معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

modavar
13 فوریه, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت های زنانه و مردانه

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت های زنانه و مردانه موضوع این مطلب مدآوری می باشد. قصد داریم به شما درباره‌ یکی از پرطرفدار‌ترین کفش‌های فصول سرد، یعنی بوت و نیم‌بوت توضیح دهیم. مطالبی در مورد انواع مختلفی که بوت‌ها و نیم بوت ها دارند، نکاتی که دانستن آن ها برای خرید بهتر بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها لازم است و بیان نکاتی در این مورد که هر مدل از بوت ها و نیم‌بوت ها مناسب استفاده در چه تیپ و استایلی بوده تا بهترین و شیک ترین جلوه را به ما بدهد. تا انتها با ما همراه باشید.

جذاب‌ترین پاپوش‌های فصول سرد که جدا از اینکه مخاطبش زن یا مرد است، سن کمی دارد، نوجوان و جوان است یا سن بالایی دارد، طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است. این نوع کفش‌ها در سال‌های اخیر در استایل‌های متفاوتی دیده شده و پتانسیل بالایی در خلق زیبایی ظاهری برای افراد را از خود نشان داده است. همچنین این کفش‌ها مناسب‌ترین گزینه برای گرم نگه داشتن پاهای افراد در سرمای زمستان و رطوبت آن است.

نیم بوت و بوت ها زنانه و مردانه

معرفی و ویژگی‌های بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

بوت و نیم‌بوت یا به عبارتی چکمه‌ها نوعی مد زمستانه محسوب می‌شوند که مورد علاقه بسیاری از افراد است. این کفش‌ها چند ویژگی را به صورت همزمان دارا می باشد. این کفش‌ها نسبت به سایر مدل‌های کفش‌ها بهترین مقاومت را در برابر بارش برف و باران داشته و کمترین میزان رطوبت را به درون خود راه می‌دهد.

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

این کفش‌ها در میزان گرم کردن پاها هم رتبه اول را در میان تمام مدل‌های مختلف کفش‌ها دارد بنابراین کاملا مناسب زمستان و هوای سرد است. در زمینه طراحی و ظاهر هم بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها بسیار محبوب و پر مخاطب بوده و اشکال متفاوتی را به خود می‌گیرند. از رویه‌های چرمی و مجلسی تا رویه‌های دیگر، از بوت‌های تخت که مناسب استریت استایل هستند در نظر داشته باشید تا بوت‌ها و نیم‌بوت‌هایی که پاشنه بلند داشته و مناسب مراسمات رسمی هستند.

نیم بوت

نکات و معرفی برای خرید بهترین بوت و نیم بوت ها

  • بوت و نیم‌بوت همه‌کاره: معمولا نیم‌بوت همه‌کاره پیدا نمی‌شود! نیم‌بوت یا بوتی که در همه جا کاربرد داشته باشید، پس در نظر داشته باشید که بیشترین میزان استفاده شما از بوت یا نیم‌بوت در چه شرایطی است، برای همان شرایط اقدام به خرید بوت و نیم‌بوت کنید. مثلا اگر زیاد اهل رفتن به مراسم رسمی یا مهمانی هستید و خانم هستید می‌توانید از بوت‌هایی با پاشنه بلند ونازک استفاده کنید که هم بلندقدتر به چشم بیایید هم جذاب‌تر، یا اگر آقا هستید و زیاد اهل پیاده روی هستید سراغ نیم‌بوت‌های تخت و سبک بروید.
  • نیم‌بوت برای محل کار: اگر دنبال یک بوت یا نیم‌‌بوتی برای پوشیدن در محل کار یا روزمره‌تان می‌گردید باید نیم‌بوتی بپوشید که در درجه اول راحت باشد تا در اثر طولانی مدت که همراه پاهای شماست پاهای‌تان را خسته نکند: مثلا کفی تخت داشته باشد یا پنجه پهن داشته باشد و در درجات بعدی به ترتیب به استحکام آن محصول و زیبایی ظاهری آن دقت نمایید.
  • بوت و نیم‌بوت برای کوه‌نوردی: اهل کوه‌نوردی هستید: سراغ نیم‌بوت‌های سفت و محکم و همچنین ضد رطوبت بروید تا بتوانید در این شرایط از این نیم بوت استفاده کنید.
  • ارتفاع بوت و نیم‌بوت: در کنار توجه به سایز بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها با توجه به این موضوع که در زمستان جوراب‌های ضخیمی هم می‌پوشید یا خیر، به میزان ارتفاع (بلند یا کوتاه بودن ساق) بوت‌ها هم توجه کنید و بر اساس شرایط استفاده، ارتفاع و اندازه مناسبی را برای بوت‌ها انتخاب کنید. مثلا اگر در شهرهای پر بارندگی هستید بهتر است ساق بوتتان بلند‌تر باشد تا مانع از ورود رطوبت شود و اگر اهل پوشیدن جوراب‌های ضخیم یا پشمی زمستانی هستید بهتر است بوت یک شماره بزرگترانتخاب کنید.
  • مقاومت بوت در برابر لیز خوردن: ضد لیز خوردن و مقاومت در برابر سر خوردن در بارندگی‌ها هم از الزامات ویژگی‌های یک بوت ونیم‌بوت می‌باشد.
  • تناسب بوت و اقلیم: اگر محل زندگی‌تان سرمای خشک و کم بارندگی دارد مانند شهرهای خشک یکی از گزینه‌های خوب بوت‌ها و نیم‌بوت‌های آگ است که کفی تخت داشته رویه جیر و داخل خز دارشان به خوبی پا را گرم نگه می‌دارند.
  • بوت و مد: افرادی که بدنبال مد و فشن هستند و علاقمند به ایجاد یک استریت استایل متفاوت و جذاب هستند.

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

نیم بوت و بوت ها زنانه و مردانه 1

تناسب بوت‌ها نیم بوت‌ها با انواع تیپ‌ها و لباس‌ها

به گفته بسیاری از استایلیست‌های مطرح، نه لباس‌ها و بارانی‌ها، کت‌ها یا نه انواع شلوارهایی که می‌پوشید است، بلکه بوت‌ها و نیم‌بوت‌هایی است که تیپ شما را به یک تیپ زیبا و شیک زمستانی تبدیل می‌کند. موضوع تناسب بین بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها با سایر لباس‌ها موضوعی با اهمیت است که اخیرا بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است.

این نکته درست است که متناسب سازی بین بوت‌ها و لباس‌ها باید طبق سلیقه هر فرد صورت بگیرد اما در این میان بهتر است این سلایق هم در چهارچوب قواعد و اصولی که برای این کار مطرح شده انجام شود تا بهترین خروجی را داشته باشد. تعدادی از این قواعد به شرح زیر هستند. در مورد تناسب رنگ‌های لباس‌ها با تناسب رنگ بوت و نیم‌بوت‌ها می‌توان از الگوی زیر استفاده کرد:

  • بوت‌ها و نیم‌بوت‌های مشکی رنگ مناسب لباس‌هایی با تم رنگی خاکستری، مشکی و طوسی هستند.
  • بوت‌ها و نیم‌بوت‌های عسلی یا قهوه‌ای تیره رنگ مناسب استفاده با لباس‌هایی با رنگ قرمز، سرمه ای و فیروزه‌ای هستند.
  • بوت‌ها و نیم‌بوت‌های عسلی، کرم و رنگ‌های روشن مناسب استفاده با لباس‌هایی با رنگ سبز روشن ، صورتی، کرم، آبی روشن است.

مقایسه بوت و نیم بوت

آنچه بوت را با نیم بوت متمایز می کند، معمولا طول ساق این کفش هاست. در بین مدل های نیم بوت مردانه به سختی پیش می آید که کفش هایی با ساق بلند پیدا شود. بیشتر بوت ها که ساق بلندی دارند، در مدل های زنانه تولید می شوند. این دسته از کفش ها دارای ساق های بلند هستند که معمولا تا زیر زانو ادامه پیدا می کند.

این دسته از کفش ها طرفداران خاصی دارند و سلیقه تمام مردم نیستند. در نتیجه تولیدکنندگان کفش ها تصمیم گرفتند تا مدل های جدیدی از این کفش ها را عرضه کنند.نیم بوت ها از اینجا بود که روانه بازار شدند.

انواع نیم بوت مردانه و زنانه، معمولا از ساق بسیار کوتاه تری برخوردار هستند. نیم بوت ها معمولا تا حوالی قوزک پا ادامه پیدا می کنند. تقریبا مشابه کفش های معمولی هستند. در عین حال ویژگی های یک بوت را نیز در حفاظت از پا دارند.

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

بوت مردانه و زنانه

در ادامه مدآوری با راهنمای متفاوت درباره خرید نیم بوت و بوت مردانه و زنانه آمده ایم.

به شکل کلی موقع خرید نیم بوت باید به خصوصیات ویژه مثل جنس، رنگ، ارتفاع پاشنه و… توجه داشته باشید اما در این قسمت می خواهیم مهمترین سبک های نیم بوت را معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به استایل لباس خود یک جفت کفش مناسب خریداری نمایید.

از نظر تنوع استایل های نیم بوت دخترانه و مردانه تفاوتی باهم ندارند و هردو شامل سبک های زیبایی هستند؛ توصیه می کنیم برای آگاهی کامل راهنمای خرید نیم بوت مردانه و زنانه را در زیر مطالعه کنید.

انواع نیم بوت و بوت ها را می توان بر اساس جنس، سبک دوخت و ویژند دسته بندی کرد. اگر می خواهید نیم بوت و بوت مورد نظر خود را خریداری کنید باید انواع جنس، ویژندها و مدل های آن را به خوبی بشناسید. توصیه می کنیم تا قبل از خرید، تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید.

انواع نیم بوت و بوت مردانه و زنانه از رویه هایی با سه نوع متریال تولید می شوند که عبارت اند از: چرم طبیعی، جیر و مخمل.
البته ممکن است در بازار مدل های نیم بوت زنانه یا مردانه دیگری را پیدا کنید که از جنس دیگری تولید شده باشند. با این وجود سه موردی که در بالا اشاره کردیم، اصلی ترین متریال هایی هستند که برای تولید رویه نیم بوت ها و بوت ها استفاده می شوند.

انواع نیم بوت و بوت ها از نظرجنس

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

  • چرم: نیم بوت چرم به عنوان با کیفیت ترین و در عین حال گران قیمت ترین نوع نیم بوت های موجود در بازار محسوب می شوند. چرم به دلیل ویژگی های ذاتی بسیار خوبی که دارد، هیچ گونه ضرر و زیانی برای سلامت انسان ندارد. ویژگی بسیار مهم چرم، قابلیت عبور هوا از آن است. این نکته باعث ایجاد نوعی انقلاب عظیم در تولید کفش در سطح جهان شد. کفش هایی که امکان تنفس را برای پا فراهم می کنند، بسیار ارزشمند هستند. نیم بوت های چرمی در برابر برف وباران نیز کاملا مقاوم اند و به هیچ عنوان آب به داخل آن ها نفوذ نمی کند. همچنین در تماس با آب ظاهر آن ها به هم نمی ریزد.

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

مردانه 1

  • جیر: جیر به عنوان یکی از مدل های چرم طبیعی به شمار می رود که با انجام فرآیندهای خاصی روی پوست حیوانات به دست می آید. بنابراین نکته اولی که باید در خصوص نیم بوت جیر  بدانید این است که جنس آن کاملا طبیعی بوده و به هیچ عنوان چرم مصنوعی به حساب نمی‌آید. تفاوت جیر با چرم طبیعی که در بالا اشاره کردیم در آن است که معمولا جیر را از لایه میانی یا داخلی پوست حیوانات تهیه می‌کنند.
  • مدل های نیم بوت جیر در مقایسه با چرم طبیعی نرم تر هستند و از انعطاف پذیری بالاتری برخوردارند. از تفاوت های بسیار مهم بین انواع نیم بوت مردانه جیر و چرمی میزان انعطاف آن است. همان طور که اشاره کردیم جیر از لایه های داخلی پوست حیوانات تولید می شود. به همین دلیل در برابر نفوذ آب چندان مقاوم نیست. با وجود این ظاهر زیبای کفش در کنار حفاظت از پا در برابر سرما باعث می شود که بسیاری از افراد در فصل سرد سال به سراغ استفاده از نیم بوت جیر بروند.

معرفی بهترین بوت و نیم‌ بوت ها

  • نبوک: دسته اندکی از انواع مدل های نیم بوت نیز هستند که از نبوک تولید می شوند. این نوع پارچه ظاهر مات دارند اما رنگی که روی آن پیاده می شود، تا حدودی برجسته به نظر می رسد. این نوع نیم بوت ها سطح لطیفی دارند. همین مسئله باعث می شود که بیشتر در معرض آسیب قرار داشته باشند.
  • نیم بوت های مخمل کتان چندان در فصل سرما و در شرایط آب و هوای بارانی و برفی به کار نمی روند. بلکه این دسته از کفش ها بیشتر در فصل بهار در شرایط آب و هوای معمولی مورد استفاده می شوقرار می گیرند. از نظر میزان استحکام نیز به خاطر داشته باشید که نیم بوت نبوک، ضعیف ترین نوع کفش به شمار می رود.

معرفی بهترین ویژند نیم بوت و بوت های زنانه و مردانه

ویژندهای معتبر زیادی در حال حاضر در تولید نیم بوت فعالیت می کنند. برای خرید انواع نیم بوت و بوت‌های زنانه و مردانه اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، استحکام کفش است. اساسا این دسته از کفش ها در موقعیت هایی استفاده می شوند که تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند.

به همین دلیل برای آنکه بتوانید در درازمدت از آن ها استفاده کنید، لازم است که نسبت به کیفیت و استحکام آن ها حساس باشید. برخی از بهترین ویژندهای تولید کننده نیم بوت ها و بوت ها در ایران و در سطح دنیا عبارت اند از:

زنانه و مردانه چرم مشهد

چرم مشهد

چرم مشهد Mashhad Leather یکی از ویژندهای محبوب و پرطرفدار در ایران است که محصولات چرم مردانه و زنانه را در قالب انواع پوشاک، کیف، کفش و غیره به بازار عرضه می‌کند. این برند، یک ویژند قدیمی و ماندگار است که بزرگترین تولیدی محصولات چرم در ایران را شامل می‌شود.

تولید بهترین لباس، کیف، کفش، دستکش و کمربند از چرم درجه یک و بسیار لطیفی که حاصل کار دست صنعتگران ماهر ایرانی به همراه جدیدترین تکنولوژی صنعت چرم دنیاست.

زنانه نوین چرم

نوین چرم

نوین چرم هم یکی از ویژندهای معروف و باکیفیت ایرانی است طراحان خارجی هم در تولید محصولات نوین چرم مشارکت دارند.
علاوه بر طراحان خارجی، صادرات محصولات این برند به کشورهای دیگری چون: کویت، ژاپن، قزاقستان، سوئد، آلمان، روسیه و جمهوری چک نشان می‌دهد که نوین چرم دوست دارد برندی با چهره‌ای بین‌المللی باشد.

نوین چرم هم محصولات با طراحی کلاسیک دارد و هم محصولاتی با شکل و شمایل اسپورت. اما در صورتی‌که اهل تیپ غیررسمی باشید، احتمالا از کفش‌ های اسپورت و غیرکلاسیک ، نیم بوت، نوین‌چرم هم استقبال نخواهید کرد. چون در طراحی آنها تِم کلاسیکی وجود دارد که ممکن است نظر اسپورت‌پوشان را جلب نکند.

تنوع محصولات نوین‌چرم هم قابل‌قبول است. این ویژند انواع کیف، کفش، نیم بوت، اکسسوری، لباس و سِت‌های هدیه را طراحی و تولید می‌کند. نوین‌چرم، طرحی به عنوان سفارشی‌سازی هم برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد و می‌توانید از این شرکت بخواهید که محصولی چرمی بنا به سلیقه خودتان تولید کنند.

بوت مردانه مارال چرم مدل پاروس

مارال چرم

مارال چرم هم از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده است. قیمت اجناس این برند هم تا حدی گران هستند. برخی کالاها کاملا لوکس به شمار می‌روند و قیمت بسیار زیادی دارند. البته برای استفاده از چنین طرح‌ها و امکاناتی باید مدام وبسایت را چک کنید و ببینید که محصولاتی که هم اندازه‌شان برایتان مناسب باشد و هم با سلیقه‌تان هماهنگ باشند روی سایت قرار می‌گیرد یا خیر.

درسانیم بوت

چرم درسا

ویژندهای چرم به طور کلی، محصولات گرانی دارند اما حساب چرم درسا با بقیه کاملا متفاوت است. به‌طوری‌که بازار هدف این شرکت فقط مشتریان مرفه و از اقشاری هستند که درآمد بالایی دارند. شعار این شرکت هم روی لوکس بودن و تجمل تمرکز می‌کند: «درسا؛ چرم و لوکس». مدیران این مجموعه که جوایز متعددی را در حوزه کارآفرینی از آن خود کرده‌اند، فقط به تولید البسه، کیف و کفش و نیم بوت چرمی بسنده نکرده‌اند.

محصولات لوکس و فوق‌تجملاتی این شرکت در قالب: مبلمان، وسایل دکوری، لوازم تزئینی منزل و… هم تولید می‌شود. درسایی‌ها دوست دارند که هر طرح ساده‌ای را به نمونه‌ای مجلل و لوکس بدل کنند. پس اگر احیانا در آن دسته‌ای که آدم‌هایی که «ریچ‌کیدز» خوانده می‌شوند، قرار نمی‌گیرید، بهتر است از این مورد عبور کنید و با ما در معرفی ویژند بعدی همراه باشید.

بوت پاندورا زنانه

پاندورا

پاندورا از سال ۱۳۷۵ در بازار چرم فعالیت دارد و سابقه صادرات به کشورهایی مانند: روسیه، اکراین، آلمان و… را در پرونده دارد. یکی از مزایای این برند که قیمت‌های آن متعارف‌تر و مناسب‌تر شناخته می‌شود، اختراع سیستم گردش هوا در کفش است.
محصولات این برند با قابلیت تخلیه هوای داخل کفش و جلوگیری از تعریق پا، ویژگی خاصی را ارائه می‌کنند.

چرم نیم بوت مردانه

پاتن چرم

پاتن چرم از آن قدیمی‌های بازار چرم ایرانی است. شروع فعالیت از سال ۱۳۳۹ تا کنون، جای تحسین دارد. پاتن چرم فقط کیف چرم و کفش و نیم بوت مردانه و زنانه تولید می‌کند و به حیطه البسه وارد نشده است. کیف و کفش‌های پاتن چرم، طراحی‌های زیبایی دارند ولی از نظر قیمت به مراتب به صرفه‌تر از سایر برندهایی هستند که نام برده شد.
پاتن هم محصولات متنوعی دارد و سعی می‌کند تا نیاز و خواسته طیف عظیمی از مشتریان را پوشش بدهد اما باید قبول کرد که با محصولات به شدت شیک و شکیل بازار چرم ایرانی تا حدی فاصله دارد. پاتن جنس خوبی دارد، طراحی‌های کیف و کفش آن متنوع است.

بوت ویزلند

ویزلند

ویزلند با تمام برندهایی که تاکنون معرفی شد، فرق می‌کند. ویزلند، برند تازه‌نفسی است که حدود ۲ سال به بازار کفش ایرانی در حوزه چرم وارد شده اما در همین مدت زمان کوتاه، دل جوانان ایرانی را حسابی برده است. این برند روی جوانان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کرده است. طراحی کفش‌ها و نیم بوت ها هم گاهی مرزهای مدرنیته را پشت سر می‌گذارند و به حالت پست‌مدرن نزدیک می‌شوند.

تصویر شخصیت‌های مورد علاقه نسل جوان مثل جوکر، کریستوفر نولان در شوالیه تاریکی یا نقاشی‌های ون‌گوگ روی محصولات این برند برای قشری از مشتریان به شدت جذاب شده است. قیمت محصولات ویزلند هم بالاست و قشر متوسط و ضعیف نمی‌توانند مشتریان صمیمی و نزدیک این برند باشند.

گاهی‌اوقات، ویزلند در خاص بودن، اغراق می‌کند. یعنی از طرح‌ها و مدل‌هایی استفاده می‌کند که شاید عموم مشتریان از آن استقبال نکنند اما طرح‌های ساده و معمولی هم در میان تولیدات آن وجود دارد.

بوت زنانه برتونیکس2

برتونیکس

(برتونیکس) حال و هوای تازه ای به دنیای مد و فشن ایران داده است. این برند جدیدترین و زیباترین ترندهای روز دنیا را با هنر ناب و اصیل ایرانی همراه کرده و روحیه و سلیقه ی مخاطبان ایرانی را هم در آثارش در نظر گرفته است. طراحان حرفه ای این برند توانسته اند با خوش فکری، محصولاتی با کاربری چندگانه تولید کنند.

برتونیکس معتقد است که برای زیبایی و برازندگی نیازی به طرح های عجیب و غریب و ابتکارات دور از ذهن نیست. هنر برتونیکس این است که با چند تکه پارچه و چرم، محصولاتی خاص و درعین حال ساده تولید می کندبرتونیکس از معدود برندهایی است که با خوش فکری طراحان توانسته کلیشه های دنیای چرم را با معرفی محصولاتی به رنگ های قرمز، طوسی، سبز و سفید بشکند. به این ترتیب در کنار مخاطبان اصلی این برند که جوانان هستند، حالا حتی نوجوانان با روحیه های متفاوت هم در میان طرف داران وفادار این ویژند هستند.

در کنار تمام این طرح و نقش های رنگارنگ، برتونیکس با خلق زیبایی و وقار در کنار هم، توانسته حتی توجه افراد میانسال و مسن را هم به خود جلب کند. در برتونیکس کفش راحتی، صندل و نیم بوت برای استفاده ی روزمره و حتی موقعیت های رسمی و نیمه رسمی تولید می شوند. کالکشن های تابستانه و پاییزه ی این برند هر سال از جدیدترین مدل های کیف و کفش رونمایی می کند.

این ویژند با شعار «پا، قلب دوم ما»، جنبه های سلامت و مراقبت از پا را همیشه در اولویت قرار می دهد. به جرات می توان گفت که رسالت برتونیکس در دنیای کفش، تنها تولید انبوه و فروش نیست. رعایت استانداردها و اصول طراحی کفش، نشان دهنده ی توجه این برند به انواع فرم کف پا، انگشت شست و پاشنه، است. استفاده از پدها و کفی های طبی با کیفیت باعث فرم دهی بهتر و جلوگیری از خستگی پا می شود.

در کنار رعایت تمام اصول زیبایی و سادگی در طراحی محصولات، رمز موفقیت این برند، استفاده از مواد اولیه ی باکیفیت و مرغوب است. چرم خام، زیپ، دکمه، بند و قطعات فلزی همه از بین بهترین مواد انتخاب شده اند.

و برندهای دیگر ایرانی

ویژندهای چرم دیگری هم در بازار ایرانی فعالیت می‌کنند. ویژندهایی که با وجود رقابت میان شرکت‌های مختلف ایرانی هر یک می‌کوشند، خدمات و محصولات متمایزتری به مشتریان هدیه کنند. ویژندهای زیر از دیگر نمونه‌های خوب ایرانی هستند:

  • چرم پارس
    چرم خورشید
    کهن چرم

بازار ویژندهای چرم ایرانی ثابت کرده است که در صورت حمایت از بازارهای داخلی (مشتریان، دولت، سرمایه‌گذاران، تأمین‌کنندگان و…)، محصولات ایرانی از هیچ ویژند خارجی کمتر نخواهند بود.

بوت مردانه و زنانه تیمبرلند

 تیمبرلند

تیمبرلند شرکت پوشاک آمریکایی است، که در زمینه تولید و توزیع انواع لباس، ساعت مچی، عینک، عینک دودی، محصولات چرمی و به خصوص کفش فعالیت می‌نماید.

نزدیک به 100 قرن است که از تولید اولین نیم بوت تیمبرلند (Timberland‎ boot) گذشته است. با خرید محصولات ویژند تیمبرلند در کنار استحکام و مقاومت بالا، می توانید ساعت ها بدون این که آسیبی به پای شما وارد شود راه بروید. اگر در یک محیط کاری سخت فعالیت می کنید، استفاده از نیم بوت تیمبرلند بهترین گزینه برای شما به شمار می رود. قیمت نیم بوت چه زنانه و چه مردانه تیمبرلند با توجه به کیفیتش به صرفه است.

نیم بوت تیمبرلند حالت طبیعت و زمین را تداعی می کند. یکی از مزایای چکمه تیمبرلند ارتفاع ساق آن است. درواقع ویژند Timberland را می توان مانند کیان نوعی کفش ساقدار نیمه رسمی دانست؛ چون نه مثل کتانی نایک شکل ورزشی دارد نه مانند کلارک مناسب مجالس رسمی و جدی می باشد.

بهترین رنگ این مدل و ویژند، قهوه ای است. فراهم کردن استایل لباس با رنگ قهوه ای مانند مشکی فوق العاده راحت است زیرا جزو رنگ های تیره است و تقریباً با بیشتر رنگ های شلوار جین و کاپشن هماهنگ می شود.

تیمبرلند را در انواع رنگ های قهوه ای، نسکافه ای، شکلاتی، دودی و مشکی پیدا می کنید. نکته جالب اینجاست که بوت تیمبرلند فقط با کاپشن ست نمی شود؛ بلکه می توانید آن را با پولوشرت و یقه اسکی، کت جین و ژاکت هماهنگ کنید. حواستان باشد درانتخاب لباس با این چکمه، به رنگ لباس دقت کنید.

بوت مردانه نایک

نایک (Nike)

یکی از بهترین ویژندهای کفش، Nike است و امکان ندارد کسی با آن آشنایی نداشته باشد. با خرید نیم بوت نایک مردانه و زنانه هم می توانید لذت داشتن استایل ورزشی جذاب را تجربه کنید؛ هم پاهایتان را در روزهای سرد و بارانی گرم نگه دارید. زیره این نیم بوت ضخیم است و از Pu ساخته شده است؛ بنابراین می توانید در زمین های سخت که پستی و بلندی زیادی دارد آن را با خیال راحت و بدون استرس بپوشید. جنس آن چرم مصنوعی است و دارای بندهای محکم می باشد.

مدل های Nike به رنگ های متنوعی ارائه می شود؛ درست است که نایک بیشتر از نیم بوت به کفش کتانی مشابه است. اگر روحیه سنگین و ملایم دارید و علاقه مندید با تیپ رسمی در محل کار و مهمانی حاضر شوید رنگ مشکی برایتان بهتر است ولی اگر فردی شاد و جسور هستید و دوست دارید با ظاهر اسپرت دیده شوید نیم بوت نایک سفید فوق العاده هستند.

Clarks نیم بوت

کلارک (Clarks)

کلارکسClarks ، با عنوان تجارت، یک تولید کننده و خرده فروشی بین المللی کفش، مستقر در انگلیس است. یکی از پرطرفدارترین انواع کفش‌های مردانه کفش کلارک Clarks است با توجه به کاربرد بسیار بالای این محصول معمولاً صرفه اقتصادی برای تولید آن با چرم مصنوعی نیست و بهترین آن کفش کلارک مردانه دست دوز است .

داستان نیم بوت کلارک با نایک متفاوت است؛ اصولاً پسران جوان و پرهیجان دنبال نیم بوت نایک می روند؛ ولی نیم بوت کلارک مردانه برای آقایانی ساخته شده که تحت هر شرایطی دوست دارند جدی و باهیبت خود را نشان دهند.

یادتان باشد نیم بوت کلارک برای مهمانی مناسب است؛ اما بهتر است آن را در مجالس تشریفاتی به کار ببرید و با لباس رسمی ست کنید. معمولاً کلارک به رنگ مشکی و قهوه ای پیدا می شود و از چرم مصنوعی ساخته شده است. مانند نایک، نیم بوت کلارک دارای زیره Pu می باشد.

نکته دیگری که باید درباره این ویژند بدانید شلوار مناسب با آن است. چون این کفش ساقدار ظاهر رسمی دارد، همه ابتدا فکر می کنند فقط می توان آن را با کت و شلوار یا تاکسیدو پوشید؛ در حالی که با شلوار جین یا چینو هم بی نظیر می شود.

اگر می خواهید کلارک را با شلوار جین ست کنید توصیه می شود مدل های جذب را انتخاب کنید آن هم با رنگ های تیره مثل ذغالی یا دودی. نمونه کلارک سفید رنگ حالت ورزشی دارد و برای افرادی مناسب است که می خواهند کمی اسپرت باشند.

بوت مردانه کاترپیلار 1

کاترپیلار

کفش کاترپیلار در ایران بسیار پر طرفدار می‌باشد زیرا شرکت کت Caterpillar با کیفیت ترین مواد را برای ساخت انواع کفش کاترپیلار به کار برده است. اگر شما کفش Cat را پوشیده باشید راحتی آن را در پاهای خود حس کرده‌اید دلیل این راحتی، متریال فوق العاده است که در آن به کار رفته از زیره و کفی گرفته تا تکنولوژی های استفاده شده در انواع کفش کاترپیلار مردانه و کفش کاترپیلار زنانه مانند کفش ایمنی کاترپیلار، بوت، نیم بوت کت و کتانی کت که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

بسیاری از افرادی که در صنعت مشغول به کار هستند، ویژند کاترپیلار را با لباس های کار باکیفیت می شناسند. یکی از انواع محصولات تولیدی این ویژند جهانی، نیم بوت مردانه است. کفش های تولیدی کاترپیلار کاملا ضد آب هستند. همچنین رویه مدل های نیم بوت مردانه کاترپیلار یک لایه مضاعف در ناحیه انگشتان دارد که باعث می شود حتی در صورتی که اجسام سنگین روی پای شما در محیط کار بیفتد، هیچ گونه آسیبی به انگشتان شما وارد نشود.

اگر روحیه شاد و جسوری دارید و دلتان می خواهد با ظاهری منحصر و متفاوت در جامعه ظاهر شوید نیم بوت کت مردانه را به شما پیشنهاد می کنیم. مدل Caterpillar با ویژندهایی چون کلارک و کیان متفاوت است؛ یکی از تفاوت های بارز آن جنس رویه است که از اشبالت مصنوعی یا فوم ساخته شده و زیره محکمی دارد و حاوی PVC است.

همچنین نیم بوت Caterpillar مردانه را با رنگ های متنوع پیدا می کنید برای مثال اگر به پنل نیم بوت مردانه در فروشگاه نگاهی انداخته باشید این کفش هم رنگ قهوه ای روشن دارد هم ذغال سنگی. مدل ذغالی کت با نوار زرد رنگی که دارد یک گزینه عالی به شمار می آید.

نکته دیگر که لازم است درباره نیم بوت کت مردانه بدانید ظاهر آن است که به کفش اسنیکر شباهت دارد. کت مانند بوت نایک ظاهری اسپرت دارد و می توانید با بسیاری از تیپ های ورزشی آن را ست کنید؛ همچنین کفشی قوی و مستحکم در برابر رطوبت و یخبندان در روزهای سرد سال است و می توانید با خاطری آسوده آن را در موقعیت های مختلف استفاده کنید. یکی از ویژگی های منحصرد به فرد این نوع کفش کت ، ضد بو و آنتی باکتریال بودن آن است.

بوت دکتر مارتینز

دکتر مارتینز

دکتر مارتینز (Dr. Martens) یک برند کفش و اکسسوری بریتانیایی مستقر در ولینگ بورو است که در دهه 60 میلادی در فرهنگ انگلیس رسوخ خرد و حدود 30 سال پس از آن در دهه 90 شهرتش جهانی شد. بوت های Dr. martens یکی از محبوب‌ترین بوت‌ها برای ست کردن و ساخت استایل در فشن‌های راک، پانک، گرانژ و گوتیک بوده و هنوز هم در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارد.

از بین کفش‌های تولید شده توسط این برند بوت‌‌های دکتر مارتینز سری کلاسیک از همه مدل‌های دیگر این برند معروف‌تر است که در رنگ‌های مختلفی تولید‌ می‌شود و به فروش می‌رسد. بوت‌های کلاسیک Dr. Martens برای هر فردی مناسب است و با هر استایلی می‌توانید از آن استفاده کنید. ساختار بوت‌های دکتر مارتینز محکم، یکپارچه، بادوام و انعطاف پذیر است و انواع مختلف آن‌ها به عنوان یک کفش محبوب در سراسر جهان شناخته می‌شود.

اگر در بین انواع نیم بوت مردانه موجود در بازار به دنبال مدل چرمی هستید، بهترین گزینه پیش روی شما ویژند دکتر مارتینز است. البته ناگفته نماند که کفش های این ویژند خیلی گران قیمت هستند؛ اما با یک بار خرید آن ها می توانید تا مدت های طولانی از این نیم بوت با کیفیت و راحت استفاده کنید. اگر به دنبال کفش روزمره مردانه می گردید روی نیم بوت های دکتر مارتینز هم می توانید حساب کنید.

بوت مردانه ج س س مدل چلسی

 آیریس لوگ چلسی

اگر دنبال یک جفت نیم بوت شیک می گردید توصیه می کنیم استایل آیریس لوگ چلسی را امتحان کنید. این نیم بوت با رنگ سفید مایل به کرمی یکی از زیباترین گزینه هاست؛ پوشش مشکی کنتراست جالبی در آن ایجاد کرده است و می توانید با همه استایل ها آن را ست کنید.

برای مثال نیم بوت آیریس لوگ هم با استایل رسمی مثل کت شلوار هم با استایل های اسپرت و مجلسی مانند شلوار لی یا پیراهن های کوتاه تیپ محشر و خیره کننده ای برایتان فراهم می کند.

بوت زنانه گوچی

گوچی

اولین ویژندی که به شما معرفی خواهیم کرد ویژند محبوب و خاص گوچی است. گوچی جزء آن دسته از ویژندهایی است که در دنیای مد همه فن حریف ظاهر می شود و معمولا در هر مبحثی که مربوط به مد و زیبایی باشد دست دارد و سعی میکند بهترین ها را ارائه دهد، یکی از بخش هایی که گوچی در آن بسیار موفق بوده است تولید بوت و نیم بوت است که در مدل ها و پلتفرم های مختلف متناسب با هر استایل و فصلی ارائه شده است.

بوت مردانه

آگ

ویژند آگ را به عنوان تخصصی ترین ویژندی که در حوزه بوت زنانه و هم مردانه فعالیت میکند می شناسیم. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1978 در آمریکا شروع کرده است و تا کنون ده ها مدل از انواع بوت زنانه و مردانه را ارائه کرده است. آگ به دلیل داشتن کفی نرم و لژ یکسره مناسب برای پیاده روی های طولانی است. داخل بوت پشمی و بسیار گرم می باشد. جنس کفی آن PU و جنس رویه آن چرم و نبوک می باشد.

ویتون نیم بوت زنانه

لویی ویتون

اگر به دنبال یک ویژند لوکس میگردید که همه را حیرت زده جذب خود کند من به شما ویژند فرانسوی لویی ویتون را پیشنهاد میکنم. از ویژگی های جذاب لویی ویتون می توان به فعالیت در زمینه های مختلف، از تولید عینک و بوت زنانه و کیف گرفته تا چمدان و جواهرات و … اشاره کرد. این ویژند سابقه شگفت انگیزی در عرصه مد و پوشاک دارد و با قدمت 165 ساله ای که دارد به خوبی توانسته محصولاتی برحسب نیاز مردم تولید کند.

بربری

بربری

ویژند بربری نیز مانند لویی ویتون سابقه بسیار زیادی در عرصه مد و پوشاک دارد و یکی از محصولات چشم گیر در برنامه های مد و فشن این شرکت بوت بربری است که چندین سال اخیر موفقیت های بسیار زیادی را توانسته در بازار فروش کسب کند. این ویژند انگلیسی بخشی از عظمتش را مدیون طراحان کیف و کفش خود می باشد.

بوت مردانه یو اس پولو

پولو

علی رقم اینکه اکثر ما ویژند پولو را با تی شرت های رنگارنگ او می شناسیم یکی از محصولات پرمخاطب و دوست داشتنی آن در میان مردم بوت زنانه این شرکت است. این کمپانی نیم بوت هایی زمستانی متناسب با استایل روزمره را هر ساله روانه بازار میکند، البته خیلی از طراحان پوشاک معتقدند که این بوت ها تشابه بسیار زیادی به مدل های تیمبرلند دارند که البته این کمپانی تکذیب میکند و معتقد است که بوت های او امضایی برای ویژند آمریکایی پولو است.

بوت زنانه

هرمس

درست است که ویژند هرمس را معمولا با محصولاتی نظیر ادکلن و کیف های دوشی زنانه می شناسیم و جزء آن دسته از ویژندهایی است که در زمینه تولید بوت و نیم بوت زنانه به طور غیر تخصصی فعالیت میکند اما از مدل های جذاب و شگفت آور این ویژند نمیتوان به سادگی رد شد. ویژند هرمس تعداد محدودی مدل نیم بوت دارد و اکثر مدل های آن بوت های بلند ساده با جنس چرم یا جیر هستند که سادگی این مدل ها زیبایی و خاص بودن آن را چند برابر کرده است.

چنانچه قصد خرید بوت یا نیم بوت زنانه و مردانه از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی همراه با تنوع بالای مدل و ویژند را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی مدآوری مراجعه فرمایید. نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.