کنید. همچنین می‌توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید.

اما راه‌های ارتباطی V90WD به همین‌جا ختم نمی‌شود و نوبت به کاربردی‌ترین آن‌ها یعنی بلوتوث رسیده است. بلوتوث این مدل که به سیستم NFC نیز مجهز است از این رو اتصال دستگاه‌های هوشمند به پخش‌کننده ساده‌تر شده است. البته بلوتوث این مدل به سیستم LDAC نیز مجهز است که باعث می‌شود حجم داده‌ی بیشتری از طریق بلوتوث منتقل شود. اگر دستگاهی سازگار با این سیستم داشته باشید، خواهید توانست فایل‌های پرحجم و Hi-Res صوتی را نیز از طریق بلوتوث پخش کنید. اگر زمانی احساس کردید که قدرت صدای V90WD برای‌تان کافی نیست که البته بعید است، امکان اتصال تا 10 عدد اسپیکر دیگر به آن هم وجود دارد. این اتصال از طریق Wifi خواهد بود و نیازی به سیم و کابل اضافه نیست. همچنین اگر به خاطر اندازه‌ی بزگر نگران جا به جا کردن دستگاه هستید، بهتر است بدانید V90WD طوری طراحی شده که به راحتی روی دو پایه قرار می‌گیرد و جا به جا می‌شود.

زیلوت مدل SP80

اسپیکر زیلوت مدل SP80

بلندگوهای استریوی بلوتوث S55 می‌توانند صدای استریوی بلند 20 واتی را با 2 درایور با برد کامل و ساب‌ووفرهای دوگانه پررونق در فضا تولید کنند. باتری‌های این سیستم صوتی خانگی تا ۲۰ ساعت دوام می‌آورد و الگوی نور رنگ‌آمیزی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد یعنی شما هم از نظر بینایی و هم شنوایی حسابی لذت خواهید برد. دارای گواهینامه IPX5 و ضد آب است. بلندگوی بلوتوث ضد آب ZEALOT در برابر آب، باران، اسپری ملایم مقاوم است. ( البته آن را مستقیم در آب نیندازید) برای استخر، مهمانی، باربیکیو، آشپزخانه، دوش عالی است.
پارتی باکس بی‌نظیر زیلوت با پنل حرفه‌ای با مدل SP80 وارد بازار این گروه کالای جذاب شد. این پارتی اسپیکر دارای دو درایو اسپیکر 8 اینچ و یک عدد هورن توییتر 1.5 اینچ است که در مجموع 80 وات توان خروجی و 350 وات توان نهایی ایجاد می‌کند. این اسپیکر دارای بدنه با ترکیب سه گانه از چوب، پلاستیک تقویت شده و فولاد مش شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. با دو میکروفن بیسیم این اسپیکر به راحتی می‌توانید استیج خوانندگی خصوصی خودتان را داشته باشید. این اسپیکر قابلیت حذف صدای خواننده برای قابلیت کاراوکه را دارا است. رقص نور این استیج بر عهده صفحه پخش نور 5 حالته این اسپیکر است که در روبرو اسپیکر قرار دارد که با نام فلم شناخته می‌شود تا استیج شما پر از نورهای رنگارنگ باشد و از مراسم‌های خود لذت دو برابر ببرید. این اسپیکر علاوه بر دو عدد میکروفن بی سیم دارای 2 ورودی مجزا میکروفن برای استفاده میکروفن سیم دار نیز است و همچنین یک ورودی مجزا برای اتصال گیتار به این اسپیکر نیز تعبیه شده است. قابلیت ضبط روی حافظه خارجی نیز از قابلیت‌های این اسپیکر است که برای آن دکمه‌ای مجزا روی پنل در نظر گرفته شده است.

بلوتوثی خانگی لیتو مدل Boom Box 3000

اسپیکر بلوتوثی خانگی لیتو مدل Boom Box 3000

بلندگوی بلوتوث بوم باکس کارائوکه به دو ساب‌ووفر 6.5 اینچی و توییتر 1.5 اینچی با حداکثر توان 500 وات مجهز شده است. دارای بازتولید صدای استریو با برد کامل و محفظه پورت شده برای پاسخگویی باس طولانی است. بلندگوی بلوتوث بی‌سیم با دستگاه‌هایی مانند آیفون، تلفن همراه اندروید، آی پد، تبلت، رایانه شخصی کار می‌کند. ایده آل برای استفاده شخصی در خانه و فضای باز است. علاوه‌بر اتصال بی‌سیم، این بلندگوی بلوتوث با صدای بلند موسیقی دارای ورودی 3.5 میلی متری AUX، کارت خوان میکرو SD، پورت USB و جک‌ ورودی ¼ اینچی برای میکروفون/گیتار است. بلندگوی بلوتوث Pyle boombox برای کارائوکه، اجرای صحنه و کنترل جمعیت عالی است. مجهز به باتری داخلی لیتیوم یونی 3600 میلی آمپر ساعتی و 7.4 ولت قابل شارژ و دارای بند/دسته حمل است تا بتوانید آن را هر کجا که هستید ببرید.
برند LEITU یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل است که اسپیکرهای وایرلس بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. یکی از این مدل اسپیکرها، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل BOOM BOX 3000 است که با توجه به چرخ‌های متحرک و دسته موجود روی بدنه، به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل LEITU 1000 با ابعاد 650x320x340 میلی‌متر از توان خروجی 40 وات بهره می‌برد. شما می‌توانید این اسپیکر را به صورت مستقیم به برق شهری متصل کنید یا از طریق باتری قابل شارژ به صورت مداوم بین 1 تا 2 ساعت از آن استفاده کنید. همراه با این محصول، یک ریموت کنترل هم ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی تنظیمات را تغییر دهید. در نهایت باید بگوییم که اسپیکر لیتو Boom Box 3000 از نظر جنس بدنه و کیفیت صدا محصول بسیار خوبی به حساب می‌آید. فقط این را هم باید در نظر بگیرید که کمی عمر باتری آن پایین است.

تسکو مدل TS 2184

اسپیکر تسکو مدل TS 2184

قابلیت اتصال بی‌سیم و سیمی، سازگاری برای اتصال به تلوزیون، کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی، تبلت و مک بوک بخشی از مهم‌ترین مشخصات اسپیکر رومیزی تسکو TS 2184 است. همچنین این اسپیکر مجهز به یک ساب ووفر است و از پورت USB Type-A پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌ها

اسپیکر TS 2184 محصولی چهار تکه است. اگر شما هم از کاربران دستگاه‌های دیجیتالی باشید، حتماً با انواع و اقسام اسپیکرهای دو و سه‌تکه آشنایی دارید. همان‌طور که در بالا ذکر کردیم این اسپیکر کاربردهای فراوان دارد. درواقع TS 2184 یک اسپیکر سه‌تکه با یک ساندبار است. از اسپیکر سه‌تکه می‌توانید به‌عنوان بلندگوی کامپیوتر رومیزی خود استفاده کنید. با توجه به توان خروجی 70 واتی این محصول، صدای خروجی TS 2184 فوق‌العاده رساست. با توجه به ساندبار این اسپیکر نیز می‌توانید تجربه شنیدن صدایی باکیفیت و قوی را داشته باشید. پنل این اسپیکر و صفحه‌نمایش عددی که در مرکز پنل قرار گرفته است، اسپیکر TS 2184 را به محصولی زیبا تبدیل کرده است. همراه با این محصول، ریموت کنترلی عرضه شده است که می‌توانید با استفاده از کنترل و تنظیمات مربوط به صدای خروجی را به‌راحتی و سرعت بالاتر انجام دهید. در طراحی ظاهری این اسپیکر- ساندبار نیز منحنی‌ها و طراحی زیبایی استفاده شده است که ارزش خرید TS 2184 را بالا برده است. در کنار همه این ویژگی‌ها، این محصول تسکو از رادیو FM نیز برخوردار است؛ رادیو این اسپیکر از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار است. وجود این ویژگی‌ها، TS 2184 را به محصولی چندکاره و کاربردی تبدیل کرده است.

نگاه کلی

اسپیکر TS 2184محصولی باکیفیت و طراحی رضایت‌بخش از برند ایرانی تسکو است اما کاربرد این محصول تنها در استفاده از آن به‌عنوان اسپیکر رومیزی خلاصه نمی‌شود. وجود تکه چهارم این محصول که به‌عنوان ساندبار مورداستفاده قرار می‌گیرد، کاربر را از تهیه ساندبار یا حتی سینمای خانگی بی‌نیاز می‌کند. وجود رادیو باکیفیت نیز دلیل دیگری است که کاربر را از تهیه یکی دیگر از انواع لوازم‌خانگی بی‌نیاز کند. ورودی‌های متنوع و کاملی که تسکو برای این محصول در نظر گرفته است نیز ارزش خرید TS 2184 را بالاتر برده است. صدای بسیار رسا که درنتیجه‌ی توان خروجی 70 واتی این اسپیکر ایجاد می‌شود، TS 2184 را برای فضاهای نسبتاً بزرگ هم مناسب ساخته است. تهیه این محصول به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند با تهیه یک محصول، از ترکیب امکانات چند ابزار کاربردی استفاده کنند.

بلوتوثی تسکو مدل TS 2305

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305

طراحی و وزن مناسب اولین چیزی است که از اسپیکر بی سیم تسکو 2305 ts به چشم می‌خورد. این اسپیکر قابل حمل است و می‌توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. مجهز به باتری لیتیوم پلیمری است که بازده خوبی دارد و در صورتی که بخواهید با بالاترین ولوم از این اسپیکر استفاده کنید به مدت ۴ ساعت پاسخگوی شما خواهد بود. اما برسیم به کیفیت صدا که مسلما مهم‌ترین المان برای خرید اسپیکر است. از این رو می‌توان این اسپیکر را در لیست اسپیکرهای باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه معرفی کرد.
TS 2305 جادویی، اسپیکر قابل حمل از کمپانی TSCO است. باتری لیتیومی قابل شارژ TS 2305 دارای ظرفیت استثنایی 7200 میلی‌آمپر ساعتی است که عمر باتری فوق‌العاده این اسپیکر، تمام اسپیکرهای قابل حمل دیگر را به چالش می‌کشد. در نتیجه، تنها با یک بار شارژ تا ساعت‌ها به طور بی‌ وقفه به پخش موسیقی می‌پردازد. اسپیکر TS 2305 قادر است به سادگی ‌به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث نسخه V5.0+BR+EDR+BLE به گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و هر دستگاهی که دارای بلوتوث است متصل شود؛ البته از قابلیت‌های این اسپیکر قابل حمل می‌توان به امکان اتصال کانکشن‌های مختلف ازجمله درگاه پورت USB ، TF Card ، AUX اشاره کرد. با استفاده از این اسپیکر از گوش ‌دادن به موسیقی‌های مورد علاقه‌ خود با کیفیت بالا و بیس عمیق لذت برد. توان خروجی اسپیکر TS 2305 برابر با 30 وات در حالت استفاده از باتری است. همچنین فرکانس پاسخ ‌گویی این اسپیکر برند تسکو برابر با بازه‌ی 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

  • متشکریم تا اینجا با ما همراه بودید. این مقاله را مدآوری برای خرید و راحتی آسان شما جمع آوری کرده تا بهترین کالاهارا با بهترین کیفیت با بیشترین امکانات از فروشگاه اینترنتی مدآوری خریداری کنید. نظراتتون در مورد این مقاله با ما اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مدآوری

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.